همه اطلاعاتی که درباره بهترین اتاق فرارهای تهران لازم است بدانید

همه اطلاعاتی که درباره بهترین اتاق فرارهای تهران لازم است بدانید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازی مهیج اتاق فرار بین گروه‌های سنی مختلف طرفداران زیادی دارد و می‌تواند لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را در ذهن شما ثبت کند. البته لازم است با بهترین مجموعه‌های اتاق فرار تهران آشنا شوید تا هزینه و انرژی که صرف می‌کنید هدر نرود و بتوانید اوقات خوشی را سپری کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب اطلاعات کامل و دقیقی درباره ۵  اتاق فرار تهران در اختیار شما قرار دهیم و ژانرهای محبوب اسکیپ روم دات آی آر را به شما معرفی کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

همه اطلاعاتی که درباره بهترین اتاق فرارهای تهران لازم است بدانید

اتاق فرار چیست؟

در صورتی که تابه‌حال سرگرمی اتاق فرار را امتحان نکرده‌اید و با آن آشنایی ندارید، بهتر است پیش از آشنایی با بهترین مجموعه‌های اتاق فرار تهران بدانید بازی اتاق فرار چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی گروهی جذاب و مهیج است که برای انجام آن باید تمرکز داشته باشید و با اعضای هم‌تیمی همکاری کنید.

با اینکه داستان‌های اتاق فرار فقط یک سرگرمی است، اما طراحی آن به‌صورتی است که شرکت‌کنندگان احساس می‌کنند همه چیز واقعی و هیجان‌انگیز است. یعنی نورپردازی، صدا و موسیقی، محیط را باورپذیر می‌کند. از طرف دیگر اتاق فرار با ژانرهای مختلفی نظیر ترسناک، جنایی، تخیلی، معمایی، بیوگرافی، نقش‌آفرینی، بقا، اکشن، رازآلود و… اجرا می‌شود تا شرکت‌کنندگان بتوانند متناسب با علایق خود مناسب‌ترین بازی را انتخاب کنند.

لیست بهترین اتاق فرارهای تهران

یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران مجموعه‌های اتاق فرار است که در مناطق مختلف برگزار می‌شود. ۵ اتاق فرار تهران که می‌تواند انتظار شما را برآورده کند شامل موارد زیر است: 

۱.      مجموعه اسکیپ روم دات آی آر

اولین اتاق فرار تهران، مجموعه اسکیپ روم دات آی آرhttps://escaperoom.ir/ است که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. استقبال گسترده از بازی‌های این مجموعه باعث شد شعبه‌های متعددی از این مجموعه در تهران و شهرستان‌ها تاسیس شود. از طرف دیگر تنوع استوری‌های اتاق فرار بیشتر از گذشته شده، تا علاقه‌مندان بتوانند هیجان ژانرهای مختلف را تجربه کنند. البته لازم است بدانید داستان‌های مختلف بین شعبه‌های تهران و شهرستان جابه‌جا می‌شود. پرطرفدارترین بازی‌های مجموعه اسکیپ روم دات آی آر شامل موارد زیر است:

  • اتاق فرار شام آخر

در این داستان شرکت‌کنندگان وارد رستورانی می‌شوند که متوجه می‌شوند بعد از ورود درهای رستوران بسته شده و همه چیز مشکوک است و از همه بدتر صاحب رستوران یک قاتل است. بنابراین شرکت‌کنندگان باید خلاق باشند و بتوانند راهی برای خروج از رستوران پیدا کنند. با توجه به اینکه این بازی ترسناک است و استرس زیادی به شرکت‌کنندگان وارد می‌کند فقط افراد بالای ۱۶ سال اجازه انجام این بازی را دارند.

  • اتاق فرار طاعون

پیشنهاد ما به کسانی که ژانرهای ترسناک را می‌پسندند، اتاق فرار طاعون است. سناریو این بازی بی‌نظیر است و لحظات هیجان‌انگیزی برای شرکت‌کنندگان خلق می‌کند. در این بازی، طاعون تمام شهر را گرفته است و شرکت‌کنندگان برای تست واکسن دستگیر می‌شوند. بنابراین باید باهوش و خلاق باشند و بتوانند راه فرار را پیدا کنند. بهتر است بدانید فقط افراد بالای ۱۸ سال اجازه حضور در این بازی را دارند.

  • اتاق فرار آرماگدون

آرماگدون از محبوب‌ترین بازی‌های اسکیپ روم دات آی آر است که در آخرالزمان اتفاق می‌افتد. شرکت‌کنندگان این بازی باید از دست زامبی‌ها فرار کنند تا بتوانند به غذا، آب دسترسی داشته باشند و در مکان امنی پناه بگیرند.

  • شبح بازارچه

شبح بازارچه با ژانر اکشن و هیجانی برای افراد بالای ۱۵ سال طراحی و اجرا می‌شود. کسانی که در این بازی شرکت می‌کنند وارد بازارچه‌ای متروک می‌شوند که محل تردد اشباح است. پس باید راهی پیدا کنند تا بتوانند از چند مغازه سرقت کنند.

  • تهران ۱۳۴۶

طرفداران ژانرهای جنایی بهتر است اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ در مجموعه اسکیپ روم دات آی آر را امتحان کنند. در این داستان شرکت‌کنندگان باید قاتل یک تاجر به نام داریوش راستگو را پیدا کنند. همانطور که تمام   بازی‌های بهترین اتاق فرار تهران، محدودیت سنی دارد، این بازی هم برای افراد بالای ۱۵ سال مجاز است.

سایر داستان‌های اسکیپ روم دات آی آر شامل اتاق فرار ظلم‌آباد، شب سیزدهم، احضار ۲، کابوس و… است.

همه اطلاعاتی که درباره بهترین اتاق فرارهای تهران لازم است بدانید

۲.      اسکیپ روم انیگما برج میلاد

اتاق فرار انیگما در برج میلاد از پرطرفدارترین تفریحات تهران است که شرکت‌کنندگان را در چالش‌های جذابی قرار می‌دهد. داستان‌های این مجموعه هم با بهترین تجهیزات طراحی و اجرا می‌شوند تا شرکت‌کنندگان تجربه‌ای نزدیک به واقعیت داشته باشند. داستان‌هایی که در این مجموعه اجرا می‌شوند شامل کلبه وحشت، قتل مرموز، رویا، تسخیر و روانی است.

برای شرکت در این مجموعه می‌توانید سانس مورد نظرتان را از قبل رزرو کنید تا بدون دغدغه در محل حاضر شوید. به این نکته دقت داشته باشید که حداقل سن مجاز برای شرکت در داستان‌های اتاق فرار این مجموعه ۱۶ سال است.

۳.      اتاق فرار اسکیپ کیوب

 بعد از افتتاح اسکیپ روم دات آی آر و استقبال گسترده از بازی‌های مهیج اتاق فرار، در مناطق مختلف تهران مجموعه‌های اسکیپ روم متعددی افتتاح شدند. یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های اتاق فرار تهران اسکیپ کیوب است که شرایط تجربه هیجان را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

در این مجموعه اتاق فرارهای متعددی با ژانرهای هیجانی، اکشن، ترسناک و ماجراجویی برگزار می‌شود و افرادی که بالای ۱۴ سال سن دارند می‌توانند در این مجموعه حضور داشته باشند.

۴.      اتاق فرار اسکیپ می

اسکیپ می در مجتمع تجاری کوروش سناریوهای متنوعی برای علاقه‌مندان به بازی‌های اتاق فرار طراحی کرده است.کیفیت صدا و نورپردازی در این مجموعه مطلوب است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از حضور در محیط لذت ببرند. طراحان بازی‌های این مجموعه خلاق هستند و ایده‌های خوبی اجرا می‌کنند تا بتوانند رضایت شرکت‌کنندگان را جلب نمایند.

اسکیپ می علاوه بر اتاق فرار تهران، شعبه دیگری هم در چالوس دارد و شرایط تجربه ساعاتی خاطره‌انگیز را برای گردشگران فراهم می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در سرگرمی‌های این مجموعه می‌توانند با مراجعه به سایت، به صورت آنلاین اتاق فرار مورد نظر را رزرو کنند.

۵.      مجموعه اسکیپ مستر

یکی دیگر از مجموعه‌های اتاق فرار تهران اسکیپ مستر است که ژانرهای مختلفی را اجرا می‌کند. تیم خلاق این مجموعه شرکت‌کنندگان را درگیر چالش‌های جذابی می‌کند که گذر زمان را احساس نکنند. آدرس اسکیپ مستر در نارمک، خیابان ۴۶ متری ثانی، نبش خیابان طاهری، بالای بانک صادرات، پلاک ۱۷۹، طبقه اول است. همچنین از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۳۷۸۸۴۵۶۹۴ و ۰۹۱۲۵۴۶۵۱۷ می‌توانید اتاق فرار مورد نظر را رزرو کنید یا اینکه سوالات خود را بپرسید. البته شرکت در این مجموعه فقط برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است. 

جمع بندی

اسکیپ روم از تفریحات جذابی است که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد و شما را درگیر چالش‌های فراموش‌نشدنی می‌کند. با شرکت در داستان‌های متنوع این مجموعه می‌توانید هیجان زیادی را تجربه کنید و دنبال راه‌حل برای نجات از یک موقعیت ترسناک، دلهره‌آور یا معمایی باشید. در این مطلب سعی کردیم ۵ اتاق فرار تهران را نام ببریم و شما را با مجموعه اسکیپ روم دات آی آر آشنا کنیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد و لحظات خاطره‌انگیزی را با دوستان و خانواده خود سپری کنید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • حسام فروردین ۷, ۱۴۰۳

    اتاق فرار کمپ آلفا رو تجربه کردم و یکی از بهترین اتاق فرارهای تهرانه