چطور پیراهن پسرانه و دخترانه انتخاب کنیم؟

چطور پیراهن پسرانه و دخترانه انتخاب کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در عصر اینترنت و فناوری و البته پیشرفت صنعت مد و فشن، استایل‌ها و تیپ‌های جدید به سرعت به سراسر دنیا می‌رسد. این روزها همه می‌خواهند که در جامعه، خوش استایل ظاهر شوند. در سالیان اخیر این صنعت به دنیای کودکان نیز پا نهاد. یکی از دستاوردهای عصر تکنولوژی، خرید و فروش اینترنتی کالا است. حالا فرزندان شما نیز همگام با شما انواع سایت لباس کودک را بررسی می‌کنند و با کمک و راهنمایی شما محصول مورد نظر خود را از سایت لباس کودک انتخاب خواهند کرد.

یکی از این محصولات پرفروش و محبوب پیراهن است. پیراهن لباسی است که در نوع زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه تولید می‌شود و شما می‌توانید هر دو مدل را در سایت لباس کودک مشاهده کنید. مدل این دو نوع با یکدیگر متفاوت است. یعنی پیراهن پسرانه و پیراهن دخترانه از نظر ظاهری با هم فرق می‌کنند. پیراهن دخترانه یک لباس کامل است؛ یعنی فرزند شما لازم نیست که همراه با آن پوشاک دیگری بر تن کند. این در حالی است که پیراهن پسرانه یک بالاپوش است که فرزند شما معمولاً آن را با شلوار می‌پوشد. شما حتی با نگاهی گذرا به سایت لباس کودک متوجه می‌شوید که هر دوی این لباس‌های بچه گانه بسیار متنوع هستند و در جنس‌های متفاوت، مدل‌‌های مختلف و رنگ‌های متنوعی با بازار عرضه می‌شوند.

چطور پیراهن پسرانه و دخترانه انتخاب کنیم؟

جنس‌های مطلوب پیراهن دخترانه و پسرانه

به جرئت می‌توان گفت که هر دوی این لباس‌های بچه گانه از نظر جنس با هم برابر هستند؛ منظور این است که بهترین جنس‌هایی که برای دوخت پوشاک کودک به کار می‌رود، از الیاف طبیعی مانند نخ، پنبه، کتان و… است. در مورد پیراهن نیز همین قضیه صدق می‌کند. کافی است به چند سایت لباس کودک سر بزنید و جنس‌ محصولات را بخوانید و ببینید که اکثر آنها کیفیت بی‌نظیری دارند.

می‌دانید که پوست کودکان بسیار حساس است. حتما در سایت لباس کودک خوانده‌اید که بهتر است که لباس آنها حتماً از جنس‌هایی با الیاف طبیعی تولید شده باشد. علاوه بر اینکه استفاده از این الیاف از بروز هرگونه حساسیت بر پوست فرزند شما جلوگیری می‌کند، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. بچه‌ها در طول روز فعالیت بالایی دارند و معمولاً به بازی مشغول هستند. همین فعالیت زیاد دلیلی برای آسیب‌های خارجی البته کثیف شدن و لکه‌دار شدن پوشاک آنها می‌باشد. جنس‌های مطلوبی مانند نخ و پنبه چه در برابر آسیب‌های محیطی و چه در برابر شستشو مقاومت بسیار بالایی نیز دارند. حتماً هنگام خرید از سایت لباس کودک در اطلاعات مربوط به آن محصول، به جنس پیراهن بچه گانه دقت کنید.

استایل و تیپ پیراهن پسرانه و دخترانه

وقتی بحث از استایل به میان می‌آید، به یاد عکس‌ها و فیلم‌های زیبای مجله‌های مد و فشن یا حتی سایت لباس کودک می‌افتیم. در این مجلات همواره دختران و پسران کوچک زیبایی را می‌بینیم که با تیپی جذاب جلوی دوربین قرار گرفته‌اند. اما اگر کمی به آنها دقت کنید، متوجه خواهید شد که می‌توان با لباس‌هایی ساده، استایل‌های شیک و زیبایی آفرید. فقط کافی است که اطلاعات کمی در مورد مدل‌ها و رنگ‌های لباس بچه گانه داشته باشید. امروزه در عصر اینترنت سایت لباس کودک نیز مدل پسر و دختری برای پوشیدن لباس‌ها دارد. اگر به سایت لباس کودک تی تی گل مراجعه نمایید، متوجه چند عکس زیبا با حضور دختر بچه‌هایی که پیراهن دخترانه شیکی بر تن دارند خواهید شد. یعنی این امکان وجود دارد که حتی از عکس‌های موجود در سایت لباس کودک نیز به عنوان الگو استفاده کنید و استایلی شبیه آن برای فرزند خود بیافرینید.

چطور پیراهن پسرانه و دخترانه انتخاب کنیم؟

استایل با پیراهن دخترانه

این لباس در انواع خانگی، اسپرت و مجلسی یا رسمی تولید می‌شود. درست است که این پوشاک دخترانه معمولاً در تمامی فصول پوشیده می‌شود. این نوع پوشاک با آستین حلقه‌ای‌، بندی، کوتاه و بلند دوخته می‌شود. معمولاً پیراهن دخترانه از هر نوعی که باشد، یقه گرد یا ب ب دارد. این نوع پوشاک بچه گانه ممکن است دارای جیب باشد و یا بندی برای بستن در پشت کمر داشته باشد. قد آن نیز می‌تواند کوتاه، میدی و یا ماکسی باشد. همان طور که می‌توانید در سایت لباس کودک مربوط به مد مشاهده کنید، بهتر است که در تابستان این لباس را با یک صندل زیبا بر تن کودک خود کنید. در زمستان نیز با یک پالتو، بوت و جوراب شلواری تیپ فرزندتان را زیبا کنید. به یاد داشته باشید که حتما فرزند شما نوع طرح دار مانند گلدار، چهارخانه، راه راه، فانتزی و… را با جوراب شلواری ساده بپوشد.

استایل با پیراهن پسرانه

این پوشاک با آستین کوتاه یا بلند تولید می‌شود و برای تمام فصول مناسب است. انواع اسپرت مانند پیراهن هاوایی و البته رسمی موجود است. بهتر است که فرزند شما انواع اسپرت آن را با شلوار جین و کتانی و انواع رسمی آن را با کت و شلوار و کفش رسمی بپوشد. در انتخاب این لباس حتماً به طرح آن دقت کنید. وقتی به سایت لباس کودک مراجعه می‌کنید، متوجه خواهید شد که بهتر است فرزندتان اگر پیراهن پسرانه طرح‌دار مانند چهارخانه، راه راه، هاوایی و… را با شلوار ساده بپوشد. اما اگر لباس منتخب او ساده است، می‌توانید از شلوارهایی که طرح دارند مانند راه‌ راه استفاده کنید.

رنگ پیراهن دخترانه و پسرانه

علاوه بر طرح و لباس‌های دیگری که می‌توان با این پوشاک ست کرد، رنگ نیز در استایل نقش بسزایی ایفا می‌کند. بهترین حالت این است که رنگ‌های لباس‌های یک تیپ متناسب با یکدیگر باشد. به عنوان مثال اگر پیراهن دختر شما طوسی است، می‌توانید از جوراب شلواری مشکی یا سفید استفاده کنید و یا اگر پیراهن پسر شما آبی است، از شلوار سرمه‌ای استفاده کنید. رنگ‌های خنثی با یکدیگر متناسب هستند. رنگ‌های تیره را در کنار رنگ‌های روشن استفاده کنید. در مورد رنگ‌های روشن باید بگویم که بهتر است با رنگ‌های تیره‌تر خودشان ست شوند.

پس پیراهن دخترانه و پسرانه با هم متفاوت هستند اما می‌توانید به سادگی با توجه به رنگ و طرح آنها و الگو گرفتن از سایت لباس کودک و مد، استایل زیبایی برای فرزندتان فراهم کنید. سایت لباس کودک تی تی گل دارای انواع لباس بچه گانه شیک، با کیفیت و بروز می‌باشد. به این فروشگاه مراجعه نمایید و از انواع محصولات جدید دیدن کنید. شما عزیزان می‌توانید علاوه بر سایت لباس کودک این مجموعه، در صفحه اینستاگرامی تی تی گل نیز، سفارشات خود را ثبت نمایید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود