درگذشت ناگهانی بازیگر سریال «نیوکمپ»؛ علت فوت معین محمودزاده چه بود؟ + ویدئو

درگذشت ناگهانی بازیگر سریال «نیوکمپ»؛ علت فوت معین محمودزاده چه بود؟ + ویدئو

معین محمودزاده، بازیگر جوان که سابقه ی بازی در سریال هایی همچون «نیوکمپ» و «راز بقا» را داشت، بر اثر ایست قلبی در خواب در سن ۳۸ سالگی درگذشت.

مسعود ترابی، کارگردان تئاتر و از دوستان معین محمودزاده با تأیید خبر درگذشت این بازیگر جوان در گفت‌وگو با خبرگزاری «ایرنا» گفت: من شب دوشنبه به منزل معین محمودزاده سر زدم و متوجه شدم که وی بامداد روز دوشنبه – هفتم اسفند ۱۴۰۲- در خواب دچار عارضه قلبی شده است.

علت مرگ معین محمودزاده

این کارگردان با یادآوری اینکه معین محمودزاده سابقه هیچ بیماری نداشت اظهار کرد: شاید این اتفاق به خاطر فشار عصبی یا کاری بوده افتاده باشد. وی پدر و مادرش را از دست داده بود و مجرد بود و تنها زندگی می‌کرد.

به گفته ترابی، مراسم تشییع معین محمودزاده، روز چهارشنبه ۹ اسفند از ساعت ۱۰ و نیم صبح از مقابل منزل مرحوم تا بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

علت مرگ معین محمودزاده

علت مرگ معین محمودزاده

وی افزود: معین محمودزاده سر طرحی نبود و قصد داشت یک نمایش کار کند. آخرین کار او سریال نیوکمپ بود و به تازگی در یک فیلم کوتاه هم، بازی کرده بود.

این بازیگر در فیلم‌های‌ زیر همکف، بوفالو و سریال‌هایی چون راز بقا، سرگیجه، راز بقا، نیوکمپ، گیسو و میدان سرخ بازی کرده بود.

معین محمودزاده پیش تر ویدئویی نیز از جشن تولد خود در پشت صحنه ی سریال «نیوکمپ» منتشر کرده بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • رامین اسفند ۸, ۱۴۰۲

    خوش به حالش. کاش من هم ده سال پیش تو خواب سکته می‌کردم.

    • ابی اسفند ۹, ۱۴۰۲

      منم موافقتم. هممون ارزومون شده

  • حسین اسفند ۱۱, ۱۴۰۲

    روحش شاد،حیف واقعا،خدا به دل بازموندهاش صبر بده….الهی امین