قهر و دعوای خداداد عزیزی با مجری برنامه یورو ۲۴ در پخش زنده تلویزیون + ویدیو

قهر و دعوای خداداد عزیزی با مجری برنامه یورو ۲۴ در پخش زنده تلویزیون + ویدیو

خداداد عزیزی یکی از کارشناسان ویژه‌برنامه «یورو ۲۴» شبکه ورزش تلویزیون است که به همراه اشکان دژاگه متن و حاشیه مسابقات جام ملت‌های اروپا را بررسی می‌کند. رسول مجیدی و جواد خیابانی هم مجری هستند. یک‌شنبه شب، مجیدی اشاره کرد مخاطبان پرسیده‌اند چرا اجازه صحبت به دژاگه نمی‌دهید. عزیزی و خیابانی قول دادند سکوت کنند. کمی بعد عزیزی مدعی شد کامنتی از سوی مردم نیامده و همزان با کوبیدن گوشی خود بر میز تاکید کرد: «من خودم این بازی‌ها را بلدم پسر خوب، تو خیلی سن و سالت کم است!»

سال پیش و همزمان با مسابقات جام ملت‌های آسیا، خداداد عزیزی و جواد خیابانی در تلویزیون، درگیری های زیادی داشتند و همان زمان خبرساز شدند.

یک نظر

ورود

  • سوشی خرداد ۲۹, ۱۴۰۳

    طرف افغانیه. از اینا که شناسنامه یه بنده خدارو خریدن و بعدم عکسشو عوض کردن.
    خودم یکی رو میشناسم. از بچه محلمونه. سالها نمیدونستیم قضیه چیه. چون ایرانی بود. و عجیب بود پدرش شناسنامه نداشت. ولی یکی از دختراش و یکی از پسراش شناسنامه داشتن. یادمه به خاطر سربازی رفتن به غلط کردن افتاد و حقیقتو گفت. که پدرش پول داده بوده به یه بدبختی که پسرش فوت کرده. بعد شناسنامه رو خریدن و برا دخترشونم همین کار رو کرده بود. ولی وقتی ۵ ماه سربازی رفت به غلط کردن افتاد و لعنت میکرد پدرشو. اها سرباز فراریه تا امروز. خخخخ