خوش نشین؛ خرید لوکس ترین سرویس ناهارخوری

خوش نشین؛ خرید لوکس ترین سرویس ناهارخوری

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به مجموعه ناهارخوری خوش نشین خوش آمدید. ما معتقدیم که بخش ناهارخوری در خانه چیزی بیش از یک مکان  برای صرف غذا است. در حقیقت این بخش فضایی است که در آن لحظات زیبایی به اشتراک گذاشته می شود، مکالمات جریان می یابد و پیوندها تقویت می‌شوند. به همین دلیل است که سرویس ناهارخوری ما با دقت طراحی شده‌ اند تا نه تنها به بهبود فضای ناهارخوری شما، بلکه تجربه کلی غذاخوری شما را نیز ارتقا دهند. پس اگر به دنبال خرید سرویس ناهارخوری در اصفهان هستید، سرویس های ناهارخوری خوش نشین بهترین گزینه است. همچنین اگر در دیگر شهرها هستید می‌توانید تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

ست های ناهار خوری ما با دقت طراحی شده اند تا سبک و ظرافت را به نمایش بگذارند و هر وعده غذایی را به یک غذای زیبا تبدیل کنند. با طیف وسیعی از طرح ‌هایی که از کلاسیک تا امروزی را در بر می‌گیرد، می‌توانید ست ناهارخوری عالی را بیابید که به طور هماهنگ دکوراسیون داخلی شما را تکمیل می‌کند.

دوران ناهماهنگی مبلمان ناهارخوری گذشته است. ست های ناهار خوری ما ظاهری کاملا هماهنگ را ارائه می دهند و دارای میزها و صندلی های مکمل هستند که برای ایجاد تأثیر بصری هماهنگ طراحی شده اند و فضایی از پیچیدگی را به فضای غذاخوری شما می بخشند.

ما در مجموعه خوش نشین و همچنین در وب سایتمان، تلاش می کنیم تا یک خرید راحت و مقرون به صرفه را برای شما فراهم کنیم. دسته بندی محصولات خوش نشین را مرور کنید و افزودنی عالی برای خانه خود را کشف کنید. خوش نشین بهترین مجموعه برای خرید سرویس ناهارخوری در اصفهان و دیگر شهرها است. همچنین  کارمندان آگاه ما همیشه آماده هستند تا به شما در یافتن سرویس ناهارخوری ایده آلی که مطابق با سبک شخصی و ترجیحات شما باشد کمک کنند.

آیا با نکات و استانداردهای خرید سرویس ناهارخوری آشنا هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با نکات مهم خرید سرویس ناهارخوری با خوش نشین همراه باشید.

مهم ترین نکات خرید سرویس ناهارخوری

بهتر است در هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری به طرح و رنگ به کار رفته در ظاهر آن نیز توجه زیادی داشته باشید تا هم مطابق با سلیقه ­شخصی شما باشد و هم با رنگ دکوراسیون کلی منزل هماهنگ باشد. به طور کلی بیشتر اشخاص رنگ میز ناهارخوری را با رنگ دیوار اطراف آن و رنگ مبلمانی که در نزدیکی آن قرار گرفته است هماهنگ می کنند.

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده زیباترین، لوکس ترین و بهترین قیمت سرویس ناهارخوری در اصفهان می باشد.

برای خرید سرویس ناهارخوری نکات زیر را در نظر داشته باشید تا خرید بهتری را تجربه نمایید:

۱.به ابعاد سرویس ناهارخوری توجه نمایید.

ابعاد میز ناهارخوری باید با اندازه­ فضایی که شما در اختیار دارید، متناسب باشد. زمانی که شما میز ناهارخوری خود را در محل مورد نظر قرار می ­دهید، باید حتما بین میز و دیوار فاصله استاندارد وجود داشته باشد تا افراد در هنگام نشستن با مشکل مواجه نشوند.

توجه داشته باشید که صندلی های سرویس ناهارخوری باید به اندازه ­ای از یکدیگر فاصله داشته باشند که افراد در هنگام غذا خوردن آرنج هایشان با یکدیگر برخورد نداشته باشد.

۲.جنس متریال استفاده شده باید مرغوب باشد.

جنس مواد استفاده شده در ساخت و تولید سرویس ناهارخوری باید مرغوب باشد و در برابر ضربه و رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد. توجه داشته باشید که میزهای ناهارخوری چوبی نسبت به میز های ام دی اف و فلزی از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند.

یکی از لوکس ترین سرویس های ناهارخوری که همه استانداردهای موجود در آن رعایت شده است و همچنین از بهترین و مرغوب ترین متریال تولید شده است، سرویس ناهارخوری مدل آبتین می باشد.

سرویس ناهارخوری مدل آبتین

۳.به پایه های سرویس ناهارخوری توجه داشته باشید.

بهتر است در هنگام خرید میز ناهارخوری نحوه ­اتصال پایه­ های میز و صندلی به بدنه را با دقت بررسی نمایید که استحکام و دوام کافی داشته باشد. پایه ­های میز را هم مورد بررسی قرار دهید و حتما بر روی صندلی بنشینید و امتحان کنید که هنگام نشستن پاهایتان راحت زیر میز قرار بگیرد.

۴.جنس پارچه صندلی ها

برخی از مدل های صندلی ناهارخوری روکش های پارچه ای دارند. جنس پارچه ای که در روکش این صندلی ها به کار رفته است اهمیت زیادی دارد. اگر از جمله اشخاصی هستید که به خاطر داشتن کودک خردسال مجبور به شستشوی مداوم روکش ها هستند، حتما روکشی با قابلیت شستشو انتخاب کنید.

۵.توجه به راحتی سرویس هنگام ناهار خوردن را دست کم نگیرید.

میز ناهار خوری باید دارای طراحی ظاهری و ساختاری راحتی باشد به گونه ­ای که در حین غذا خوردن احساس آرامش و راحتی داشته باشید. بهتر است قبل از خرید حتما بر روی صندلی ها نشسته و آن ها را از نظر راحتی مورد بررسی قرار بدهید. یکی از خصوصیات یک صندلی استاندارد این است که باید زاویه بین تشک صندلی تا تکیه گاه آن ۹۰ درجه باشد. عرض کفی صندلی نیز نباید کم تر از۴۵ سانتی متر باشد تا هنگام نشستن به شما حس راحتی را منتقل کند.

۶.ارتفاع سرویس ناهارخوری

ارتفاع استاندارد و مناسب برای میزهای ناهارخوری ۷۵ سانتی متر است و توجه داشته باشید که باید بین دو صندلی فاصله ای به اندازه ۷۴ سانتی متر باشد و برای هر نفر حدودا ۷۰ سانتی متر فضا اختصاص داده شود. حتما ارتفاع میز را به گونه ای انتخاب کنید که هنگام غذا خوردن مجبور نباشید خم شوید و احساس لذت غذا خوردن را از دست بدهید.

برای مشاهده یکی از زیباترین سرویس های ناهارخوری خوش نشین می توانید بر روی سرویس ناهارخوری مدل آداک کلیک نمایید.

سرویس ناهارخوری مدل آداک

خوش نشین؛ خرید لوکس ترین سرویس ناهارخوری در اصفهان

اگر به دنبال سرویس ناهارخوری لوکس هستید، ترکیبی عالی از ظرافت و راحتی را در شرکت مجموعه خوش نشین تجربه کنید. ما با یک نمایشگاه بزرگ ۶۰۰۰ متر مربعی، طیف گسترده ای از مبلمان را در سبک های استیل، مینیمال، کلاسیک و راحتی که از باکیفیت ترین متریال ساخته شده ‌اند ارائه می دهیم. طیف گسترده مبل‌ های ما، انتخاب ‌های متنوعی را برای پاسخگویی به سبک‌ ها و ترجیحات مختلف ارائه می‌دهد. ما این اطمینان را می ‌دهیم که قطعه مناسبی را پیدا می‌کنید که مطابق با سلیقه شما و تکمیل کننده دکوراسیون منزل شما باشد. اگر در شهر دیگری به جز اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید مبل مورد نظر خود را سفارش دهید و ما آن را برای شما ارسال می‌کنیم. ما در مجموعه خوش نشین به زیبایی می اندیشیم اگر به دنبال زیبایی بیشتر فضای زندگی خود هستید حتما از مجموعه ما بازدید نمایید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود