این سلبریتی های هالیوودی راز لاغر شدن شان را لو دادند

این سلبریتی های هالیوودی راز لاغر شدن شان را لو دادند

برای رسیدن به اندامی متناسب مجبور به داشتن یک برنامه ی ورزشی سنگین نیستید. مهم ترین چیز این است که شروع کنید و تسلیم نشوید. داشتن یک رژیم غذایی و سبک زندگی مناسب همیشه ممکن نیست، بخصوص اگر سرتان شلوغ باشد. اما این سلبریتی ها علیرغم زندگی شلوغ شان موفق شدند وزن زیادی را کم کنند.

ادل

ادل سبک زندگی فعالی دارد. او صبح ها وزنه می زند، غصرها پیاده روی یا بوکس می کند و شب ها هم ورزش های هوازی انجام می دهد. به علاوه، او از طرفداران پیلاتس ریفورمر است. این خواننده همچنین اذعان کرده محدود کردن مصرف قند احتمالاً دلیل کاهش وزن زیاد او بوده است. او در اینباره گفته: «قبلاً هر روز ۱۰ فنجان چای با ۲ حبه قند در هر کدام می خوردم، یعنی هر روز ۲۰ حبه قند می خوردم.»

ربل ویلسون

ربل ویلسون علیرغم درگیری با پرخوری عصبی و سندرم تخمدان پلی کیستیک، توانست بیش از ۳۶ کیلوگرم وزن کم کند. او از رژیم غذایی مایر (Mayr Method) استفاده کرد. در این رژیم خبری از کالری شماری نیست اما باید غذای خود را درست بجوید و به آرامی بخورید. همچنین در این رژیم بزرگ ترین وعده ی غذایی صبحانه و کوچک ترین آن شام است. ربل شیفته ی پیاده روی و مدیتیشن برای مقابله با پرخوری عصبی است.

جونا هیل

برای جونا هیل وزن مسأله ی حساسی است اما او کماکان گاهی با صراحت درباره ی آن صحبت می کند. در سال ۲۰۱۱ او ۱۸ کیلوگرم از وزن خود را تنها با خوردن سوشی کم کرد. او بعداً با مراجعه به متخصص تغذیه، عادت های غذایی ناسالم خود را اصلاح کرد. جونا شروع کرد به مصرف بیشتر میوه و سبزیجات، پروتئین بدون چربی، غلات کامل و غیره. به علاوه، او هر روز می دود و ۱۰۰ عدد دراز دراز و نشست می رود.

ملیسا مک کارتی

ملیسا مک کارتی می گوید تغییر سبک زندگی اش برای لاغر شدن او کافی بود. او در اینباره گفته: «فقط با یک زندگی فوق کسل کننده. هیچ کار مهیجی انجام نمی دهید و ساعت ۷/۳۰ می خوابید. ترفندش این است.» ملیسا احساس خوبی به خودش دارد و خود را درگیری رژیم های غذایی یا وزنش نمی کند. او می داند که بالا و پایین شدن وزن امری طبیعی است و هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. او در اینباره گفته: «احتمالاً تا آخر عمرم باز هم وزن کم و اضافه می کنم.»

کریس پرت

کاهش وزن برای کریس پرت به دلیل دستپخت همسر سابقش دشوار بود. به همین دلیل او تصمیم گرفت انتخاب هایش را کنترل کند و شروع به ورزش کرد. او ترکیبی از دو، شنا، بوکس و کیک بوکسینگ انجام می داد. کریس روزانه ۴ هزار کالری دریافت می کرد و به قدری آب می خورد که مجبور بود تمام روز از دستشویی استفاده کند. او در عرض تنها ۶ ماه ۲۷ کیلوگرم وزن کم کرد. یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات به سبک پالئو (Paleo) در کنار مصرف پروتئین و ۵ بار ورزش در هفته، کار خودش را کرد.

درو بریمور

درو بریمور همیشه روز خود را با یک لیوان آب و عصاره لیموترش شروع می کند. او برای صبحانه تست آوودکادو می خورد و وقت هایی که پیش خانواده یا دوستانش است، از تخم مرغ یا میوه استفاده می کند. درو گاهی به خود اجازه ی خوردن فرنچ تست یا پن کیک را می دهد. به علاوه، او همیشه صبح ها را برای ورزش کردن انتخاب می کند، چرا که به گفته ی خودش، زمان دیگری نمی تواند خودش را مجبور به این کار کند.

منبع: brightside
یک نظر

ورود

  • نی نی اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳

    یه اقایی میشناسم ۱۲۰ بود یا شاید بیشتر وزن داشت. طی ۲ شاید ۳ سال وزنشو به سایز M رسوند. هرچی میپرسیدیم چیکار کردی میگفت رژیم و غذای سالم و گیاهی و فعالیت روزانه. تو محل خیلیا بهش گفتن تریاک میزنه ولی واقعا فعالیت میکرد. فعالیتشم میگفت فقط باشگاه اونم دوچرخه و تردمیل و بعدم پیاده روی تند هستش.