افشاگری تازه معلم قائمشهری درباره پشت پرده اخراجش + ویدئو

افشاگری تازه معلم قائمشهری درباره پشت پرده اخراجش + ویدئو

صدف صفرزاده، معلم قائمشهری که پس از پخش آهنگ «گنگستر شهر آمل» در کلاس درس خود در بهمن ماه ۱۴۰۱ دستور اخراجش صادر شد، با انتشار ویدئوی تازه ای از جزئیات ماجرای اخراجش از مدرسه پرده برداشته است.

پس از انتشار ویدئویی از همخوانی دانش آموزان صدف صفرزاده با آهنگ «گنگستر شهر آمل» در شبکه های اجتماعی، آموزش و پرورش از اخراج این معلم خبر داد.

انتشار این ویدئو و خبر اخراج این معلم قائمشهری سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

معلم قائمشهری

اندکی بعد صدف صفرزاده با انتشار ویدئویی از بابت اقدام خود عذرخواهی کرد. بعداً اعلام شد که او پس از عذرخواهی به کار بازگشته است. همچنین اواخر بهمن‌ ماه سال گذشته اعلام شد که باشگاه نساجی این معلم قائمشهری را به استخدام درآورده است.

با این حال در اردیبهشت ۱۴۰۲، صدف صفرزاده با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد برای همیشه از آموزش و پرورش خداحافظی کرده و فعالیت معلمی خود را فقط به شکل تدریس خصوصی برای دانش آموزان ادامه خواهد داد.

در هفته های اخیر هشدارهای مختلفی از سوی وزارت آموزش و پرورش به معلم – بلاگرها صورت گرفته است. به دنبال انتشار این اخبار، صدف صفرزاده روز گذشته با انتشار ویدئویی تازه دست به افشاگری درباره ی پشت پرده ی اخراج خود زد و به برخی ادعاهای آموزش و پرورش در خصوص برخورد با معلم – بلاگرها اعتراض کرد.

این معلم قائمشهری فاش کرد که علیرغم عذرخواهی او و همچنین ابراز رضایت و حمایت والدین دانش آموزانش، مدتی پس از بازگشت به کار نه تنها مجدداً اخراج شد، بلکه مجوز تدریس او در مدارس را نیز لغو کردند.

مطالب مرتبط
۷ نظر

ورود

  • ! اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

    شما فکر کردید این جماعت متحجر عقب افتاده واقعا گذشت دارند؟
    کینه یی و سیاه دل تر از این متعصب های جامعه ستیز در جهان وجود نداره

    • امیر اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      👌👌👌👌

    • @ اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      آره سرتاپای این حکومت متعصب و جامعه ستیزند ولی امثال تو چی هستین؟ لابد فهیم و روشنفکر؟

      این بخشی از متن ترانه عاشقانه‌ای هست که این معلم فهیم و روشنفکر مثل شما برای بچه‌های ۸ ساله گذاشته:
      من ارازل بومه گنگستر شهر آمل بومه
      عرق سگی خرمه مست الکل بومه
      مجازاته یار شلاقی بومه تیسه یاغی بومه
      پرونده دار اخلاقی بومه ته غم و غصه هم اتاقی بومه

      ترجمه برای کسانیکه مازنی بلد نیستند:
      من آدم شروری میشم یکی از اشرار شهر آمل میشم
      عرق سگی می‌خورم و مست الکل میشم
      کاری میکنم که مجازاتم شلاق بشه و یاغی میشم
      کارای غیراخلاقی میکنم و با غم و غصه هم اتاق میشم

      توی آمریکا اگر یک معلم برای دانش‌آموزهای ۸ ساله‌اش چنین ترانه‌ای بگذاره اخراج که سهله حتی ممکنه زندانی بشه. لابد خیال کردید توی دبستان‌های آمریکا امینم پخش می‌کنند برای بچه‌ها! توی هر خراب شده ای غیر از ایران کتاب، ترانه، فیلم، سریال و بازی ویدیویی همه درجه بندی سنی دارند. ممکنه خیلی از خانواده‌ها براشون مهم نباشه و راحت چیزهای بزرگسالانه رو در اختیار بچه‌هاشون بگذارند ولی قطعا اگر معلم یا مربی‌ای این کار رو بکنه پدرش رو درمیارن. حالا توی این خراب شده یک عده خیال می کنند این کار نهایت روشنفکری معلم هست و نباید هیچ برخوردی با اون معلم احمق صورت بگیره.

      • ؟؟؟ اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

        شما ها که ۴۰ سال همه بودجه و ارگان های تربیتی و آموزشی و دانشگاهی و اسلامی و ارشادی و صداو سیما و ….. همه چیز این مملکت را در اختیار داشتید…. خب چه گلی به سر خودتون و مردم زدین؟؟؟
        بجای اینکه مردم و خارجی ها رو مقصر بگیرین، یه کم به خودتون بیاین، فکر کنید که کجا اشتباه کردین!
        چرا همه مقصر هستن جز خودتون و دوستان همفکر و مذهبی تون؟
        چرا؟ چرا مردم دیگه بهتون اعتماد ندارن؟ چرا هرچی میگین مردم شما رو دروغگو و فریبکار میدونن؟
        مملکت رو ویرانه کردین ، شادی و امید رو کشتین ! بعد از همه طلبکارین!

        • @@@ اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

          وقتی جوابی نداری تنها چرتی که بلدی بگی همین “شماها اینطور” “شماها اونطور” هست! مثلا فکر می‌کنی یکی بخونه میگه این یارو چقدر تیزه سریع تونست طرفداران نظام رو پیدا کنه. این وسط اگر کسی شخصیتش به این نظام بخوره قطعا بی‌مغزهایی مثل تو هستند نه من! هر دو گروه با حماقت‌هاتون این مملکت رو به فنا دادید. حالم از جفتتون بهم می‌خوره! همیشه هم طلبکارانه کامنت میذارید انگار توی ایران فقط امثال توی بی فرهنگ اپوزسیون هستید و هرکی بهتون بگه بالای چشمتون ابروهه از طرفداران نظامه 🤮

          • Am اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

            تو …عررزشی که ادعا میکنه سایبری نظام نیست و خودش منتقده !!! دوباره پیدات شد😆
            برو بچه پررو … ادا تنگا رو درنیار 😆 خودتی …. روانی فحاش …. بوی ماتحت سوخته میدی 😆

          • $$ اسفند ۲۲, ۱۴۰۲

            خطاب به ‌Am و ؟؟؟ و …
            بوی گند …بودن از دهن متعفن شماها میاد. یک عده ..دگم بی‌مغز توی روزیاتو ادای روشنفکرها و اپوزیسیون رو درمیارید و به هرکی مخالف شما عمله ها حرف بزنه میگید عرزشی. واقعا که آبروی هرچی اپوزیسیونه بردید. آره حتما یکی شما عرزشی و سایبری نیستید یکی هم برادران ..سر کوچه! Am از خاطرات توی بشکه بودنت برامون بگو تا ما هم بخندیم 😂
            ضمنا من سطح حرف زدنم رو در حد شما …پایین آوردم چون زبون آدمیزاد و حرف محترمانه و منطقی حالیتون نمیشه و باید با زبون خودتون باهاتون حرف زد.