نیکی‌تان را ماندگار کنید!

نیکی‌تان را ماندگار کنید!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چندی پیش، مؤسسه محک با همکاری اپلیکیشن آپ پویشی را با هدف تأمین هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای خرید دو دستگاه رادیوتراپی برای کودکان مبتلا به سرطان کشور آغاز کرد. با حمایت نیکوکاران و یاوران حقیقی و حقوقی، یک دستگاه رادیوتراپی خریداری شده است و اکنون تا خرید یک دستگاه دیگر، همت بلند همراهان همیشگی محک راهگشاست.
پس از تشخیص اولیه سرطان در کودکان، پرتو درمانی(رادیوتراپی) یکی از موثرترین روش‌ها برای درمان است چراکه پرتودرمانی به ۴۰ درصد از درمان‌های سرطان در سراسر جهان کمک می‌کند و همچنین کیفیت زندگی بیماران را بهبود می‌بخشد. وقتی کودک مبتلا به سرطان درمان رادیوتراپی را آغاز می‌کند، باید طبق برنامه آن را تا پایان پیش ببرد. درمان رادیوتراپی با دستگاهی با تکنولوژی بالا انجام می گیرد اما همیشه این خطر وجود دارد که دستگاه به دلایل گوناگون از کار بیفتد. بنابراین برای آنکه جلوی قطع موقت درمان در رادیوتراپی گرفته شود، توصیه شده حداقل دو دستگاه در یک مرکز وجود داشته باشد که اگر یک دستگاه خراب شد، حداقل یک دستگاه پشتیبان وجود داشته باشد. پس داشتن دو دستگاه رادیوتراپی بسیار پر اهمیت است و قطع درمان رادیوتراپی، درمان را به مخاطره می‌اندازد! این موضوع ضرورت تأمین یک دستگاه رادیوتراپی دیگر را برای کودکان مبتلا به سرطان سرزمینمان نشان می‌دهد.

پویش موسسه محک برای تامین هزینه خرید دستگاه رادیوتراپی


در مسیر تأمین هزینه خرید یک دستگاه رادیوتراپی دیگر، کمک هر کدام از ما با شخصیت های حقوقی و حقیقی مهم است؛ کمک های فردی ـ هر چند کوچک ـ می‌تواند کودکانمان را به بهبودی نزدیک تر کند. از آن سو نیز یکی از مهم‌ترین راه‌های حمایت از محک ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت‌هاست؛ بسیاری از کسب‌وکارها و بنگاه‌های اقتصادی در دنیا، علاوه بر فعالیت اصلی‌شان، برای ایفای نقش مفیدتری در جامعه، مسئولیت‌های اجتماعی خاصی بر دوش خود حس می‌کنند که آن‌ها را به مشارکت در فعالیت‌هایی اجتماعی، خیریه و … ترغیب می‌کند. حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، یکی از راه‌های ایفای مسئولیت اجتماعی‌ست که در این پویش، اپلیکیشن آسان‌پرداخت آپ، از طریق آن همراه محک شده است.
همچنین در بستر این اپلیکیشن، شما نیکوکاران گرامی می‌توانید در ایام ماه محرم و صفر از این پویش حمایت کرده و نذرتان را به سلامتی فرزندان محک اختصاص دهید! با مراجعه به اپلیکیشن آپ و یا وب‌سایت محک، یاری‌رسان ما در تهیه‌ یک دستگاه رادیوتراپی برای درمان سرطان کودکان سراسر کشورمان باشید. سپاسگزارِ مهر بی‌پایانتان هستیم که همیشه همراه فرزندان محک در مسیر درمانشان هستید!

دیجیاتو
بدون نظر

ورود