ادعای عجیب سحر زکریا علیه شهاب حسینی خبرساز شد

ادعای عجیب سحر زکریا علیه شهاب حسینی خبرساز شد

سحر زکریا بازیگر مشهور در یک استوری اینستاگرامی مدعی شده شهاب حسینی چند سال قبل در خیابان به او یورش برده و از الفاظ رکیک استفاده کرده بود.

زکریا خطاب به شهاب حسینی نوشت:

آقای حسینی، برایتان دست میزنند این جماعت چه میدانند که در خیابان چه با من کردید، فراموش نخواهم کرد ، میتوانستم شکایت کنم اما نکردم چون به تین معتقدم دنیا کوچکتر از آنست ما باز همدیگر را خواهیم دید، ون از اینکه یورش آوردید برای زدن من و الفاظ رکیک را فراموش نمیکنم فعلا بتازانید

سحر زکریا شهاب حسینی

این نخستین باری نیست که سحر زکریا در فضای مجازی صحبت هایی را علیه شهاب حسینی مطرح می کند.

زکریا در سال ۱۳۹۹ ماجرای واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا را مورد انتقاد قرار داده بود.

او در پستی اینستاگرامی شهاب حسینی را به متناقض بودن گفتار و کردارش متهم کرده و کسانی که به حمایت از او پرداختند را مافیا خوانده بود.

زکریا در این پست نوشته بود:

ایشون میان کار میکنند پولها رو میگیرند سر مردم وشیره میمالند بعد بدو بدو میرن واکسن امریکایی میزنن. می ایستادن کنار مردم همان واکسنی که همه میزنیم میزدنند.

سحر زکریا شهاب حسینی

پس از تصمیم شهاب حسینی به خداحافظی از فضای مجازی در واکنش به انتقادات از واکسن زدن او در آمریکا، زکریا در واکنشی تمسخر آمیز به این اقدام حسینی در اینستاگرام خود نوشته بود:

آخی چه بد شد حالا مردم چه کنند نیستی، ولی خوب می آیی پول در میاری، البته شاید هم از مالیاتی که قرار است از کاربران بگیرند ترسیدی . آقای محترم مردم آنقدر گرفتارند که رفتن من و تو فرقی به حالشان ندارد. در ضمن چند وقت دیگر برمی گردی چون حتماً یه دوستی می گه شهاب نرو و تو قانع می شوی.

سحر زکریا شهاب حسینی

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود