۹ نفر از خوش قیافه ترین مردان حال حاضر جهان؛ از هنری کویل تا جرج کلونی 

۹ نفر از خوش قیافه ترین مردان حال حاضر جهان؛ از هنری کویل تا جرج کلونی 

در این مقاله قرار است همراه هم دریابیم ۹ صورت زیبای سلبریتی‌های مرد بر اساس معیارهای علمی متعلق به کدام بازیگران است و رتبه این ۹ مردِ کمابیش قابل پیش‌بینی در این فهرست چگونه است.

رایان گاسلینگ با ۸۷.۴۸%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

رایان گاسلینگ احتمالا در حال حاضر از پرکارترین ستاره‌های مرد هالیوود به حساب می‌آید و بعید است مقاله‌ای درباره مردان زیبای حال حاضر دنیا نوشته شود و اسمی از او به میان نیاید. طرفداران پروپاقرص ستاره فیلم باربی در کنار رفتار کلی پر از آرامش او، مهمترین عناصر زیبایی صورت آقای گاسلینگ را صورت مثلثی شکل و چشمان آبی‌رنگش می‌دانند اما بد نیست بدانید بر اساس نظر آقای د سیلوا بیشتر امتیاز این بازیگر را فرم بینی و چانه او به دست آورده است.

اِدریس آلبا با ۸۸.۰۱%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

برنده عنوان جذاب‌ترین مرد دنیا در سال ۲۰۱۳ البته از نظر مجله اسِنس را اغلب مردم به خاطر فرم مربعی چانه و چشمان نافذش تحسین می‌کنند. ادریس آلبا البته در سال ۲۰۱۸ هم بر اساس نظر مجله پیپل به عنوان عجیب و غریبِ جذاب‌ترین مرد زنده دنیا رسیده است. بر اساس نظر دکتر د سیلوا بینی این بازیگر نقص بزرگ صورت او محسوب می‌شود و با این حال به خاطر فرم خاص چانه، ادریس آلبا همچنان در رتبه هشتم این لیست قرار می‌گیرد.

دیوید بکهام با ۹۹.۹۶%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

دیوید بکهام حالا دهه‌هاست که از نظر میلیون‌ها طرفدارش یکی از زیباترین مردان دنیا به حساب می‌آید و از نظر عامه مردم دلیل این جذابیت صورت قرینه، خط فکِ قدرتمند و استخوان‌های گونه این بازیکن سابق منچستر و رئال مادرید می‌باشد. بر اساس معیارهای علمی آقای د سیلوا اما پهنای لب و فرم بینی بیشترین امتیاز را برای آقای بکهام کسب کرده است. جالب است بدانید امتیاز دیوید بکهام در زمینه لب و بینی تقریبا نزدیک به بی‌نقص و عدد جالب ۹۹.۸% بوده است.

هیو جکمن با ۸۹.۶۴%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

بازیگر استرالیایی محبوب فیلم‌های ابرقهرمانی از آن دست بازیگرهایی است که انگار با بالاتر رفتن سنشان حتی جذاب‌تر می‌شوند. در بررسی آقای د سیلوا فرم بینی این بازیگر بیشترین امتیاز را برای او کسب کرده و در مقابل، فاصله بین چشم‌ها و البته شکل کلی لب از نقاط منفی صورت جکمن محسوب می‌شود.

جرج کلونی با ۸۹.۹۱%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

جرج کلونی حالا دهه‌هاست که عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان دنیا را با خود حمل می‌کند و از نظر طرفداران کلونی او با ساختار استخوانی و قدرتمند صورتش و البته جذابیت و شیرینی ذاتی‌اش همواره یکی از کاندیدهای عنوان زیباترین مرد دنیا است. تحقیقات دکتر د سیلوا هرچند نظر طرفداران این بازیگر را نقض نمی‌کند اما معتقد است فرم پیشانی جرج کلونی بزرگ‌ترین نقص صورت او به حساب می‌آید.

برد پیت با ۹۰.۵۱%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

برد پیت احتمالا از آن دست محدود بازیگرانی است که هم جذابیت پسرانه دارد و هم می‌تواند با اندام ورزیده و فیزیک مردانه‌اش چشم‌ها را به خود خیره کند. طرفداران این بازیگر محبوب هالیوود نقطه قوت اصلی صورت او را شکل چشم‌ها و البته حالت خاصی می‌دانند که چشم‌های این بازیگر در هنگام لبخند به خود می‌گیرد و جالب است بدانید آقای د سیلوا هم با آن‌ها موافق است. در بین اعضای صورت برد پیت شکل چشم‌ها و به ویژه فاصله میان چشم‌ها بیشترین امتیاز و شکل بینی کمترین امتیاز را برای او کسب کرده است.

بردلی کوپر با ۹۱.۰۸%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

بردلی کوپر را هم می‌توان از بازیگران محبوب و پرکار این روزهای هالیوود دانست و درباره جذابیت صورت او هم همین بس که در لیست دکتر د سیلوا او موفق به کسب رتبه سوم شده است. در بین اعضای صورت بردلی کوپر مکان قرار گرفتن چشم‌ها و شکل لب و چانه بیشترین امتیاز و شکل کلی بینی و صورت کمترین امتیاز را کسب کرده است.

هنری کویل با ۹۱.۶۴%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

بازیگر موفقی که خیلی از ما او را با شنل سوپرمن به خاطر می‌آوریم موفق شده در لیست آقای د سیلوا به عنوان قابل توجه دوم برسد. بر اساس نسبت طلایی، بزرگ‌ترین نقاط قوت صورت هنری کویل، لب و پیشانی بوده و او همچنین در زمینه نسبت بین بینی و لب‌ها و مکان قرار گرفتن چشم‌ها امتیاز بالایی کسب کرده است. با این حال صورت بازیگر سوپرمن هم مانند صورت همه ما ایراداتی دارد و این ایراد از نظر دکتر د سیلوا فاصله بین چشم‌های این بازیگر محبوب است.

و در نهایت رابرت پتینسون با ۹۲.۱۵%

این 9 نفر زیباترین مردان حال حاضر جهان هستند

در نهایت از سوپرمن که بگذریم بدون شک باید به محبوب‌ترین قهرمان دنیای کامیک‌های دی‌سی برسیم. از نظر این پزشک جراحی پلاستیک و نسبت طلایی و معیارهای زیبایی‌اش رابرت پتینسون زیباترین صورت را در بین مردان مشهور دنیا دارد. جالب است بدانید پتینسون تقریبا در تمام بخش‌های مختلف این مقایسه رتبه‌ای جالب توجه کسب کرده و همواره در بین ۵ فرد برتر قرار داشته است. بر اساس این مقایسه علمی فرم کلی صورت در کنار چانه خوش‌فرم بیشترین امتیاز و شکل لب‌ها کمترین امتیاز را برای بازیگر بتمن کسب کرده است.

منبع: برترین ها
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود