هتلی شگفت انگیز با اتاقی بدون دیوار، در کوه های آلپ سوئیس

در نال اشترن، هیچ دیوار، سقف و یا حمامی وجود ندارد

هتلی شگفت انگیز با اتاقی بدون دیوار، در کوه های آلپ سوئیس

از هتل های یخی گرفته تا هتل هایی که ملحفه های آن، از جنس فلز است، همه و همه در فهرست هتل های نامتعارفی هستند که در نقاط مختلف جهان وجود دارند.

اما در اینجا با هتلی آشنا می شویم که در فضای باز قرار گرفته و به دور از هر دیوار و سقفی در وسط کوه های آلپ سوئیس خودنمایی می کند. این هتل نال اشترن نام (Null Stern) گرفته شده و تنها یک تخت با ملحفه هایی از جنس کتان در آن وجود دارد.

در آلمان، نام این هتل به صفر ستاره معروف (zero stars) است. (در زبان آلمانی نال به معنی صفر و اشترن به معنی ستاره است)

یکی از سازندگان این هتل ها به نام دنیل چاربُنیر (Daniel Charbonnier) در مصاحبه با بیزنس اینسایدر می گوید: “این هتل ستاره ای ندارد بلکه مهمانان آن ستاره های هتل هستند.” وی ادامه می دهد: “چیزی به نام دیوار وجود ندارد، آنچه باقی می ماند شما و تجربه هایتان است.”

نال اشترن در ماه ژولای سال ۲۰۱۶ برای اولین بار شروع به کار کرد (تیر و مرداد سال ۱۳۹۵) و بر اساس آنچه چاربُنیر می گوید، تا پایان سال ۲۰۱۷ هم به طور کامل رزور شده. از زمانی که تقاضا برای رزرو در این هتل بالا رفته، گروه نال استرن در صدد آن است که تعداد بیشتری از این هتل ها را در این منطقه بسازد تا جوابگوی مسافرانی که از آژانس های مسافرتی معرفی شده اند، باشند.

نگاهی به شکل اولیه این هتل ها می اندازیم:

نال اشترن یا همان اتاق های بدون دیوار و سقف، در ارتفاع ۶.۴۶۳ از سطح دریا و در میان کوه های آلپ قرار گرفته که اقامت یک شب در آن، ۲۱۰ دلار است.

2

برای تعبیه تخت در وسط کوه، گروه ساختمان سازی، زمین موردنظر را هموار کرده اند. 

3

چاربُنیر می گوید در این هتل، هیچ دیوار، سقف و یا حمام وجود ندارد و آنچه در آن یافت می شود، یک تخت دونفره در کوچک ترین اندازه آن و چراغ خواب است. برای رسیدن به دستشویی عمومی، مسافران باید حدود ۵ دقیقه در مسیر شیب کوه به سمت پایین پیاده روی کنند. 

4

چاربُنیر می گوید با این کار، سوئیس تبدیل به یک هتل شده و مناظر زیبای کوه و ستاره ها در هنگام شب، آن چیزی است که این هتل برای مسافران خود دارد.

با این حال مانند هر هتل دیگری، سرویس اتاق در اختیار مسافران قرار می گیرد. 

6

چاربُنیر خودش در کابینی در نزدیکی آن هتل می ماند، یعنی همان جایی که می تواند لباس هایش را عوض کند. 

7

و در آنجا وعده های غذایی مسافران را آماده می کند که متشکل از صرف صبحانه و شام در تختخواب است.

8

خوشبختانه این امکان برای مسافران این هتل وجود دارد که اگر شرایط جوی مناسب نبود، حتی در آخرین لحظات رزروشان را کنسل کنند. 

9در این آدرس می توانید اطلاعات بیشتری از رزرو این هتل بدست آورید.

منبع: businessinsider
بدون نظر

ورود