نوآوری در تصویربرداری با دوربین‌های PTZ

نوآوری در تصویربرداری با دوربین‌های PTZ

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای دیجیتال امروز، با توجه به افزایش میزان رقابت در حوزه تصویربرداری، نوآوری از پراهمیت ترین فاکتورها برای دیده شدن در این بازار رقابتی است. و به همین دلیل نیاز به تجهیزات پیشرفته و قابل اعتماد برای تصویربرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دوربین‌های PTZ یکی از بهترین نوآوری ها و راه حل‌ها برای ارائه کنترل‌پذیری و انعطاف‌پذیری بیشتر در تصویربرداری است.

دوربین‌های PTZ به چه دوربین‌هایی گفته می‌شود؟

دوربین‌های PTZ (Pan-Tilt-Zoom) نوعی از دوربین‌های ویدئویی هستند که امکان کنترل از راه دور برای قابلیت چرخش به چپ و راست (Pan)، بالا و پایین (Tilt)، و بزرگنمایی (Zoom) را دارند. این دوربین‌ها برای کاربردهای نظارتی، ویدئو کنفرانس، پخش زنده و به خصوص در شرایطی که امکان حضور اپراتور یا تصویربردار وجود ندارد، مناسب هستند و به کاربران امکان کنترل دقیق و مشاهده زوایای مختلف را از راه دور می‌دهند.

نوآوری در تصویربرداری با دوربین‌های PTZ

برند Telycam

شرکت Telycam Technology Co در سال ۲۰۱۴ میلادی تاسیس شد. این مجموعه یک شرکت متخصص با سال‌ها تجربه در صنعت تصویربرداری و تولید دوربین‌های PTZ (Pan-Tilt-Zoom) و راه‌حل‌های ویدئو کنفرانس است. این شرکت با تسلط بر تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه الگوریتم‌های AE (auto exposure)، AF (auto focus) و AW (auto white balance)  تمرکز در بهبود عملکرد تصویربرداری و تجربه کاربری را هدف قرار می‌دهد و به صنایع مختلفی از جمله آموزش، مراکز درمانی، محیط‌های شرکتی، مجموعه‌های تولید محتوا، سالن‌های تولید و پخش تلویزیونی و برگزارکننده‌های انواع مختلف همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و سمینارها خدمت می‌کند.

 چیزی که محصولات شرکت Telycam(تلیکم) را از سایر شرکت‌ها در تولید دوربین‌های PTZ منحصر به فرد میکند؛ کیفیت تصویر بی‌نظیر، استفاده از سنسورهایی با کیفیت بالا (Sony, Panasonic)، استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت محصول و تنوع بالا در درگاه‌های ارتباطی و خروجی است که تجربه‌ای بی‌رقیب از تصویربرداری ارائه می‌دهد.

طراحی این دوربین‌ها به گونه‌ای است که بتوان به راحتی از این دوربین‌ها چه به صورت پرتابل با قابلیت نصب بر روی سه پایه‌های سبک تصویربرداری و چه به صورت ثابت با نصب روی پایه‌های دیواری و سقفی ، استودیویی با بالاترین کیفیت ضبط تصویر تجهیز نمود. همچنین با این دوربین‌ها، مدیریت فضا، صحنه و مجری های برنامه‌های زنده (به دلیل وجود چراغ‌های تالی ) بسیار راحت‌تر می شود.

مشتریان و موارد استفاده

نوآوری در تصویربرداری با دوربین‌های PTZ

امروزه بسیاری از سالن‌ها و آمفی تئاترهای بانک‌ها، وزارتخانه‌ها، شرکت‌ها، مجموعه‌های خدماتی و آموزشی، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز جراحی و مجموعه‌های تولید محتوا از دوربین‌های Telycam برای بهبود ارتباطات و ارتقاء کیفیت تصویربرداری، استفاده کرده‌اند. از جمله مثال‌های بارز استفاده از این دوربین‌ها در تولید برنامه رئالیتی شوی «جوکر۲» (پخش از پلتفرم فیلیمو) میتوان اشاره کرد.

از کجا تهیه کنم؟

برای کسب اطلا‌عات بیشتر درباره تهیه محصولات و خدمات Telycam با گارانتی اصلی شرکت معتبر نظام و مشاهده نمونه کارها، به فروشگاهwww.pro-av.ir مراجعه کنید یا با تیم فروش ما به شماره ۰۲۱۸۸۳۱۳۵۶۱ تماس بگیرید. 

نوآوری در تصویربرداری با دوربین‌های PTZ

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود