حکم نامادری «آوا» دختر ۴ ساله ارومیه‌ای اعلام شد

حکم نامادری «آوا» دختر ۴ ساله ارومیه‌ای اعلام شد

خبر فوت آوا، دختر ۴ ساله ارومیه ای که براثر شدت جراحات حاصل از آزار و اذیت هولناک نامادری اش به کما رفته بود، باعث شوکی همگانی شد. حالا رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اعلام کرده است: حکم بدوی قصاص نفس نامادری «آوا» دختربچه چهار ساله ارومیه‌ای صادر شد.

حکم نامادری دختر بچه 4 ساله ارومیه‌ای اعلام شد

از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: آذرماه سال جاری شاهد خبر متاثر کننده فوت دختر بچه چهار ساله‌ای به نام «آوا» بودیم که به دلیل ضربه مغزی در اثر جراحات وارده توسط نامادری فوت کرد.

وی اضافه کرد: این خبر باعث برانگیختن احساسات عمومی شد و در رسانه‌ها نیز انعکاس قابل توجهی داشت.

حکم نامادری دختر بچه 4 ساله ارومیه‌ای اعلام شد

وی افزود: از همان ابتدا و با شکایت اولیای دم، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و پرونده پس از سیر مراحل قانونی در دادسرا و صدور کیفرخواست قرار گرفت.

حکم نامادری دختر بچه 4 ساله ارومیه‌ای اعلام شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به مراحل کنونی این پرونده گفت: پرونده در دادگاه کیفری یک استان مطرح و پس از طی مراحل قانونی و تحقیقات انجام شده و با توجه به دلایل و مدارک موجود، حکم بدوی قصاص نفس متهمه صادر شد.

آوا که با پدر خود در یکی از استان های همجوار در کنار نامادری اش زندگی می کرد، در روزهای پایانی آذر امسال با آزار و اذیت نامادری دچار ضربه مغزی شد و در اوایل دی ماه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود