شغل پردرآمد این روزها در ایران با درآمد ۳۰ تا ۵۰ میلیون در روز؛ شرخری! + ویدیو

شغل پردرآمد این روزها در ایران با درآمد ۳۰ تا ۵۰ میلیون در روز؛ شرخری! + ویدیو

با یکی از صفحات اینستاگرامی که نوشته بودند از امورات شرخری، وصول چک، گوشمالی تا حذف مهره سوخته، کتک‌کاری و گرفتن زهرچشم را در هر شرایطی انجام می‌دهند، تماس گرفتیم.

به گفته شرخر اگر بحث فقط گرفتن پول باشد، مثلا از ۱۰۰ میلیون تومان طلب، ۲۵ تا ۳۰ درصد برای شرخر است؛ اما بحث گوشمالی جداست. برای مثال دست و پا شکستن فرد حداقل از ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود؛  اما در کل به گفته شرخر هزینه‌ها بر اساس جرمی که هست، حساب و کتاب می‌شود.

نحوه خفت‌گیری و گوشمالی هم فرق دارد، از ترساندن در محل کار و زندگی تا خفت کردن و بردن در باغ یا حتی فیلم گرفتن از فرد را می‌توانید پیدا کنید! برای اینکه فرد دست از پا خطا نکند و پیش پلیس هم نرود، چند روزی در اطراف خانه و محله‌اش پرسه می‌زنند تا به گفته خودشان حسابی ادبش کرده باشند.

منبع: برترین ها
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • امیر اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

    این …های بدوی رو نمیشه با پلیس معمولی دستگیر کرد و شرارتشان رو از بین برد. )لیس زرهی و اسلحه دار نیازه که مثل پلیس های کل جهان تا سه بشمره، اگه تسلیم شد ببردش اگه تسلیم نشد دنیا را ازش خلاص کنه.

  • گلدنبرگ اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

    تو این جامعه که همه یاد گرفتن از هر رفتار درستی که دیگران میکنند سو استفاده یا کلاه برداری کنند بله شر خری واقعا شغلی هست که نیازه چون قانون انقدرایراد داره که طرف میتونه راحت کلاه برداری کنه