مصاحبه تازه پردیس پورعابدینی جنجالی شد + ویدئو

مصاحبه تازه پردیس پورعابدینی جنجالی شد + ویدئو

مصاحبه ی تازه ی پردیس پورعابدینی، بازیگر سینما با برنامه ی اینترنتی «ستاره بازی» جنجال برانگیز شده است. او در این مصاحبه از حضور در فیلم سینمایی «غریزه» ابراز پشیمانی کرد و مدعی آزار روحی وی در پشت صحنه ی این فیلم شد، اظهاراتی که واکنش مجری طرح فیلم «غریزه» را به دنبال داشت.

روزبه معینی، مجری طرح فیلم «غریزه» با انتشار ویدئویی در پاسخ به سخنان جنجالی پردیس پورعابدینی گفت: کاش سیمرغ زود هنگام باعث توهم نشود.

پردیس پورعابدینی همچنین در این مصاحبه به دفاع و تمجید از ریحانه پارسا پرداخت.

پورعابدینی درباره ی ملاقاتش با ریحانه پارسا در پشت صحنه ی سریال «آقازاده» صحبت کرد و ضمن تحسین او گفت: اگر ریحانه پارسا یک سری اذیت و آزارها را در این سینما نمی‌ دید شاید حالا نقش فرشته ی سریال گناه فرشته را او بازی می‌ کرد.

لازم به ذکر است که پیش تر ریحانه پارسا مدعی شده بود کارگردان فیلم سینمایی «غریزه»، سیاوش اسعدی در جریان ساخت این پروژه او را مورد آزار جنسی قرار داده بود. این فیلم در ابتدا در سال ۱۳۹۴ با نام «سال تحویل» با بازی ریحانه پارسا جلوی دوربین رفت، اما پس از چند ماه به دلیل مشکلات مالی فیلمبرداری متوقف شد و کار ساخت این فیلم ناتمام ماند. سیاوش اسعدی سپس در سال ۱۴۰۰ ساخت این پروژه را با بازیگران جدیدی از جمله پردیس پورعابدینی از سر گرفت اما نام فیلم به «غریزه» تغییر کرد.

پردیس پورعابدینی در این برنامه درباره ی سکانس جنجالی ملاقات شرعی در سریال «گناه فرشته» نیز صحبت کرد.

او در اینباره گفت: از شدت خجالت دست‌ هایم عرق کرده بود. من و شهاب حسینی شوکه شده بودیم.

بخش دیگری از این مصاحبه که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته، صحبت های پردیس پورعابدینی درباره ی سیمرغی بود که سال گذشته از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

او گفت: به پهنای صورت اشک میریختم به خاطر اینکه واقعیت دلم می خواست در موقعیت دیگری این جایزه را بگیرم. آرزوی هر کسی بود ولی کاش همه شاد و خوشحال بودنند و سپس پس از دریافت خوشحالی میکردم. هنگام دریافت جایزه دلم میخواست اشک شوق میریختم. سیمرغ را همیشه دوست داشتم و ناشکری نمیکنم ولی آرزو داشتم کاش جای دیگری میگرفتم. قرار نبود مصاحبه‌ای صورت بگیرد. به تک تکشان گفتم و در شرایط عجیبی میکروفون جلویم گرفته شد.

۵ نظر

ورود

  • ح محمود اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

    حجابت را رعایت کن، باید وظایف شوهرداری و خانه داری و بچه داری بیاموزی نه بازی

    • m.z اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

      حاج محمود باز یه تار مو دید منقلب شد… حاجی برو غسل کن توبه کن به موی دیگران کار نداشته باش

      • محمد اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳

        دهنت سرویس 😂😂😂😂😂

    • ... اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

      انقدر …و املی که فک میکنی وظیفه زن این هاست

      • حمید اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

        این بنده خدا بچه ست، تو ذهنش داره با ایران مبارزه میکنه و این چیزا، احتمالأ از دارو و دسته پهلو.ی چی هاست، این چیزا رو میگه که مثلا مخاطبو عصبی کنه، کلا اهمیت ندین بهش…