مهسا ایرانی همسر فرهاد ایرانی کیست؟

مهسا ایرانی همسر فرهاد ایرانی کیست؟

فرهاد ایرانی، عکاس ایرانی و همسرش مهسا قنواتی که به عنوان مهسا ایرانی شناخته می شود با انتشار تصاویری در صفحات اینستاگرام خود از برنده شدن مستند سینمایی «من ایرانی هستم» در جشنواره بین المللی IRoDi یونان خبر داده اند. مستند «من ایرانی هستم» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ایرانی، روایتگر داستان زندگی پرفراز و نشیب این عکاس ایرانی است. فرهاد ایرانی و همسرش مهسا ایرانی پس از شرکت در برنامه «ماه عسل» در سال ۱۳۹۷ به شهرت رسیدند.

مهسا ایرانی خبر برنده شدن مستند همسرش در جشنواره یونان را با انتشار تصاویری از خود و همسرش در کنار پدر و مادر فرهاد ایرانی داده است. این تصاویر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

مهسا ایرانی کیست

مهسا ایرانی کیست

مهسا ایرانی کیست

مهسا ایرانی کیست

مهسا ایرانی کیست؟

مهسا قنواتی همسر فرهاد ایرانی است که بیشتر با نام خانوادگی همسرش، به عنوان مهسا ایرانی شناخته می شود.

او و فرهاد ایرانی در دوران دانشجویی که با یکدیگر هم‌دانشکده ای بودند آشنا شدند. فرهاد که به مهسا علاقمند شده بود، اولین بار در سال ۱۳۸۷ از او خواستگاری کرد اما خانواده ی مهسا با ازدواج آن ها مخالف بودند.

مهسا خود در اینباره گفته: «اولین باری که فرهاد را در دانشگاه دیدم نسبت به فرهاد گارد داشتم که سمت او نروم و حتی فاصله می گرفتم و برایم عجیب بود. اما شجاعت ، اعتماد به نفس بالا و چیزهایی در فرهاد دیدم که نظرم را در مورد او تغییر داد. وقتی به این شناخت رسیدم که فرهاد می تواند تکیه گاه مناسبی باشد و این توان را دارد، حالا شروع این نقطه بود که خانواده ام را راضی کنم.»

مهسا ایرانی کیست

فرهاد ایرانی کیست؟

فرهاد ایرانی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

او تنها فرزند پدر و مادرش و دچار بیماری ژنتیکی ای به نام مادرزادی سندرم تریچر کالینز است که آن را از مادر خود به ارث برده است. این بیماری از هر ۵۰ هزار نوزاد یک نفر را درگیر می کند و فقط باعث بد شکل شدن جمجمه ی صورت به خاطر نبود استخوان های گونه و متفاوت شدن ظاهر چهره می شود. مادر فرهاد ایرانی در خانواده ای با ۶ فرزند بزرگ شده و تنها فرزند خانواده ی خود است که به این بیماری مبتلا است.

به دلیل چهره ی متفاوت فرهاد ایرانی، تا ۹ سالگی هیچ مدرسه ای حاضر به پذیرش او نبود چون تصور می کردند او معلول ذهنی است به همین دلیل دو سال اول دبستان را با معلم خصوصی درس خواند.

مهسا ایرانی کیست

در نهایت با گرفتن تست هوش و با اصرار زیاد موفق شد وارد مدرسه شود، اما موضوع تنها به اینجا ختم نشد و او در مقاطع راهنمایی و دبیرستان هم مشکلات زیادی برای ثبت نام در مدرسه داشت.

فرهاد که مجبور بود با چهره ی متفاوت خود کنار بیاید در کنار تحصیل شروع به یادگیری سازهای مختلف موسیقی کرد و بعد از مدتی هم وارد هنرستان در رشته گرافیک شد.

در ۱۸ – ۱۹ سالگی تصمیم گرفت به دلیل تنهایی دنبال کار برود. شروع به پیدا کردن کار کرد و زمانی که تلفنی توضیح می داد و نمونه کار برایشان ارسال می کرد بسیار از او استقبال می کردند، اما زمانی که حضوری به دفتر آن ها می رفت به بهانه های مختلف قبولش نمی کردند.

مهسا ایرانی کیست

بعد از قبولی در دانشگاه تا یک سال توان رفتن به کلاس را نداشت تا اینکه در نهایت از سال دوم تصمیم گرفت فارغ از واکنش همکلاسی هایش به کلاس ها برود.

به دانشگاه رفت و بزرگترین انقلاب زندگی اش رخ داد. او در دانشگاه و کلاس های موسیقی به خاطر توانایی ای که در نواختن سازها داشت توجه ها را به خود جلب کرد.

اولین بار وقتی به خواستگاری دختری رفت به خاطر وضعیت ظاهرش قبولش نکردند تا اینکه ۱۰ سال بعد در دانشگاه با مهسا قنواتی آشنا و به او علاقمند شد اما باز هم مشکلات ظاهری اش مانع شد. با این حال، در نهایت موفق شد رضایت مهسا قنواتی و خانواده اش را برای ازدواج بگیرد.

مهسا ایرانی کیست

به گفته ی این زوج، به دلیل بیماری ژنتیکی فرهاد ممکن است داشتن فرزند برای آن ها سخت و یا غیرممکن باشد به همین دلیل فعلاً تصمیمی به بچه دار شدن ندارند.

حضور فرهاد ایرانی و همسرش در برنامه ی «ماه عسل» سال ۱۳۹۷ که در آن درباره ی داستان زندگی این عکاس ایرانی صحبت کردند باعث معروفیت این زوج شد.

فرهاد ایرانی به عنوان عکاس فعالیت دارد و در پروژه های مختلفی با سلبریتی های ایرانی همکاری داشته است. او بیشتر به عکاسی از بازیگران و هنرمندان می پردازد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود