ترفندهای زنان هالیوودی برای استفاده راحت تر از کفش های پاشنه بلند

ترفندهای زنان هالیوودی برای استفاده راحت تر از کفش های پاشنه بلند

زنان مشهور مجبورند اغلب ساعت های زیادی را با کفش پاشنه بلند سپری کنند. و برای راحت تر کردن این تجربه از ترفندهای مختلفی کمک می گیرند. مثلاً از کفی های مخصوص استفاده می کنند یا اسپری ای که مانند چسب زخم عمل می کند.

در ادامه با این ترفندها بیشتر آشنا خواهیم شد.

۱- برخی سلبریتی ها برای راحت تر شدن کفش های پاشنه بلندشان، از مدت ها پیش از مراسم، آن ها را در خانه به پا می کنند. به همین دلیل است که کفش هایی که در مراسم های فرش قرمز پای سلبریتی ها می بینید نو به نظر نمی رسند. و برخی سلبریتی ها ه یک جفت کش مورد علاقه دارند که در مراسم های مختلف از آن استفاده می کنند.

۲- برای جلوگیری از تاول و ساییدگی، سلبریتی ها ممکن است به جای چسب زخم از نوار یا بانداژ استفاده کنند، چون نرم ترند و از از پوست بهتر مراقبت می کنند.

۳- کفی های ژلی روش دیگری هستند که سلبریتی ها از آن ها برای راحت کردن کفش های پاشنه بلند خود استفاده می کنند. بسیاری از این کفی ها ضربه گیرند و از فشار وارده به مفصل ها هنگام پوشیدن کفش می کاهند.

۴- هر سلبریتی ای ترفندهای مخصوص به خود را دارد. مثلاً دیتا وون تیز، رقصنده ی مشهور کفش هایش را خیس می کند و در حالت پوشیده، آن ها را خشک می کند. به گفته ی خودش، این روش خوبی برای جا باز کردن کفش است.

۵- مارگو رابی پیش از رفتن به مراسم های فرش قرمز به پاهای خود اسپری ضد التهاب مخصوص اسپری می کند. منتول موجود در این اسپری ها از خاصیت تسکین دهندگی برخوردار است و احساس ناراحتی هنگام پوشیدن کفش های پاشنه بلند را کاهش می دهد.

۶- کیت میدلتون از کفی های نر درست شده از چرم نازک استفاده می کند که به او کمک می کنند بتواند تمام روز را با کفش پاشنه بلند سپری کند. گفته می شود او یک مجموعه ی کامل از این کفی ها در رنگ های مختلف دارد.

۷- یک محصول دیگر که سلبریتی ها از آن برای جلوگیری از تاول استفاده می کنند، نوعی اسپری است که مانند چسب زخم عمل می کند، اما استفاده از آن بسیار ساده تر است. تنها کاری که باید انجام داد اسپری کردن آن روی نقطه ی مورد نظر است. با این کار در عرض تنها ۴۵ ثانیه یک لایه ی نامرئی شکل می گیرد که تا ساعت ها دوام دارد.

۸- اگر سلبریتی ای با کفش های پاشنه بلندش احساس راحتی نکند، می تواند یک جفت کفش راحت انتخاب می کند که آن را زیر دامن بلند لباس خود پنهان کند. این همان کاری است که گل گدوت در مراسم افتتاحیه ی اکران فیلم «زن شگفت انگیز» در سال ۲۰۱۷ انجام داد. او در زیر لباس بلندش تنها یک جفت صندل تخت به پا کرده بود.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود