دوستی های هالیوودی که هر کدام به دلایلی به پایان رسیدند

دوستی های هالیوودی که هر کدام به دلایلی به پایان رسیدند

گرچه بسیاری از دوستی های مشهور هالیوود جدایی ناپذیر به نظر می رسند، اما مستحکم ترین پیوندها هم می توانند تحت فشار شهرت، رقابت یا تفاوت های فردی، از هم گسسته شوند.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که دیگر با یکدیگر دوست نیستند.

دریک و کانیه وست

دوستی دریک و کانیه وست با چند دعوای علنی به پایان رسید. پای اختلافات آن ها به شبکه های اجتماعی و آثار موسیقی شان باز شد و هر دو خواننده در مصاحبه ها و آهنگ هایشان به یکدیگر تاختند. ریشه ی این اختلاف از قرار معلوم ترکیبی از رقابت حرفه ای و دلخوری های شخصی است.

سلنا گومز و دمی لواتو

سلنا گومز و دمی لواتو زمانی از ستارگان شبکه ی دیزنی و همینطور دوستانی صمیمی بودند که در خوشی و غم، حامی یکدیگر بودند. با این حال، دوستی آن ها به دلیل برخی مشکلات به پایان رسید و همه چیز با مشکلات روحی دمی نیز تشدید شد. علیرغم تلاش ها برای آشتی دادن آن ها با یکدیگر، رابطه ی این دو دوست سابق کماکان تیره و تار باقی مانده است.

بیانسه و کیم کارداشیان

بیانسه و کیم کارداشیان در ابتدا رابطه ی دوستانه ای با یکدیگر داشتند. با این حال، اینطور که گفتم می شود رابطه ی آن ها زمانی سرد شد که بیانسه و جی زی در مراسم عروسی کیم و کانیه وست شرکت نکردند. احتمالاً متفاوت بودن سبک زندگی باعث اختلاف میان آن ها شده است.

تام کروز و جیمی فاکس

تام کروز و جیمی فاکس زمانی دوستانی صمیمی بودند و علاقه ی مشترک شان بازیگری و مجری گری آن ها را به یکدیگر نزدیک کرده بود. با این حال، اینطور که گفته می شود دوستی آن ها زمانی به پایان رسید که سال ها بعد از جدایی تام از کیتی هولمز، جیمی با همسر سابق تام، کیتی وارد رابطه عاشقانه شد.

ماریا کری و جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و ماریا کری زمانی با یکدیگر رابطه دوستانه ای داشتند. با این حال، اختلاف آن ها زمانی علنی شد که هر دو در مصاحبه ها و آثار موسیقی شان به انتقاد از یکدیگر پرداختند. علیرغم تلاش های گاه و بیگاه برای حلق و فصل اختلافات آن ها، رابطه ی این دو دوست سابق کماکان تیره و تار است.

لیدزی لوهان و پاریس هیلتون

لیندزی لوهان و پاریس هیلتون زمانی از دوستان یکدیگر بودند و باهم زیاد در مهمانی ها و مراسم های هالیوودی دیده می شدند. با این حال، دوستی آن ها با مطرح شدن شایعاتی درباره ی خیانت و رقابت از هم گسسته شد. گقته می شد لیندزی با شریک عاطفی سابق پاریس وارد رابطه ی عاشقانه شده بود. اختلافات آن ها با کشمکش های لفظی علنی شدت گرفت و منجر به قطع کامل رابطه ی آن ها شد. بعد از ازدواج اخیر لیندزی، پاریس پیام تبریکی در صفحه ی مجازی خود منتشر کرد اما احتمالاً دوستی آن ها دیگر مانند گذشته نیست.

مدونا و گوئینت پالترو

مدونا و گوئینت پالترو زمانی دوستانی صمیمی بودند و علاقه ی مشترک شان به ورزش و سلامتی آن ها را به یکدیگر پیوند داده بود. با این حال، دوستی آن ها به دنبال تصمیم مدونا برای اخراج مربی شخصی اش، تریسی اندرسون که مربی گوئینت هم بود، با چالش رو به رو شد. گوئینت طرف تریسی را گرفت و حتی گفت مدونا می تواند گاهی به شخص «بدجنسی» تبدیل شود.

تیلور سوییفت و کیتی پری

اختلاف میان تیلور سوییفت و کیتی پری که زمانی با یکدیگر رابطه ی دوستانه ای داشتند، وقتی علنی شد که هر دو در آهنگ هایشان به یکدیگر تاختند. گفته می شد کیتی سعی کرده بود اعضای گروه رقص تیلور را به استخدام خود درآورد، ماجرایی که به ساخت آهنگ Bad Blood توسط تیلور انجامید. کیتی یک بار در برنامه ی تلویزیونی جیمز کوردن به ماجرای اختلاف او تیلور پرداخت و از تلاش هایش برای حل و فصل آن گفت. با این حال، به گفته ی کیتی، او پاسخی از تیلور دریافت نکرده بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود