حیرت کاربران از صحبت های عجیب شرکت کننده بلایند دیت اسلامی + ویدئو

حیرت کاربران از صحبت های عجیب شرکت کننده بلایند دیت اسلامی + ویدئو

مدتی است برنامه هایی اینترنتی تحت عنوان «بلایند دیت» با حضور دختران و پسران ایرانی در شبکه های اجتماعی در حال تولید است که مخاطبان زیادی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده و به تازگی نسخه ی اسلامی آن نیز با حضور شرکت کنندگانی از قشر مذهبی تولید شده که ویدئوهای آن در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

«بلایند دیت» (Blind Date) که می توان معادل آن در زبان فارسی را «قرار ملاقات دو ناشناس» دانست، به ملاقات بدون آشنایی قبلی یک زن و مرد اطلاق می شود که با هدف آشنایی با یکدیگر به منظور برقراری رابطه عاطفی یا ازدواج صورت می گیرد.

برنامه هایی که با این مضمون در ماه های اخیر با حضور جوانان ایرانی در فضای مجازی ساخته شده، در حقیقت کپی برداری ای از نمونه های خارجی این برنامه هستند.

بلایند دیت اسلامی

بلایند دیت اسلامی

در این برنامه ها دختر و پسری که همدیگر را ندیده‌ اند، دو طرف یک پرده به پرسش‌ های مختلفی درباره ی علائق و روحیات خود و همینطور معیارهایشان در رابطه با شریک عاطفی پاسخ می‌ دهند و در انتهای برنامه، بر مبنای پاسخ های شرکت کننده ی دیگر و بعد از دیدن ظاهر او که در پایان با کنار رفتن پرده رخ می دهد، تصمیم می گیرند که آیا مایل به آشنایی و ملاقات بیشتر با یکدیگر هستند یا نه.

بعد از فراگیر شدن ویدئوهای «بلایند دیت» ایرانی در شبکه های اجتماعی، به تازگی نسخه ای به اصطلاح اسلامی نیز از این برنامه با شرکت دختران و پسرانی از قشر مذهبی تولید شده که البته تفاوت هایی با دیگر برنامه های «بلایند دیت» دارد.

در هفته های اخیر، ویدئوهای متعددی از این «بلایند دیت» اسلامی در میان کاربران دست به دست شده است.

یکی از بخش های این برنامه که مورد توجه کاربران قرار گرفته، صحبت های عجیب یکی از دختران شرکت کننده در این «بلایند دیت» اسلامی درباره ی شرایط مالی لازم برای تشکیل یک زندگی است.

این دختر جوان در بخشی از صحبت های خود می گوید: «اگر ۴۰ میلیون وام بگیریم می‌‌ توانیم خانه و ماشینی برای زندگی خود تهیه کنیم.»

صحبت های این شرکت کننده که هیچ سنخیتی با شرایط اقتصادی حال حاضر کشور ندارد، تعجب کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

یکی دیگر از بخش های وایرال شده ی این «بلایند دیت» اسلامی، صحبت های یکی دیگر از دختران شرکت کننده ی این برنامه درباره ی فانتزی اش برای زندگی مشترک بود که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

ویدئوهای دیگری نیز از صحبت های شرکت کنندگان این برنامه در شبکه های اجتماعی فراگیر شده که در ادامه می توانید آن ها را تماشا کنید.

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • نام اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳

    البته این برنامه که توسط رسانه حامین مدیا تولید و نشر میشود ربطی به بلایند دیت نداره.من طرفداری از این سبک ویدئو ها ندارم اما خوبه که انصاف رو رعایت کرد.در این برنامه یک حالت خواستگاری شبیه سازی میشه و یک متخصص روانشناس هم حضور داره که بعد از هر جمله افراد نظرات کارشناسی اش رو نسبت به نظرات طرفین میگه.این با اون چیزی که اسمش بلایند دیت نام گرفته و کلا برای روابط کوتاه مدت و یکبار مصرفه زمین تا آسمون متفاوت هست و نمیشه بهش بلایند دیت اسلامی اطلاق کرد.خوبه رسانه ها انصاف داشته باشن و اگه در دوره بی انصافی رسانه ها هستیم خود ما کاربرا جستجوگر باشیم….

    • حامد اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳

      شما انگار بلایند دیت رو با وان نایت استند اشتباه گرفتی!!
      در کل حرف این مقاله بلایند دیت نیست حرفش اینه که بعضی از این افراد مذهبی چقدر تو هپروت زندگی می کنن، نه کوچیک ترین درکی از شرایط ایران دارن و نه حتی دلشون برای ایران می تپه
      کسایی که بجای حمایت از خود ایران از سیستم مریض حاکم بر اون دفاع می کنن
      ذهن های کور و مسموم

  • Nsm اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳

    چرا حرف میذارین تو دهنش؟داره میگه ماهی ۴۰تومن درآمد اگر داشته باشیم با وام گرفتن میتونیم خونه بخریم نه اینکه وام ۴۰میلیونی اگر بگیریم میتونیم خونه بخریم 😐