فروش فرش و خرده ریز فرش

فروش فرش و خرده ریز فرش

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیداکردن فروشگاهی که فرش باکیفیت با ضمانت ۶۰ ماهه را در اختیار شما قرار دهد، کمی سخت یا باید بگوییم رویایی است. اما زمانی که این فروشگاه را پیدا کردید، همان جا نان را به تنور داغ بچسبانید و خرید خود را انجام دهید، چراکه ۵ سال ضمانت چیز کمی نیست!

چرا می‌گوییم فورا خرید خود را انجام دهید؟ فرض کنید فرشی را خریداری کرده‌اید، اما از خرید آن پشیمان شده و اکنون طرح دیگری را دوست دارید. در این مواقع بسیاری از فروشگاه‌ها قبول نمی‌کنند و فرش را پس نمی‌گیرند و شما می‌مانید با خریدی که دیگر به دل نمی‌نشیند و باید هرروز آن را تحمل کنید.

اما برای اینکه گرفتار این شرایط نشوید، ۲ راهکار وجود دارد، مورد اول این است که باید اطلاعات کافی هنگام خرید داشته باشید و راه‌حل دوم، پیداکردن یک فروشگاه خوب است که ضمانت بازگشت وجه به شما می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را برای خرید قالی راهنمایی کنیم.

معرفی کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان با سابقه کاری بیش از نیم قرن خود، با افتخار شرایط تولید و فروش مستقیم و بدون واسطه قالی ماشینی ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه را در اختیار همه افراد قرار می‌دهد. این موضوع بدان معناست که شما فرصت دارید تا فرش را نسبت به فروشگاه‌های دیگر، با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید.

باید افزود که این کارخانه علاوه‌بر تولید و فروش مستقیم که باعث کوتاه‌شدن دست واسطه‌ها شده، یک سری شرایط استثنایی دیگر نیز دارد. برای مثال، با خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان با ضمانت ۶۰ ماهه که دارد، از ارسال رایگان آن به شهر خود نیز بهره‌مند می‌شوید.

چرا از فرش کاشان خرید کنیم؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا قالی کاشان را برای خرید انتخاب کنیم؟ این فرش چه ویژگی‌هایی دارد؟ دلایل زیادی موجود است که تنها یکی از آن‌ها تولید فرش باکیفیت با ضمانت ۶۰ ماهه است. اکنون به چند دلیل مهم دیگر آن می‌پردازیم.

فروش مستقیم بدون واسطه

اگر به‌دنبال کیفیت و قیمت مناسب با هم هستید، بهتر است خرید بدون واسطه را امتحان کنید. کارخانه فرش کاشان با تولید و فروش مستقیم و بدون واسطه‌ای که دارد، هزینه‌ها را به‌حداقل‌ترین حالت ممکن رسانده است.

دارای رنگ ‌های متنوع برای زمینه

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان با ضمانت 60 ماهه
http://www.ghalikalashop.ir

کارخانه فرش کاشان با تولید قالی‌های اورجینال ۱۰ رنگ، توانسته تمام توقعاتی که می‌توان از طرح و رنگ یک فرش داشت را برآورده کند. این قالی علاوه‌بر کیفیت، رنگ‌های متنوع زمینه هم دارد که با تمامی سلیقه‌ها جور است. همچنین می‌توانید با در نظر گرفتن دکوراسیون خانه خود، یک فرش باکیفیت با ضمانت ۶۰ ماهه تهیه کنید.

استفاده از نخ ۱۰۰درصد ترک

استفاده از نخ ترک در فرش‌ها، باعث بالا رفتن مقاومت فرش در برابر سوختگی، پارگی و پوسیدگی می‌شود. فرش کاشان با استفاده از نخ ترک در تولیدات خود، این امکان را می‌دهد که شما برای منزل‌تان یک قالی زیبا، بسیار نرم و باکیفیت تهیه کنید.

ضمانت بازگشت وجه

با خرید از فرش کاشان دیگر نگران این نیستید که قالی انتخاب شده به دکوراسیون خانه شما نمی‌آید یا با سلیقه‌تان هم‌خوانی ندارد. چراکه به شما ضمانت بازگشت وجه را در شرایطی بدون چون‌وچرا می‌دهند. همچنین علاوه‌بر اینکه ضمانت بازگشت وجه دارند، ضمانت مرجوعی نیز در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد. با این حساب شما می‌توانید یک فرش باکیفیت با ضمانت ۶۰ ماهه را برای خانه خود تهیه کنید.

 انواع شانه‌های مختلف

کارخانه قالی کاشان، تولید فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ را برای راحتی شما با بهترین متریال و کیفیت تولید می‌کند که خرید هریک از این آن‌ها، بستگی به نیاز، سلیقه و دکوراسیون منزل‌تان دارد.

مثل یک بازاری فرش بخرید!

همان‌طور که با ما همراه بودید، در بالا بهترین کارخانه برای خرید قالی را به شما معرفی کردیم، اما عدم داشتن آگاهی کامل به خرید محصولی که نیاز دارید، می‌تواند تجربه تلخی را به شما انتقال دهد. برای خرید، نیاز به دانستن یک سری نکات ریز و معیارهایی ازجمله اینکه فرش چند شانه بخرید بهتر است و چگونه از کیفیت بالای آن مطمئن شوید را به شما خواهیم گفت.

ویژگی‌هایی که یک فرش خوب باید داشته باشد!

قالی یک کالای نفیس و گران قیمت است. بنابراین، باید در خرید آن بسیار دقت کرد، اکنون ۵ نکته‌ای را که می‌بایست در خرید فرش در نظر داشته باشید را به‌ شما می‌گوییم.

الیاف یا نخ

الیاف به‌کار رفته در فرش ماشینی یکی از راه‌های شناخت باکیفیت بودن آن است. در تولید قالی باید از نخ‌هایی استفاده شود که ضدحساسیت باشند، در برابر آتش، مقاومت از خود نشان دهند و پرز ندهند. یکی از بهترین نخ‌هایی که می‌توانید تهیه کنید، نخ ترک است.

برجسته یا تخت بودن فرش

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان با ضمانت 60 ماهه
http://www.ghalikalashop.ir

برجسته یا تخت‌بودن فرش تاثیری در کیفیت یک قالی ندارد، تنها تفاوت آن‌ها در طرح است که با سبک سلیقه خودتان می‌توانید این مدل فرش را تهیه کنید.

ذکر این نکته لازم است که قالی کاشان علاوه‌بر تولید فرش باکیفیت با ضمانت ۶۰ ماهه توانسته فرش‌های گل برجسته اورجینال آن هم با ۱۰ رنگ پس‌زمینه زیبا که باب هر سلیقه‌ای باشد را تولید کند.

قابل شست‌وشو بودن

فرشی که بی‌کیفیت باشد را نمی‌توان شست و اگر آن را بشویید شل می‌شود؛ امکان زرد شدگی دارد؛ درصد پوسیدگی آن بالا می‌رود و از همه مهم‌تر، رنگ پس می‌دهد.

پس قبل‌از خرید فرش از فروشنده بپرسید که آیا محصول مورد نظر قابلیت شست‌وشو دارد یا نه. شایان ذکر است که تمامی فرش‌های کاشان دارای ضمانت کیفیت هستند؛ یعنی درصورت بی‌کیفیت‌بودن، فرش را قبول می‌کنند و وجه پرداختی شما را به‌طور کامل عودت می‌دهند.

شانه فرش

شانه فرش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام قالی آن را در نظر بگیرید. چراکه این شانه فرش است که می‌تواند نرمی، لطافت و ضخامت یک فرش را نشان دهد.

اگر از یک فرش انتظار نرمی و ضخامت دارید و می‌خواهید زمانی که روی آن می‌نشینید احساس سبک‌بالی داشته باشید، باید به شانه و تراکم آن دقت کنید. در ادامه انواع شانه با تراکم موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم. قالی کاشان علاوه‌بر تولید فرش باکیفیت با ضمانت ۶۰ ماهه، فرش‌ها را با شانه‌های مختلف ۱۲۰۰، ۷۰۰ و ۱۵۰۰ شانه تولید می‌کند و آن‌ها را به‌صورت مستقیم به‌فروش می‌رساند.

جمع‌بندی

با خرید از قالی کاشان، علاوه‌بر اینکه یک فرش باکیفیت با ضمانت ۶۰ ماهه نصیب شما می‌شود، می‌توانید یک خرید امن و راحت نیز داشته باشید. قالی کاشان نسبت‌ به دیگر همکاران خودش مزیت رقابتی‌های فراوانی تعریف کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازگشت بی‌چون‌وچرا وجه اشاره کرد.

یک نظر

ورود

  • محمد اسفند ۲۳, ۱۴۰۲

    واقعا مقاله عالی بود و کمک میکنه به خرید فرش، ممنون از اینکه سایت خرید فرش از کاشان رو گذاشتید.