سلبریتی های مرد هالیوود که بعد از ۵۰ سالگی پدر شدند

سلبریتی های مرد هالیوود که بعد از ۵۰ سالگی پدر شدند

هر چه می گذرد سن تازه پدرها در نقاط محتلف دنیا بالاتر و بالاتر می رود. در آمریکا متوسط سن پدر شدن برای نخستین بار، ۳/۵ سال افزایش یافته و در حال حاضر به ۳۰/۹ سال رسیده است. به علاوه، بر اساس تحقیقات، در آمریکا ۹ درصد از مردانی که برای نخستین بار پدر می شوند دست کم ۴۰ سال دارند.

این امر در میان مردان مشهور هالیوود هم مشهود است، گرچه برخی از آن ها از قبل نیز فرزندانی داشته اند. در ادامه از مردان مشهور هالیوود خواهیم گفت که بعد از ۵۰ سالگی صاحب فرزند شدند.

هیو گرانت – ۵۸ سالگی

هیو گرانت اولین بار در سال ۲۰۱۱ در سن ۵۱ سالگی از شریک زندگی آن زمانش، تینگلانگ هونگ صاحب فرزند شد. او در مصاحبه ای فاش کرد که بارداری شریک زندگی اش پیش بینی نشده بود، گرچه او از این اتفاق خوشحال بود. با این حال، این آخرین باری نبود که گرانت طعم پدر شدن را چشید، چرا که او بعد از آن، از شریک زندگی سابقش، صاحب یک فرزند و همینطور از همسر حالایش، آنا ابرستاین صاحب ۳ فرزند دیگر نیز شد. گرانت در مجموع ۵ فرزند دارد که کوچک ترین آن ها متولد سال ۲۰۱۸ است، زمانی که گرانت ۵۸ ساله بود.

مایکل داگلاس – ۵۸ سالگی

مایکل داگلاس اولین بار زمانی طعم پدر شدن را چشید که از همسر اول خود، دایاندرا لوکر، صاحب یک پسر شد. بعد از جدایی آن ها، داگلاس با کاترین زتاجونز، بازیگر مشهور هالیوود ازدواج کرد و این زوج در سال ۲۰۰۰ صاحب یک پسر و در سال ۲۰۰۳ صاحب یک دختر شدند که در زمان تولد او داگلاس ۵۸ ساله بود.

بروس ویلیس – ۵۹ سالگی

بروس ویلیس در مجموع ۵ دختر دارد که ۳ تای آن ها از همسر اولش، دمی مور، بازیگر مشهور هالیوود است. وقتی اولین فرزند مشترک او و همسر دومش، اِما همینگ به دنیا آمد، ویلیس ۵۷ سال داشت. این زوج نیز ۲ دختر دارند.

کلینت ایستوود – ۶۶ سالگی

کلینت ایستوود خانواده ی پرجمعیتی دارد. او ۶ دختر و ۲ پسر دارد. فرزندان بزرگ ترین فرزند او حالا ۶۹ ساله است و کوچک ترین فرزندش ۲۷ ساله که در زمان تولد او در سال ۱۹۹۶، ایستوود ۶۶ ساله بود.

ریچارد گی یر – ۷۰ سالگی

ریچارد گی یر اولین بار در سال ۲۰۰۰ از همسر دومش، کری لوول صاحب یک پسر شد. پس از آن، او و همسر سومش، الخاندرا سیلوا در سال ۲۰۱۹ صاحب اولین فرزند مشترک خود شدند و فرزند دوم آن ها نیز در سال ۲۰۲۰ متولد شد که گی یر آن زمان ۷۰ ساله بود.

جورج لوکاس – ۶۹ سالگی

جورج لوکاس، خالق فرانشایزهای محبوب «جنگ ستارگان» (Star Wars) و «ایندیانا جونز» (Indiana Jones)، بعد از به سرپرستی گرفتن یک دختر با همسر سابقش، مارسیا لو گریفین، یک دختر و پسر دیگر را نیز به تنهایی به فرزندخواندگی پذیرفت. تازه در ۶۹ سالگی بود که لوکاس صاحب اولین فرزند بیولوژیک خود از همسر حالایش، ملودی هابسون شد، یک دختر که در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد.

رابرت دنیرو – ۸۰ سالگی

رابرت دنیرو در سال ۲۰۲۳ در ۸۰ سالگی صاحب هفتمین فرزند خود از شریک زندگی حالایش، تیفانی چن شد. جالب است بدانید که میان بزرگ ترین و کوچک ترین فرزند دنیرو ۵۱ سال اختلاف سنی وجود دارد.

آل پاچینو – ۸۳ سالگی

آل پاچینو نیز در سال ۲۰۲۳ در ۸۳ سالگی از شریک زندگی ۲۹ ساله ی خود، نور الفلاح، صاحب چهارمین فرزند خود شد. بزرگ ترین فرزند پاچینو در حال حاضر ۳۴ سال دارد.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود