واکنش ها به ویدئوی جنجالی درگیری یک زن و یک روحانی در درمانگاهی در قم بر سر حجاب

واکنش ها به ویدئوی جنجالی درگیری یک زن و یک روحانی در درمانگاهی در قم بر سر حجاب

از روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی از درگیری یک مادر جوان و یک روحانی جوان در درمانگاهی در قم دست به دست می شود که در آن، این مادر جوان که به همراه نوزاد بیمار خود به این درمانگاه مراجعه کرده بود مدعی می شود روحانی مذکور به دلیل بی حجابی، با تلفن همراه خود از او فیلم گرفته و از او می خواهد که فیلم را از تلفن همراهش پاک کند. در ادامه یک درگیری بین دو طرف رخ می دهد که در شبکه های اجتماعی بسیار خبرساز شده و واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

پس از انتشار گسترده ی این ویدئو در شبکه های اجتماعی، وبسایت خبری «دیده بان ایران» به نقل از کانال «الفرقان» در پیامرسان «ایتا» مدعی شد به دنبال این اتفاق، زن جوان به همراه مدیر و کارکنان درمانگاه بازداشت شده اند و درمانگاه نیز پلمب و مجوز آن باطل شده است، با این حال، خبرگزاری «میزان»، رسانه ی رسمی قوه قضاییه، به نقل از دادستان قم خبر «دیده بان ایران» را تکذیب کرده است.

درگیری درمانگاه قم

درگیری درمانگاه قم

وبسایت «دیده بان ایران» در این رابطه مدعی شد:

انتشار فیلم دعوای یک زن با یک روحانی در قم به دلیل عکاسی یا فیلم برداری از وی در زمان شیر دادن به فرزندش با واکنش های فعالان مجازی روبرو شد‌.

کانال الفرقان در ایتا نزدیک به جریان تندرو مذهبی مدعی شد، مادر قمی، مدیر و کارکنان درمانگاه بازداشت شده اند.

کانال الفرقان در ایتا نوشته است: «اخیرا فیلمی از عربده کشی هنجارشکن گستاخ در درمانگاهی در قم و اهانت به روحانیت و همکاری مسئولان درمانگاه با شبکه معاند مرتبط با سرویس جاسوسی بیگانه و ارسال تصاویر دوربین مداربسته به آن منتشر شده است.

این رسانه مدعی شد: فرد هتاک به همراه مدیر درمانگاه و کارکنان درمانگاه توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت و به دلیل همکاری با رسانه های معاند و ارسال فیلم دوربین مدار بسته برای رسانه های معاند مجوز درمانگاه باطل و مدیران درمانگاه به دستگاه قضایی معرفی شدند.»

درگیری درمانگاه قم

پس از آن خبرگزاری «میزان» اعلام کرد:

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب، دادستان قم در رابطه با ویدیو منتشر شده در فضای مجازی در خصوص درگیری بین یک خانم و یک فرد روحانی در یک درمانگاه اظهار کرد: در این رابطه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب بیان کرد: در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد.

وی افزود: شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد و هیچ گونه اقدام محدود کننده‌ای انجام نشده است.

واکنش ها به ویدئوی درگیری زن و روحانی در درمانگاه قم

انتشار این ویدئو با واکنش های گسترده ی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

محمد رهبری، جامعه شناس و فعال اجتماعی با انتشار دو نمودار به تحلیل واکنش کاربران فضای مجازی در این خصوص پرداخت:

توجه کاربران توئیتر به خبر نزاع یک خانم با یک روحانی در قم بر سر حجاب قابل توجه بود. این نمودار روند انتشار توئیت‌هایی را نشون می‌دهد که توأمان حاوی کلیدواژه‌های «زن یا مادر» و قم یا روحانی هست که همون‌طور که مشخص است ناگهان افزایش پیدا کرده.

در ساعات پایانی شب گذشته، روند افزایشی توئیت‌های مربوط به این موضوع ادامه داشت. هر ساعت بیش از صد توئیت و در مجموع بیش از ۱۸۰۰ توئیت/ریتوئیت/کامنت.

کامبیز نوروزی، حقوقدان، هم یادداشتی کوتاه با عنوان «مردم را بجان هم نیاندازید» در رابطه با این ویدئو منتشر کرد و به نقد فضای دوقطبی موجود در جامعه ایران پرداخت:

فیلم درگیری یک طلبه جوان با زن جوانی که فرزند بیمارش را به بیمارستان برده است، دردناک و نگران کننده است. نزاع بر سر عکس یا فیلمی است که گویا آن طلبه از ظاهر مادر جوان گرفته است و زنان جوان دیگری هم به حمایت از مادر جوان می‌پردازد. در این ماجرا مهم نیست کدام طرف مقصر است. چه بسا که در این دعوا و دعواهای مشابه تقصیر اصلی گردن هیچ‌یک از دو طرف نیست. مهمتر، چیز دیگری است. تقصیر اصلی بر عهده سیاست‌های دولت و قانونگذاری‌های غلط و رفتارهایی است که زمینه را برای به جان هم افتادن مردم آماده کرده‌اند. این نوع دعواها در مساله زنان کم نیستند. این شیوه چندان منطقی نیست.

درگیری درمانگاه قم

همچنین سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌ های اجتماعی در نشست خبری امروز خود به این ویدئو واکنش نشان داد.

او در بخشی از صحبت های خود گفت: « این روحانی اگر می‌خواهد امر به معروف کند چرا عکس می‌گیرد؟ حتما باید شرایط مادر را درک کرد.»

سکینه پاد در پاسخ به سوالی درباره ویدئوی منتشر شده از درمانگاهی در قم، گفت: اولا فیلم کامل نیامده بود و من هم قسمت ناقص را دیدم، ولی باید یک کلیتی را بگویم و متاسفم از این دوقطبی ‌که ایجاد شده است و این بسیار بد است که ما مردم خشونت کلامی با یکدیگر داریم و این نوع مواجهات خیلی نازیبایی است که صورت می‌گیرد .

وی افزود: فیلم کامل نیست و صحبت‌های آقای روحانی نیامده است. من پیگیری نکردم چون دیشب این فیلم را دیدم و حتما پیگیری می‌کنم . من با کلیت کار دارم که از این دست کلیپ‌ها دائم بیرون می‌آید.

دستیار رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگر‌مبنی بر این‌که رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفته است مجلس جریمه نقدی را جایگزین گشت ارشاد کرده است تا این تصاویر بیرون نیاید، عنوان کرد: هنوز قانون نشده است و روی همان قانون هم خیلی‌ حرف وجود دارد. اما کلیت بسیار بد است که دو طرف با هم با خشونت حرف می‌زدند. بر منطق و مبنا می‌خواهیم با یکدیگر حرف بزنیم، بر مبنای عقلانی، شرعی، اخلاقی و حقوقی باید طرفین را ببینیم و نباید به یک طرف غش کنیم، طرفین با یکدیگر مواجه نازیبایی داشتند. حتما شرایط آن مادر را ما خانم‌ها بیشتر درک می‌کنیم و یک مقداری شاید مواجهه و پرخاشگری ایشان توجیه داشته باشد.

وی افزود: اما اینکه چه شده است، آن روحانی طلبه که می‌خواهد امر به معروف و نهی از منکر کند چرا مثلا عکس و فیلم می‌گیرد و چه طور مواجهه‌ای داشته است که آن مرجعیت خودش را از دست داده است و پرخاشگری دارد این‌ها نیاز به آسیب شناسی دارد. قطعا من به مواجهه دو طرف نقد دارم و تلاش دارم گفت‌وگو ها را به سمت آرامش و منطق ببرم. باید بنشینیم و با یکدیگر حرف بزنیم بالاخره مردمی هستیم که نه یک روزه باحجاب شدیم و نه یک روزه بی‌حجاب شدیم و این را باید بپذیریم و مردمی هستیم که حرف مشترک داریم. موضع من رد این مواجهات است و خود مقام معظم رهبری دارند مکررا می‌گویند و به نمایندگان تاکید کردند تولید خشونت نکنیم. امر به معروف و نهی از منکر ابعادختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد. به نظر می‌رسد برای شیوه مواجهه باید بیشتر فکر کنیم.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۱۴۵ نظر

ورود

  • کارگری با حقوق روزی صدهزار تومان اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    ..به اون روحانی …که از مادر درحال شیر دادن فرزندش فیلم گرفته…خدا همتون رو لعنت کنه

    • پاسخ اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      چرا دروغ بهم می بافی و تهمت می‌زنی؟
      اون زن داشت توهین می‌کرد این بنده خدا هم از قیافه …فیلم گرفت تا ازش شکایت کنه

      • رضا فرونی فر اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        ما که چیزی ندیدیم فقط دیدیم یه آخوند …از زن بیچاره فیلم گرفت

        • ... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          با کمال احترام به شما دوست عزیز حتما چشم پزشکی مراجعه کن که این همه فحاشی و بی آبرویی رو ندیدی

          • آرش اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

            بنظرم شما طیف تحریک شونده بهتره به پزشک اورولوژی مراجعه کنید … خدا ازتون نگذره که دین مردم رو گرفتین

      • ... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        واقعا برات متاسفم

      • ایرانی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        …بیجا کرد با تو که فیلم گرفت

        • ایرانی تر اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          فیلم گرفتن اون آقا اشتباه قبول چطور بی حجابی و فحاشی اون خانم رو هم نمیبینید . امان از وقتی که آدم بخواد با نامردی مسائل رو قضاوت کنه

      • خدا لعنتت کنه اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        خدا لعنتت کنه

    • مرتضی فتح اللهی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      سلام دوستان.
      هیچ کدوم ما اونجا نبودیم و بهتره منتظر نظر کارشناسان یا قوه قضایی باشیم. من روحانی خوب زیاد دیدم و متاسفانه روحانی نفوذی هم دیدم. همینطور بد حجاب خوب و بدم زیاد دیدم.

    • بهرام اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      سیاه نمایی نکن بابا،بیا شهر ما الان کارگر بنایی گیر نمیاد اصن.روزی پونصد.بگو عرضه و قیف کار ندارم،یاد گرفتیم غر بزنیم

    • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      تو دیدی گرفت تا ندیدی دروغ نگو

      • سالار اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        قانون اساسی کشور گفته حجاب حالا یه مشت وووزیر بار نمیرن قرار نیست اینطوری جولان بدن کسی چیزی نگه عجب زن ووبود حالم بهم خورد

    • علی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      اول اون خانوم شیر نمی‌ده بچش فقط بغلش هست و روسریش فقط افتاده و اون ..اومده ازش عکس میگیره بعد واسه اینکه مقصر کامل روحانی نشه اسم شیر خوردن بچه آوردن فیلم کامل تو یوتیوب هست ببینید فقط شالش افتاده چون بچه نو بغلشه بعد تو خیابون بی‌حجاب من میبینم با شلوار و تیشرت میاد بیرون اون بی‌حجاب هست نه این خانوم با مانتو بلند و شلوار گشاد و حتی لباس ساده مشکی بعدم شما که میگی عکس نگرفته دقت کن تو فیلم خودش میگه پاک میکنم یه خانوم دیگه میاد میگه بده من پاک میکنم خودم ببینم گوشی روحانی میگیره می‌ره پاک کنه روحانی با فهش میفته دنبالش کامل فیلم ببینید متوجه میشبد.بعد اون خانوم از رو غیرتش که عکسش تو گوشی به نامحرم هست و یه غریبه بدون اجازه ازش عکس میگیره داره دادو فریاد می‌کنه.خواهر خودت رفته بیرون بچش توبغلشه شالش میفته من برم عکس بگیرم شما خوشحال میشی بعد شما که ادعای اسلام و رهبری داری مگه رهبرت نگفته فقط تذکر آسانی بده و برو شما از رهبر هم بالاتری شما از فقیه هم بالاتری اگرم از سروصدای خانوم بخاطر عکسش که یه غریبه گرفته ناراحتی به کارت فشار بیار اگر اون ..بجای عکس رفته بود یه تذکر داده بود اون خانوم یا قبول میکرد یا نمی‌کرد اونم وظیفه نهی از منکری انجام داده بود پس فیلم و عکس واسه چیه بجز اینه که ببره چهار جا دیگه نشون بده بگه من فلان و فلان و تعریف کنه و عکس زن مردم نشون یکی دیگه بده یا از رو اون عکس کی می‌تونه بشناسه اون خانوم کی هست پس خودت بگو دلیل اون عکس چیه ؟اگر رهبرتم قبول داری حرف رهبرت که میگه تذکر آسانی اگر انجامم نداد برو را بکن قاضیت.مردم غیرت دارن تو انتخابات عکساش که هست چرا اونجا چیزی نگفتید تو ۲۲بهمن چرا نگفتید شما نون به نرخ روز خور هستید.حالا هرکی با خدای خودش اینجا پشت اون خانوم غیبت کن اگرم کار اشتباه کرده شروع کننده اون بوده که عکس گرفته چون وظیفه عکس گرفتن از زن مردم رو که ندارم از هرکس خواست عکس بگیره شما هم اگه موافقش هستی عکس بی‌حجاب هم نه به عکس با حجاب از خواهرت برای من بفرست بزنم تو پیج اینستام ازش تشکر کنم بخاطر حجابش مرد باش بفرست

      • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        چرا دروغ میگی کجا میگه پاک میکنم . خانمه به خیال اینکه ازش عکس گرفته شده میگه پاک کن یکی از حاضرین یا حالا مسئول بیمارستان برای آروم کردنش میگه پاک میکنه میکنه میکنه

    • علی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      اونایی که میگن عکس گرفته اشکال نداره ..هستند اونایی هم مشکل حجاب بهونه کردن و میگن عکس گرفتن درسته اگر مردن و غیرت دارند یه عکس از خواهرشون با حجاب کامل برای من بفرستند منم داشته باشم.بعد مگه شما ادعای ولایت فقیه و رهبری ندارید.مگه آقا نگفتند فقط و فقط تذکر لسانی اونم اگر انجام ندادند برو پس این عکس گرفتن بخاطر چیه و اون عکس که اون خانوم توشه ایشون خواهر ینفره همسر ینفره دختر یکنفره و دختر عموی یه نفره و …مردم زیر بته در نیومدن تو بری از ناموسشون عکس بگیری و ایشون بخاطر آبروی خودش و خانوادش میگه عکسم رو پاک کن.وقتی اون انجام نمی‌ده درگیر میشن بخاطر غیرتش.رهبرت گفته لسانی الآنم معاون رییس جمهورت میگه کارش اشتباست حالا تو از رهبران بیشتر میدونی بگو کجایی تا ما بیایم تو بشو مرجع تقلیدمون.خجالت هم خوبه

      • حسین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        عزیز دل چرا همه چیز رو قاطی میکنی شما . عکس گرفتن برای ثبت تخلف بی حجابی و نشان دادن به مقام قضایی اون هم تازه تو فضای عمومی اشکال نداره . اون که اشکال داره پخش این عکس یا فیلم هستش . شما اگر دیدی خواهر من تو خیابون روسری نداشت و یقه اش باز بود عکس بگیر برو مقام قضایی نشون بده

        • معین اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

          چون … میشه نیازی نداره بیاد خیابون

          • امیر اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

            ادب که نداری حداقل منطق داشته باش

      • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        اصلا عکسی گرفته نشده چرا شلوغش میکنی فیلم داخل یوتیوب دوربین قبل از وارد شدن روحانی به سالن رو نشون نمیده که پای ATM وایساده و داره با گوشیش کار میکنه . چرا انقدر دروغ تو سر مردم میکنید یه درصد اگر عکسی نگرفته باشه روز قیامت بدجوری باید به خاطر این تهمت ها جواب بدید

    • 🗿😐 اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      …فیلم‌نگرفت چون گوشیشو درآورد بیرون یعنی فیلم گرفته؟ بعد اون …به چه حقی به خودش اجازه داده تهمت بزنه؟؟ گوشیم دزدیدن ..برید گمشید حال آدم و بهم می‌زنید همین شماها جو کشور و بهم زدید حالا تازگیا قشر مذهبی کاری نداره شماها علاقه به پاچه گرفتن دارید 😐😐😐😐😐

    • سوسو اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      یعنی اون روحانی باعث حقوق پایین شما شده

    • ناشناس اسفند ۲۳, ۱۴۰۲

      روحانی گوشیش رو درآورد که نشون بده یه دختر دیگه کشید از دستش . اگر از دستش نمی‌کشید و همونجا به اون خانم نشون میداد که عکس نگرفته و اون خانم راضی میشد باز یک عده که منفعتشون تو بی آبرو کردن روحانیت هست با نامردی تمام روحانی رو مقصر می‌دونستن و فحش میدادن دقیقا مثل همین الان

  • علی ع اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    این …معبد ، کاش یوسف بیاد تمام این هارو به ….. تا دیگه به ناموس ایرانی دست درازی نکه

    • . اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      مامان خودتم بود اینو میگفتی؟

      • فرید اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        زنه خودش میخاد سنگ کیو به سینه میزنید

      • امیر اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        قانون قانونه . هم بی حجابی بی قانونیه و هم عکس گرفتن از شخص بدون اجازه و هم فحاشی توسط خانم .

        • —— اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          برده داری هم یه روزگاری همه جای دنیا قانونی بود
          قانونی که ضد حقوق انسانی باشه باید از بین بره

          • امیر اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

            برده داری ضد حقوق انسانیه اما حیا عفت هم از جهت شرعی داخل تمام ادیان هست و هم از جهت عقلی با فطرت همه انسان ها سازگاره همونطور که همین اروپای ۲۰۰ سال پیش زن ها پوشش مناسب داشتن نه پوشش زننده . بجای استدلال های آبدوغی کمی تامل کنید روی بلاهایی که بی عفتی سر جامعه های دیگه آورده و سر جامعه‌ی ما میاره

      • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        مامان تو بود چی مگه تو دیدی فیلم گرفت

  • منطقی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    از جیغ جیغ ها و فحاشی این … مشخصه از کدام قشر هستش
    اجیر شده برای حمله به روحانیت

    بعد هم اگر نمی‌خواست موهاش دیده بشه چرا با این سر و وضع اومده بیرون؟!!
    راستی آنچه که مشخصه بنظرم روحانی بهش گفته خواهرم حجابت رو رعایت کن
    اون هم دشنام داده و حرف های زشت زده بعد هم برای ایجاد پرونده قضایی ازش عکس گرفته
    ولی اون هم افتاد به …

    • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      داداش اونی که داره دروغ میبافه تویی! فیلمش هست همه هم دیدن. دارین زور الکی میزنین برای تحریف واقعیت. اون زن بدبخت یه گوشه با بچه مریضش نشسته بود. لباسشم کاملا پوشیده بود فقط شالش افتاده بود روی شونه هاش. یه دفعه این آخونده سر رسید شروع کرد عکس گرفتن. بعد هر چی زنه گفت گوشیتو ببینم نداد. خودتونم میدونین کار آخونده اشتباه بود. آخه این کار تو درمانگاه و با یه مادر و بچه مریض درسته؟! امثال شما بویی از انسانیت و وجدان نبردن!

      • ... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        لایک داری

      • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        شما که بویی از انسانیت بردی توجه کن ببین زاویه دوربین آخونده اصلا سمت زنه هست ؟؟؟ زنه فکر کرده طرف داره ازش عکس میگیره و به خاطر همین فحش کشیده به آخونده و بی آبرویی راه انداخته

      • علی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        خفه خون بگیر. دست من بود اعدامت می کردم …

        • ایرتن اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          عجب براخودت حکم صادر میکنی

      • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        تو دیدی عکس گرفت چرا دروغ میگید هیچ وقت عداات رو زیر پا نزارید حتی دشمنت باشه

      • علی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        اولا که مشخص نیست اون آقا عکس گرفته باشه یا نه دوما طبق قانون فیلم یا عکس گرفتن از مکان های عمومی جرم نیست و این خانم به خاطر رعایت نکردم حجاب در فضای عمومی مجرمه

        • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          خواهر خودتم بود همینو میگفتی؟در ضمن قانون آبدوغ خیاری حجاب رو که هیچ پایه شرعی و حقوقی نداره با عکس از ناموس مردم گرفتن رو یکی میدونی؟

          • علی اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            خواهر من اگه تو فضای عمومی کشف حجاب کرد شما برو عکس بگیر . حجاب پایه شرعی و حقوقی نداره ؟ واقعا خنده داره یه ذره سواد هم خوبه . داخل دین و شرع که هست کسی هم توش شک نداره . از نظر حقوقی هم هر چیزی که جزو قانون یک کشور باشه باید اجرا بشه . ناموس مردم اگر میخواد حقی ازش ضابع نشه یا بهش تعرض نشه حجاب رو رعایت کنه

          • معین اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

            خب اگه امثال تو نباشن که کسی بهشون تعرض نمیکنه

    • حامد اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      یه مادر که با بچه شیرخواره مریضش یه گوشه نشسته و شالش افتاده اجیر شده برای حمله به روحانیت؟!
      …باید دیگه چیکار کنه که از چشم شماها بیافته؟
      حتما باید به ناموست جلو چشمت تجاوز کنه؟
      یا اونموقع هم باز توجیح میکنی خودت رو که حتما مشکل از ناموس خودت بوده؟
      هیچ خط قرمزی برای شما تعریف نشده؟
      فقط توجیح و حمایت محض از ظلم؟

      • جهان اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        خجالت بکش این چه طرز صحبت زشتی است؟
        حالا اصلاً این شیخ هم مقصر باشه دلیل نمیشه که همه روحانی ها رو بد بدونیم
        حالا من کاری با جامعه روحانیت ندارم بالاخره آدم خوب و بد هم داره
        ولی یک طرفه قضاوت نکنید
        شما منافقین غربگدا همه تون بد هستید. مگر شما نبودید که جنبش …و چالش رقص بد و آغوش محبت رایگان و بی حجابی و درخواست آزاد بودن زشتی های اینترنت داشتید و راه می اندازید و کم کم کارتون رسید به درخواست کاباره

        پس خوبه اشتباهات خودتون رو هم بپذیرید

        • حيف گوساله چون حداقل كيلويي نيم ميليون ميارزه... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          حیف …چون حداقل کیلویی نیم میلیون میارزه…

        • رضا فرونی فر اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          ببخشید ولی همه اینایی که گفتید رو میخوایم هنوز هم درخواست هم نداریم بزور از این حکومت میگیرم همه این ها رو هیچ اشتباهی هم نکردیم آمریکا هم هیچ قداستی برامون نداره اسراییل هم خودش با گرفتن فلسطین حقوق بشر رو نقض کرده به ایران کاری نگیره ما به غرب کاری نداریم حقوق خودمون رو تو ایران میخوایم

        • ... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          اینا حق ازادی ان . تو این دوره زمونه ام …خوب نداریم چون اگه ادم خوبی باشی نمی ری ..شی و بلا سر مردم بیاری

        • . اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          ی مغز برات آرزو میکنم

        • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          چقد حرفات شبیه طالبانه
          در ضمن غرب گدا بودن به خشک مغز و متعصب بودن شرف داره

          • پاسخ اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            چرت نگو کافر منافق
            خشک مغز تویی که از …و فحاشی یک زن دفاع می‌کنی
            شیر دادن جلو اون همه مرد نامحرم و دوربین درسته؟

          • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            اینکه ما میگیم زن برای حفظ جامعه و دور بودن از چشم های بد وقتی میخواد داخل جامعه حضور داشته باشد پوشش مناسب داشته باشه خشک مغز بودنه . بس نیست این همه پسر هایی که اسیر چشم هاشون و زندگیشون به خطر افتاده اینهمه طلاق بس نیست . اتفاقا خشک مغز شمایید که هیچ تحلیلی از داشتن یا نداشتن حجاب ندارید و فقط میخواید زن ها حجاب نداشته باشن تا حال کنید

          • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            برای چشم های بیمارگونه بی حجابی فاجعست در ضمن شعور داشته باش همه مثل تو نیستن به ناموس مردم نگاه کنن حال کنن

      • ... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        خط قرمز اینا فقط این حجابه

        • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          بی ;;;;شماها هم هست

        • الیاس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          از نظر غربگدایان منافق فقط اختلاس خلاف است!!!

        • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          چون بی حجابی اول از همه روی جامعه تاثیر می‌گذاره و جامعه رو به لجن میکشه . یک خانم محترم داخل منزل هر لباس و آرایشی که بخواد میتونه اما جامعه جای کار و آموزش و تدریس و غیره هست جای رشد هستش و با این وضعیت هیچ کدام اینا میسر نمیشه

      • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        چطور این جور موقع ها خوب بلدید حرف از ناموس بزنید اما هزارجور هنجار شکنی و بی غیرتی تو جامعه اگه باشه هیچی نمیگید . این همه به زن های محجبه حمله شد چرا نگفتید ناموس مردم بوده اونم؟؟؟؟

      • امید اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        تجاوز ؟؟؟؟؟اینجا که حجاب این خانم مناسب نبود و فحاشی می‌کرد آخوند هم مقصر بود ولی دلیل نمیشه پای همه آخوندا بگذاری چرا این همه آخوند و بسیجی که تو سیل سیستان کمک کردن تو زلزله کمک کردن و تو همه برهه ها بجای اینکه مثل شما عوام فریبی کنن پشت موبایلشون به مردم کمک کردن رو نمیبینی ؟؟؟

        • سوسو اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          آفرین
          واقعا
          آخوندا تو زلزله و سیل و … پای کارن
          چشماتون باز کنین منصف باشین
          چرا اون خانم چادری که کتک خورد هیچکی چیزی نگفت چون موهاش بیرون نبود یا اون زن نبود

          • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            چون بی احترامی کرد و کتک خورد وقتی خودش توهین رو شروع کرده معلومه حقشه

          • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            عالی بوس به کلت

    • ... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      اتفاقا شما از قشر اجیر شده ای هستی که پاچه ی مردم رو میگیری . اصلا اون آخوند … حقی مبنا بر عکس گرفتن نداشته . مگه اصلا ماموره

      • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        بر فرض که آخونده از خانمه عکس گرفته که خلاف قانونه و کار اشتباهی کرده ولی این خانم که شروع به فحاشی میکنه و هوچی گری میکنه و حجاب نداره و قانون کشور رو رعایت نکرده با وجود تذکر بهش چی ؟؟؟؟؟

        • ... اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

          اگه هر زن آزاده ای هم جای اون زن بود به عکس گرفتن اینجوری اعتراض میکرد

          • ناشناس اسفند ۲۳, ۱۴۰۲

            اعتراض با فحاشی و هوچی گری فرق داره . اون خانم میتونست خیلی محترمانه بگه من شرایط مناسبی نداشتم شالم افتاده بود اگه عکس گرفتی از من پاک کن .

      • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        هنوز هیچ سندی بر عکس گرفتنش نیست دروغ ممنوع

    • . اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      مهمل نباف پسر خوب.گندی که …زدن رو نمیتونی با ماله کشی جمع کنی.شمارو باید گرفت به باد کتک .

      • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        شما ها رو باید چیکار کرد که نمی‌گذارید آب خوش از گلوی این مملکت پایین بره هر روز با حاشیه سازی و فریب مردم سنگ میندازید که مبادا این کشور تو آرامش به رشد اقتصادی فکر کنه . چند تا آخوند یا بسیجی و مذهبی اگر اشتباه کرد اون هم جایی که طرف مقابل بی قانونی و فحاشی میکنه همشون میشن بد ؟؟؟

  • ….. اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    زمستون هم تموم میشه
    روسیاهی به ذغال میمونه
    تو خاطر مردم میمونه همه این سیاهی و تباهی که این جماعت بی ارزش به سرمون آوردن

  • محمود اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    بی حجابی بیداد می کند باید یک درس حسابی به افراد بی حجاب داد

    • پاسبان حق اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      میدونستید فیلم گرفتن از یک شخص بدون اجازه اون فرد چه با دلیل و چه بی دلیل جرم محسوب میشه؟! بعد شما از یک مجرم دارید حمایت میکنید ؟ همین کار ها رو میکنید باعث میشید مردم از اسلام زده شن. به خدا ما قمیها از دست شما خسته شدیم . شما مسلمون نیستین که هیچ ، دارید از اسلام برای پیش بردن عقده های خودتون استفاده میکنید و طبق گفته کتاب آسمانی و الهی ما قرآن ، ما باید علیه انسان های مسلمون نمایی مانند شما برخورد کنیم و حتی بر علیه شما قیام کنیم . نمیخواد پرچم اسلام و مسلمون ها رو بالا ببرید ، شما اسلام رو خراب نکنید کافیه … . طرف داره به بچش شیر میده بچش مریضه ، یک مادر هست ! شما که انقدر حرف از غیرت می‌زنید، اگه مادر یا خواهر خودتون هم بود این واکنش رو نشون میدادید؟! شما افراطی ها در هر حوزه باعث جنگ و درگیری میشید … آخر کاری میکنید اسلام فراموش بشه 💔 . مردم به خدا اینها مسلمون نیستن ، اینها مسلمون نما هستن . «واذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون؛ و هنگامی که به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید می‌گویند: ما فقط اصلاح‌ کننده‌ایم.» . منتظر صدور حکم به صورت عادلانه هستیم و این رو یادتون نره : یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ ۖ وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلیٰ أَلّا تَعدِلُوا ۚ اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقویٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ
      ای کسانی که ایمان آورده‌اید! همواره برای خدا قیام کنید، و از روی عدالت، گواهی دهید! دشمنی با جمعیّتی، شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید، که به پرهیزگاری نزدیک‌تر است! و از (معصیت) خدا بپرهیزید، که از آنچه انجام می‌دهید، با خبر است ! .

      • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        شما قمی ها مایه بدبختی این مملکتید الکی با کلمات عربی مردم رو گول نزن هنوز مدرکی که این شخص عکس گرفته رویت نشده خواهشا بی سوادان سکوت

      • منصور اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        جناب پاسبان !!
        شما از کجا مطمئن هستید که آن روحانی در حال عکس و یا فیلم گرفتن بوده !؟
        هنوز بر کسی محرز نشده و آنموقع شما جلوتر از همه کارشناسان نظر می دهی

      • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        تو ….کی جلو در آسانیور به بچش شیر میده تازه اصن خالش بوده
        بعدم ناراحتی …برو از قم .
        چطور تو قضیه ی شیراز که زنه یه زن چادری رو کتک زد خفه خون گرفتید ؟؟؟
        چون بی حجابه دلتون براش سوخته !
        امیدوارم همتون از ایران گورتونو گم کنین .
        دین اسلام رو شما دارین تحریف میکنین
        برو قرآن سوره ی نور آیه ۳۱ بخون بعد ببین اسلام چی میگه !

      • میم اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        بله ولی باهوش الدوله این هم متن نوشتی نفهمیدی که اون …به بنده خدا تهمت زد ؟؟ تو از کجا فهمیدی از زنه فیلم گرفته؟؟ یعنی رو اعصابید همتون نمیدونم مغز و کجا پخش میکردن شما ازش مستفیظ نشدید

    • رضا فرونی فر اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      پوشش هر کس به خودش مربوطه تو فضولی ؟

      • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        اه استاد؟؟؟؟ پس گوشی هر کس هم به خودش مربوطه مهندس

      • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        اینجا طویله نیست هر چند طویله هم قانون داره هرزگی به ما ربط داره بی ناموسی برو مملکت بی ناموس ها نه زیر پرچم الله ایران

        • . اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          …والده و خواهر گرامی شماس اونارو کنترل کن پسرم

    • ... اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      تو غلط می کنی درس به بقیه بده تو اول باید به خودت درس بدن

  • فرید اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    زنه خودش میخاسته دیگه

    • معین اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

      تو دلت بیماره به زنای بی حجاب نگاه میکنی شرمم نداری

      • امیر اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

        آره تو خوبی حتما استاد

  • Arash اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    ما اصلا اونجا نبودیم نمیدونیم کی راست میگه کی دروغ؟؟؟
    ولی عجبببببب زن پاچه پاره یی!!! خدا قسمت کافر نکنه!!!

    • زهرا اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      سلام،این خانم اگه حیاو عفت داشت ،چرا درجمع ،پیش چشم مردم به بچه شیر میداد، که اون آقا هم ازش فیلم بگیره، این خانم خودش رو مگه آزاد نمیدونه که هر کاری رو دلش می خواد انجام بده، حتی شیر دادن پیش چشم مرد غریبه،پس چرا ناراحت میشه ازش فیلم بگیرن، این همه دوربین مدار بسته ازش فیلم گرفتن فیلم این آقا هم روش

      • . اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        عرزشیا خوب دارن ماله میکشن.خب اگه اینجوریه من از محجبه ها میرم فیلم میگیرم ببینم چه غلطی میکنن.

        • صفدری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          خب بگیر همه دارن میبیننش توهم فیلم بگیر اینهمه آدم هستن فیلم تو هم روش

        • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

          اسکل جان هر محجبه ای که روسری نداشت یا یقه اش باز بود وسط بیمارستان داشت به بچش شیر میداد تو هم برو عکس بگیر

          • معین اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

            مگه مث تو بی …بره عکس بگیره؟

        • سوسو اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          محجبه ها کم آسیب ندیدن تو این جریانات

      • محمد اسفند ۲۴, ۱۴۰۲

        |سلام اون نوزاد بچه ی خواهرش بود اصلا شیر دادنی وجود نداشت آخوند بعد کار کردن با خودپرداز داره پیامشو چک میکنه بیچاره امام حسین چی کشید از دست مردم کوفه

  • Arash اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    مسوولان کشور کلاه شون رو بندازن بالاتر!

  • احسان اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    چیزی که تو این فیلم دیده میشه یک زن بی تربیت اون روحانی هم خیلی صبر کرد اگر همچین ادعایی داشت باید با حراست و مسئول درمانگاه مطرح میکرد تا گوشی بررسی کنن
    نه با تصور اینکه شاید فیلم گرفته داد وهوار راه بندازه
    با یک مشت هوچی طرفیم اگر تو از این می‌ترسی که فیلمت ببره شکایت کنه پس چرا جلو دوربین ها با سر برهنه عربده میکشی

    • . اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      امیدوارم این بلا سر ناموست بیاد تا حالیت شه جوجه ارزشی

      • آرمین شکوری اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        تو که مشخصه …نداری هنوز کسی ندیده فیلم گرفته باشه بی سواد ها سکوت

        • . اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          حروم لقمه خداتو شکرکن جلوم نیستی الان مادرت ب عزا مینشست، کور هم که هستی مغز هم نداری کلا ی پکیج کاملی برا درمان ،برو دوباره فیلمو ببین اگه چشات کور نیست

          • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            خیلی بی ادبی ‌

      • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

        شما هم اگه نامستون رو دوست مثل ما روی حجاب ناموستون حساس باشید تا داخل جامعه براش مشکل پیش نیاد . چرا این مشکلات برای خانم هایی که پوشش مناسب دارن اتفاق نمی‌افته جوجه برعنداز

        • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          باید حجاب داشته باشن وگرنه از تعرض شماها در امان نیستن

          • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            باز خوبه زنای ما حجاب داشتن و شما ها این همه تعرض کردید به محجبه ها

        • . اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          اگه آدمایی با ذهن و مریض و کثیف مثل شما نباشن مشکلی پیش نمیاد

          • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            استاد . با یه آمار سرانگشتی تو تهران و شهر های دیگه معلوم میشه کسایی که دنبال ناموس مردم هستن و دختر بازی میکنن و حتی تجاوز می‌کنن همفکرهای شما هستن . بمیرم واسه ذهن های پاک و معصومتون

  • ناشناس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    انصافا گوشی آخونده اصلا سمت زنه نیست و زن فکر کرده داره ازش فیلم میگیره بعد از اون هم که توی فیلم ها فقط حمله زنه به آخونده بود

  • زهرا اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    سلام،این خانم اگه حیاو عفت داشت ،چرا درجمع ،پیش چشم مردم به بچه شیر میداد، که اون آقا هم ازش فیلم بگیره، این خانم خودش رو مگه آزاد نمیدونه که هر کاری رو دلش می خواد انجام بده، حتی شیر دادن پیش چشم مرد غریبه،پس چرا ناراحت میشه ازش فیلم بگیرن، این همه دوربین مدار بسته ازش فیلم گرفتن فیلم این آقا هم روش

    • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      چون اون جا کلا داره فیلم از فضای بیمارستان میگیره نه به قصد ثبت عکس مردم

      • امیر اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        بابا اصلا عکس یا فیلمی نبوده طرف فکر کرده داره فیلم میگیره

  • آرش اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    حکم قانون
    به طور کلی هرگونه تصویربرداری و فیلمبرداری مخفیانه از دیگران و تکثیر و توزیع آنها جرم است و مرتکب آن به دو الی پنج سال حبس، ده سال محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین ۷۴ ضربه شلاق محکوم می گردد.

    حکم شرعی
    ورود به حریم خصوصى اشخاص بدون اجازه، شرعاً جایز نیست، اگر چه عنوان تجسّس بر آن منطبق نباشد؛ و گرفتن فیلم و عکس و مانند آن به صورت مخفیانه شرعاً حرام و انتشار آن حرام دوم است.

    • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      عزیزم قانونش واضحه تصویربرداری از فضای عمومی به هیچ عنوان اشکال نداره اولا و دوما اینکه تصویربرداری از فرد متخلف که قانون رو زیر پا گذاشته برای نشان دادن به مقام قضایی اشکال نداره و در صورت پخش پیگرد قانونی دارد

  • کسی که خواب میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    کسی که خواب میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه

  • محمد اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    هیچ درگیری نبود یا تذکری، بنده خدا آخوند داشت پیامی که براش میومد رو میخوند که اون خانم فکر بد کرد، آخوند بیچاره حتی نمی دونست قضیه چیه

    • نرگس اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

      اینا اصلا براشون مهم نیست که آخونده عکس گرفته یا نه فقط میخوان ذهن مردم رو نبست به آخوندا خراب کنن همین آخوندا سیل اخیر تا کمر توی گل به مردم کمک میکردن شماها کجا بودید ؟؟

      • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        آخوندا سرشون به کار خودشون باشه تا کمر تو گل رفتن پیشکش

        • نرگس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          سرشون تو کار خودشون باشه که امثال شماها ناموس برای این مملکت نمی‌گذارید. شما خودت سرت تو کار خودت باشه اگه عرضه تا کمر تو گل رفتن رو نداری

    • یاعلی ع اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      بره تو مسجد بچه شیر بده.

  • مرتضی اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    به این اندک اعتقاد باقیمانده مردم رحم کنید. رفتار برخی از این حضرات با گفتار آنها بر یر منابر بویژه سیره علوی زمین تا آسمان متفاوت است.

  • بینام اسفند ۲۰, ۱۴۰۲

    سوال.اگر یک نفر از یک هنجار شکن بیحجاب در خودروی شخصی اش عکس و فیلم بگیرد وبه مراجع قانونی تحویل دهد تا با هنجار شکن برخورد شود جرم است ..پس بفرمائید از این تاریخ به بعد هر کس دزدی دید بی عفتی دید از دیوار مردم بالا میرفتند و ………..شتر دیدی ندیدی .این روحانی بیچاره اگر در این در گیری چاقو میخورد و کشته میشد الان مسئله فرق میکرد او شهید امر به معروف و نهی از منکر لقب میگرفت..بابا تو این وضعیت یا بلید شتر دیدی ندیدی باشی یا حتما بمیری تا شهید شوی اگر کشته نشوی .هر کاری که کرده باشی زیر سوال میروی..وکسی از تو دفاع نم کند .من شخصا دیگر اگر کسی با شورت هم تو خیابان بیاید بیخیال از کنارش می گذرم.

    • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      دزدی باعث آسیب به دیگران میشه ولی بی حجابی فقط باعث آسیب به چشم ها و دلهای ناپاک شما میشه

      • ناشناس اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

        خب پس طبق گفته خودت بی حجابی ضررش بیشتره چون دل طرف تکون میخوره و زندگیش به هم میریزه

      • ناشناس اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

        همه مرد ها به جنس مخالف میل دارند و اگر پوشش مناسب نباشه به گناه می‌افتن حالا یکی بیشتر یکی کمتر و خیلی کمند کسایی که در معرضش قرار بگیرند و مبتلا نشن . شماهایی که از چشم و دل ناپاک میگید خدا میدونه فقط که برای دروغ بافتن میگید یا واقعا عمل میکنید

  • سمیه اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    ‏از تکاوران ارتشی که برای پس گرفتن جنازه‌ی دختر ایرانی از دست عراقی‌ها در فردای اشغال خرمشهر، جان خود را کف دستشان گذاشتند و شهید شدند، تا کمین طلبه‌ای برای اذیت و فیلم گرفتن از یک مادر جوان ایرانی که فرزند نوزاد بیمار خود در آغوش گرفته، فقط ۴۳ سال گذشته است…

    • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      از زنان با حیا و عفت زمان جنگ از فرنگیس که با تبر ۲ سرباز عراقی را کشت از مادرانی که فرزندان خود را برای این کشور فدا کردند رسیدیم به مادرانی که اولیات زندگی کردن یعنی حیا رو نمیتونن به فرزندانشون آموزش بدن . خسته نشدید از دروغ بافی و تخریب ذهن مردم . اگه یک درصد طرف فیلم نگرفته باشه این همه قضاوت ناعادلانه رو چجوری جوا میدید ؟؟؟

  • یاعلی ع اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    بااین بی حیایی ها منتظر کرونای وحشتناکه بعدی باشیم.
    منافق ومومن دراین آخر زمان باهمین امتحانات ازهم جدامیشین.
    کسی تو دلش این بی …های بی حجاب روتایید کنه،منتظر عذاب درهمین دنیاباشه.
    دین روبی حیاها خراب میکنن نه امربه معروف کننده ها.
    امربه معروف فروع دینمونه
    گفتنی هاگفته شده
    حجاب آیه قرآنه ۵۹احزاب
    بیحجاب ها باخداوند نجنگید شکست میخوردید.درهمین دنیا.والسلام

  • ایرتن اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    این زنا بهشون میگن ..یه مشت ادم بی .میخوان ترویج بی حجابی کنن اینا رو با این سر وضع میندازن تو خیابون باید جلو این جور زنها گرفته بشه ناموس ایرانی ارزشش بیش از این هست که سینه تو جمع در بیاره بچه شیر بده کمی فکر کنید چرا این زن تو یه جای عمومی باید چنین کاری رو بکنه

    • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      تو مراقب ناموس خودت باش حبسش کن تو خونه مردم خودشون حواسشون به نوامیسشون هست

      • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        معین جان چرا باز داری نمیفهمی . حجاب زن برای حضور داخل جامعه هست وگرنه داخل خونه که هر پوششی میتونه داشته باشه . حال میکنی ناموس مردم بدون حجاب بیاد تو خیابون که انقدر حرص میخوری ؟؟؟ مردم اگه قرار باشه از ناموسشون مراقبت کنند از دست شماها باید مراقبت کنند

        • معین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          مگه همه مثل شما ناموس مردم بدون حجاب بیاد تو خیابون نتونن خودشونو کنترل کنن.اگر امثال تو نباشن اتفاقی برای نوامیس نمیفته

          • ناشناس اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

            اولا اگر ۱۰ ۱۵ سال اخیر رو نگاه کنیم بیشترین تعرض ها و مزاحمت ها از سوی همفکر های شما بوده که ادعای چشم و دل پاکی دارید

          • ناشناس اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

            دوما تو چند سال اخیر که وضع حجاب بدتر شده آمار طلاق و مزاحمت و تعرض و تجاوز هم بیشتر شده که این یعنی با هم ارتباط مستقیم دارند و نمیشه گفت خانم ها با هر پوششی بیان بیرون مردها چشم پاک داشته باشن .

  • حسین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    عجب …ای بوددد کامل دنبال …بازی بود

  • سوسو اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    ولی انصافا اکثر خانم های بی حجاب تهاجمی هستن
    حتی دوستانه هم تذکر میدیم فحش و بد و بیراه میگن
    قربون خانم های محجبه که رفتارشون هم مثل ظاهرشون آرومه

  • + اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    ۝۝۝۝۝۝۝
    ﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
    ۝۝۝
    ﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
    ۝۝۝
    یا الله به حق محمد و آل محمد
    از اختلاس و تورم نجاتمون بده
    ۝۝۝
    و
    از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
    ۝۝۝
    ﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾

  • Rosalia اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    فساد اداری
    ..هیز
    دلار ۶۰ تومنی
    از بین رفتن محیط زیست
    معتاد شدن جوانان
    فراری شدن جوانان از مملکت
    و …
    کی بود گفت این ..خیری نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمدرضا کیانفر اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    .
    سیکنه‌سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور گفت: در ماجرای درمانگاه قم به مواجهه‌ی دو طرف نقد دارم.

    خانم پاد،
    بهتر است به جمهوری اسلامی نقد داشته باشید که زمینه‌ی چنین مواجهاتی را مهیا کرده است زیرا مردم خدازده ناآگاه و خرافاتی و متعصبند ابداً نمی‌توان توقع رفتاربهتری از آنان داشت.
    به شیخ شهر ز مستان بگو که بیش از حد، به حد غیر تجاوز ز حد به در نکند.
    نشان آخر عهد و زوال ملک وی است، که در مصالح بیچارگان نظر نکند.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

    • ناشناس اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      بعد ۵۰ سال هنوز نفهمیدی که آمریکا با ما مشکل داره . هنوز نفهمیدی چقدر کشته از مردم ما . اون مادرانی که تو هواپیمای مسافر بری که آمریکا زد و شهید شدند زن نبودند ؟؟مادرانی که بچه هاشون توی جنگ با عراق پر پر شدند زن نبودند ؟؟ مادرانی که فرزندانشون رو دادن تا سلطه اجنبی روی این کشور نباشه زن نبودند ؟؟

      • شایان اسفند ۲۴, ۱۴۰۲

        آقای ناشناس ۶۰٪ سلاح های عراقو روسیه تامین می‌کرد و ما با سلاح هایی که آمریکا به ما داده بود دفاع کردیم اونوقت شما چه ظلمی از آمریکا علیه خودتون حس کردید

    • امیر اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      حق آزادی بیان یعنی هر چقدر فحش و ناسزا بخوای به این مملکت بگی و کسی هم چیزی بهت نگه . آزادی بیان یعنی یک فرد رسانه این …رو ….خطاب و کسی چیزی نگه . آزادی بیان یعنی صادق زیبا کلام در ایران و خارج ایران هر جور دلش میخواد افکار عمومی رو نسبت به ایران منفی کنه و کسی چیزی بهش نگه . دیگه از آزادی بیان چی میخوای فقط باید مملکت رو دو دستی تحویل بدن به شما تا آتیشش بزنید و …رو لخت کنید تا آزادی بیان داشته باشن
      ممنون از توجه شما

  • علی اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    الکی ربطش ندید به ضد انقلاب . اون حرکت اون روحانی ‌ باعث ایجاد خدشه دار کردن افکار عمومی و بدبینی علیه نظام میشه و علیه جامعه روحانیت و تصویر روحانیون دست پاک رو هم خراب میکنه. ایشان باید خلع لباس بشه . از این دید هم ببینید. کسی که ..نداره و بی ..از زن مردم عکس میگیره که بچه مریض بغلشه. مریض .. شوهر اون زن باید حساب شو بذاره کف دستش

  • آریا اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    لعنت به اون کسانی که بین منو شما تفرقه انداختند، اون کسانی که این توهم رو ساختند که ضد نظام بودن یعنی باید از اسرائیل هم حمایت کنی، لعنت به اون کسانی که گفتن ضد نظام بودن یعنی غربگرایی! لعنت به اون هایی که اسم حامیان ارزش های اخلاقی رو گذاشتند …! لعنت به اون هایی که با همه اینها و دیگر موضوعات وحدت ملی ما را خراب کردند!

  • خادم الحسین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    بی شرفی تا کی
    مذهبی را می زنید تا مذهب را از پا بیندازید

  • خادم الحسین اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    وقتی منطق ندارند زوزه می کشند
    هنر شده براشون
    بی ..
    سلیطه بودن
    ..گری
    جاهلان مدرن

  • م.ث اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    زن …و …چرا یقه مدیریت و کارکنان درمانگاه را نمیگیری و به اونا فحش نمیدی ؟ همشون از طریق دوربین مدار بسته تو رو که بچه شیر میدادی دیدند خاک بر سرت

  • dfg اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    زن ..و … چرا یقه مدیریت و کارکنان درمانگاه را نمیگیری و به اونا فحش نمیدی ؟ همشون از طریق دوربین مدار بسته تو رو که بچه شیر میدادی دیدند خاک بر سرت

  • امید اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

    بی شک این زن …مقصر است

  • محقق اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

    حالا این طلبه باعث جذب به دین و حجاب شد یا تنفر؟ باعث خوراک به رسانه معاند شد یا دفاع از نظام؟ باعث خوشحالی بی خدایان شد یا ناراحت شدن؟ این طلبه بره کتب علمای قدیم بخونه بجای فیلم از ناموس ملت گرفتن… اون خانم هم حجابشو رعایت کنه بجای فحاشی

    • ناشناس اسفند ۲۳, ۱۴۰۲

      رو گوشی طرف زوم کردن عکس نمیگرفته . زاویه گوشیش اصلا سمت خانم نیست . وسط دعوا گوشیش رو درمیاره نشون بده از دستش میکشن هنوز یک عده بدون اینکه معلوم باشه واقعا عکس گرفته یا نه طلبه رو متهم میکنن که هیچ پای همه آخوندا و مذهبی ها هم میگذارن . این بده خیلی اوضاع خیطه