واکنش ها به توییت توهین آمیز کارشناس صداوسیما در مورد برخورد گشت ارشاد

واکنش ها به توییت توهین آمیز کارشناس صداوسیما در مورد برخورد گشت ارشاد

علیرضا تقوی نیا، کارشناس صداوسیما که در واکنش به سوال یک خبرنگار از رئیس جمهور درباره گشت ارشاد، او را پیرزن خطاب کرده بود، در توئیتی جدید باز هم به منتقدان حمله کرد:

«ضدانقلاب ها و اصلاح طلب ها خیال می کنند من تشنه لایکم یا از توهیناشون می ترسم و با جریان سازی عقب نشینی می کنم. روش این جریان فشار افکار عمومی و شانتاژ علیه فعالان سیاسی منتقدشون هست تا اونها رو خفه کنند اما زهی خیال باطل؛ من اهل عقب نشینی نیستم.»

کاربران نسبت به توییت توهین آمیز علیرضا تقوی نیا به خانم خبرنگاری که در نخستین نشست خبری رئیس جمهور درباره گشت ارشاد سوال کرد واکنش های تندی نشان دادند:

رضا زبیب نوشت: اکیدا توصیه می کنم توییت را فورا پاک کنید، از مخاطب عذرخواهی کنید و این حادثه را برای بازنگری اساسی در نگاه جنسیت زده، غنیمت بشمارید. آموزه های دینی و اخلاقی ما هیچ نسبتی با نگاه جنسیت زده ندارد.

کاربر دیگری هم نوشت: الان با به کار بردن واژه «پیر زن» خواستید تحقیرشون کنید؟ جالبه حتی در ظاهر هم تلاش نمی کنید «ضد زن» نباشید.

واکنش ها اما به توییت دوم این کارشناس صداوسیما نیز بازخوردهای تندی داشت. بسیاری از کاربران به عکس پروفایل اکانت توییتر تقوی نیا با زیرنویس شبکه خبر اشاره کردند.

رضا رشید پور نوشت: چه جالب! کسی که تشنه لایک بودن و دیده شدن را تقبیح می کند که حتی عکس پروفایل خودش را طوری کراپ کرده که زیرنویس شبکه‌ی خبر در آن دیده شود!

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود