بهترین کرم‌های ضد آفتاب برای پوست‌های حساس

بهترین کرم‌های ضد آفتاب برای پوست‌های حساس

آفتاب سوختگی یکی از مشکلات رایج در فصل تابستان است. با افزایش دمای هوا و میل بیشتر به فعالیت در فضای باز، احتمال قرار گرفتن در معرض اشعه مضر خورشید نیز بیشتر می شود. از این رو، استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش ضروری است. اما انتخاب کرم مناسب برای افراد با پوست حساس می تواند چالش برانگیز باشد.

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

پوست حساس به راحتی تحریک شده و دچار واکنش های نامطلوب مانند قرمزی، خارش و التهاب می شود. بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود در بازار دارای ترکیبات شیمیایی قوی هستند که می توانند پوست را تحریک کنند. از این رو، افراد با پوست حساس باید به دنبال فرمولاسیون های ملایم و سازگار با پوست خود باشند.

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

امروزه، برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی با درک این نیاز، اقدام به تولید کرم های ضد آفتاب ویژه پوست های حساس کرده اند. این محصولات علاوه بر داشتن قدرت محافظتی بالا در برابر اشعه UV، دارای ترکیبات طبیعی و بدون عوارض جانبی هستند. آنها به راحتی جذب پوست شده و احساس ناراحتی ایجاد نمی کنند. استفاده از این کرم ها در تمام طول تابستان، به ویژه در روزهای آفتابی، برای حفاظت از پوست حساس ضروری است.

EltaMD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

کرم ضد آفتاب EltaMD محافظ قوی در برابر نور خورشید است و حاوی هیالورونیک اسید، نیاسینامید و اسید لاکتیک است که به آبرسانی پوست حساس کمک کرده و باعث تسکین آن می شود.

Kinship Self Reflect Sunscreen Broad Spectrum SPF 32

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

کرم ضد آفتاب مینرال پرفروش Kinship که دارای فرمول بدون جوش است، به خوبی با انواع پوست سازگار است و از پوست محافظت می کند.

Supergoop! PLAY Everyday Sunscreen Lotion SPF 50

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

یکی از منتقدان لوازم بهداشتی و آرایشی درباره این کرم ضد آفتاب نوشته است: «من پوست حساس و خشکی داشتم و همیشه به دنبال یک کرم ضد آفتاب مرطوب کننده بودم. Sephora را خریدم، از آن استفاده کردم پوستم عالی و هیدراته شده است.»

Shiseido Urban Environment Vita-Clear Sunscreen SPF 42

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

با ضدآفتاب جدید Shiseido، انتظار داشته باشید پوستی روشن تر و صاف تر ببینید. فرمولاسیون این ضد آفتاب با استفاده از ویتامین C اتیل، هیالورونیک اسید، اسانس اسپیرولینا، محافظی موثر در برابر اشعه مضر آفتاب است و از درون پوست را درمان می کند.

CeraVe 100% Mineral Sunscreen SPF 30

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

CeraVe مقرون به صرفه و قابل اعتماد یکی از برندهای برتر امروزی است که مورد تایید متخصصین پوست است. ضد آفتاب مینرال آن حاوی سرامیدهای مشخص برای بازیابی و حفظ سد دفاعی پوست است.

Tower 28 Beauty SunnyDays SPF 30

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

اگر ضدآفتابی با پوشش سبک تا متوسط را ترجیح می دهید، کرم ضد آفتاب هیبرید زیرساز Tower28 بهترین گزینه برای پوست های حساس است.

Sun Bum Original SPF 50 Sunscreen Face Lotion

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

این ضد آفتاب فاقد چربی که بدون مسدود کردن منافذ اثر می کند، به گفته این برند، به محافظت از پوست شما در برابر آسیب های خورشید بدون ایجاد جوش کمک می کند.

TULA Skincare Protect + Glow Daily Sunscreen Gel Broad Spectrum SPF 30

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

این ژل ضد آفتاب با اس‌پی‌اف ۳۰، بدون چرب کردن پوست، از آن در برابر اثرات مضر آفتاب و محیط محافظت می کند.

Avene Eau Thermale Solaire UV Mineral Multi-Defense Sunscreen Fluid

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

کرم ضدآفتاب چندگانه Avene Eau، تسکین دهنده پوست است که فرمول بدون عطرش، این ضد آفتاب را برای انواع پوست های حساس مناسب می کند.

innisfree Daily UV Defense Invisible Broad Spectrum SPF 36

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

یکی از منتقدان لوازم آرایشی و بهداشتی درباره innisfree می گوید: «یکی از بهترین ضدآفتاب‌هایی است که تا به حال استفاده کرده‌ام. من پوست فوق العاده حساسی دارم و این ضد آفتاب عملکرد شگفت انگیزی دارد! در عرض چند ثانیه جذب می شود، درخشندگی ظریفی دارد، اما چرب نیست.»

La Roche-Posay Anthelios Clear Skin Dry Touch Sunscreen

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

این ضد آفتاب فاقد چربی La Roche-Posay، به محافظت از پوست بدون ایجاد جوش کمک می‌کند و همین ویژگی آن را بسیار محبوبیت کرده و به گزینه‌ای عالی برای پوست‌های مستعد آکنه تبدیل می‌کند.

First Aid Beauty Mineral Sunscreen Zinc Oxide Broad Spectrum SPF 30

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

این کرم ضد آفتاب حاوی زینک از پوست در برابر آفتاب محافظت کند، در عین حال باعث آکنه یا تحریک پوست نشده و با داشتن ویتامین E، پوست را تسکین داده و مرطوب نگه می دارد.

Blue Lizard SENSITIVE FACE Mineral Sunscreen

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

کرم ضدآفتاب استرالیایی Blue Lizard با افزودن هیالورونیک اسید، آبرسانی و محافظت از پوست بدون انسداد منافذ آن را تضمین می کند.

Naked Sundays SPF50+ Collagen Glow Mineral Sunscreen

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

این ضد آفتاب چندکاره از ترکیبی از مواد معدنی و گیاهی برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه UV استفاده می کند. از آن می توان به عنوان پرایمر، تقویت کننده کلاژن و ضدآفتاب استفاده کنید.

Black Girl Sunscreen SPF 30

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

این کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست برای افراد رنگین پوست فرموله شده است و پر از مواد دوستدار پوست مانند کاکائو، جوجوبا و آووکادو است تا در عین جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش، به عنوان یک مرطوب کننده نیز عمل کند.

Kopari Sun Shield Body Glow SPF 50

ضد آفتا مناسب پوست های حساس

این ژل سبک با اس‌پی‌اف ۵۰ طیف وسیعی از اشعه های مضر آفتاب را خنثی می کند و همچنین قدرت آبرسانی دارد که می تواند هر نوع پوستی را درخشان کند. عاری از مواد تحریک‌کننده، مملو از ویتامین‌ها و مواد معدنی برای ظاهری برنزه و درخشان است.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود