بر اساس علم سیدنی سویینی زیباترین زن حال حاضر دنیاست

بر اساس علم سیدنی سویینی زیباترین زن حال حاضر دنیاست

سیدنی سوئینی که با نقش هایش در سریال هایی همچون «سرخوشی» (Euphoria) و «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) به نمادی از زیبایی در هالیوود تبدیل شده است. اما چه چیزی او را تا این حد جذاب کرده است؟

در دوران دبیرستان در مورد ظاهرش اعتماد به نفس نداشت

سیدنی سوئینی در دوران دبیرستان تصمیمی گرفت که هرگز از آن پشیمان نشده است. به گفته ی سیدنی او در دوران راهنمایی زودتر از دیگر دختران رشد کرد و همین امر مشکلاتی برای اعتماد به نفسش ایجاد کرد. او در اینباره گفته: «همیشه معذب بودم». سیدنی آن زمان به فکر انجام عمل کاهش سینه افتاده بود، اما مادرش او را متقاعد کرد این کار را انجام ندهد.

بازی در نقش کیسی در سریال «سرخوشی» اعتماد به نفس سیدنی را بسیار بالا برد. علیرغم این چالش ها او شجاعانه با آن ها رو به رو و به بازیگری موفق در هالیوود بدل شد.

جدا از جذابیت ظاهری، سیدنی یکی از بازیگر سختکوش هالیوود هم هست. او در نوجوانی توانست والدینش را برای نقل مکان به لس آنجلس مجاب کند. به گفته ی خودش، او این کار را با ارائه ی یک پاورپوینت برای والدینش درباره ی آرزوهایش انجام داد. این تلاش های سیدنی منجر به حضور در سریال هایی همچون «۹۰۲۱۰» و «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy)، پیش از موفقیت بزرگش در سریال «سرخوشی» شد.

از آن زمان سیدنی روزهای شلوغی را پشت سر گذاشته که بسیاری از اوقات با شیفت های کاری ۱۸ ساعته همراه بوده است. او در سریال موفق «نیلوفر آبی سفید» (The White Lotus) حضور داشت. بسیاری زیبایی سیدنی را تحسین می کنند و او را یکی از جذاب ترین زنان دنیا می دانند. اما چه رازی در پس این جذابیت است؟

نسبت های بدنی بی عیب و نقص چه هستند؟

دکتر آنر گیلیرد، جراح زیبایی از آن به عنوان نسبت طلایی ویژگی های چهره یاد می کند. او می گوید ویژگی های چهره ی سیدنی سوئینی تجسمی از تقارن و هماهنگی است که به عنوان نمادی از زیبایی کلاسیک دانسته می شود.

دکتر گیلیرد می گوید: «نسبت طلایی در مورد ویژگی های چهره هم می تواند به شکل افقی باشد که به آن قانون پنج تایی ها گفته می شود و هم به شکل عمودی که به آن قانون سه تایی ها می گویند.»

برای مثال، یک بینی زیبا باید انحنایی ملایم و طول مناسبی داشته باشد. زاویه ی بین بینی و لب هم مهم است که ایده آل آن بین ۹۵ تا ۱۰۰ درجه است. از زاویه ی رو به رو، پهنای بینی باید با فاصله ی داخلی چشم ها هماهنگ باشد و نوک بینی باید یک سوم کل پهنا باشد.

همچنین لب ها باید با بینی در تناسب باشند، به طوری که ارتفاع عمودی لب بالا نسبتی ۱ به ۱/۶ با لب پایین داشته باشد. حالت ایده آل برای چانه حدود یک میلی متر عقب تر از لب بالا باشد. گونه های برجسته هم نقش قابل توجهی در جذابیت زنانه دارد.

به گفته ی دکتر گیلیرد، سیدنی سوئینی تقریباً تمامی این معیارها را دارد و به همین دلیل یک «زیباروی کلاسیک» دانسته می شود. زیبایی سیدنی سوئینی به چهره اش خلاصه نمی شود. اندام او هم نسبت های ایده آل یعنی همان نسبت طلایی را دارد.

علیرغم این ها، سیدنی سوئینی همواره بر داشتن اعتماد به نفس دررابطه با ظاهر خود تأکید کرده و همه را به پذیرفتن زیبایی منحصر به فرد خود تشویق کرده است.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • محمد اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

    خدا وکیل این کجاش خشگله واسه پول دار آوردن چه ترفند های کثیفی استفاده میکنن الان این میگن الگوی زیبای و نمونه زیبای که پس فردا ملت ترغیب کنن بیاید عمل زیبایی انجام بدید تا شبیه سیدنی سوئینی بشید

  • روزبه اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

    دلیل زیبایی سیدنی سویینی ……شه نه ظاهرش

  • روزبه اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

    سیدنی سویینی به خاطر ….ش معروفه نه قیافه