تکنیک اهالی هالیوود برای واقعی جلوه دادن ماشین های کنترلی در فیلم ها [تماشا کنید]

تکنیک اهالی هالیوود برای واقعی جلوه دادن ماشین های کنترلی در فیلم ها [تماشا کنید]

بسیاری از ما با صنعت فیلم و سینما آشنایی داریم و به طور جدی آن را دنبال می کنیم. علاقه مندان به خوبی آگاهند که در ساخت فیلم ها، تکنیک ها و روش های مختلفی به کار گرفته می شود تا بهترین نتیجه حاصل گردد. از جمله مهمترین تکنیک ها، می توان به جلوه های ویژه، فیلم برداری و صدا برداری اشاره نمود. اگر کمی در این زمینه تخصص داشته باشید، به خوبی می دانید که مهمترین تکنیک، فیلم برداری است.

کارگردان ها با به کار گیری فیلم بردار های ماهر، صحنه های شگفت انگیزی را به ثبت می رسانند. آن ها می توانند اشیا را بزرگ و کوچک جلوه داده و تماشاگر را به اشتباه بیاندازند. به عنوان مثال، معمولا از ماشین های کوچک در ساخت سکانس های فیلم استفاده می شود و فیلم بردار ها توسط فیلم برداری صحنه آهسته، آن را بزرگ و واقعی جلوه می دهند. ما نیز قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

کانال «Slow Mo Guys» توسط یک ماشین کنترلی، چنین صحنه ای را بازسازی کرده است. آن ها وسیله را با سرعت بالا به حرکت درآورده اند و سپس از آن با سرعت ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه فیلم گرفته اند. ویدیوی زیر می تواند جزئیات را به شما نشان دهد، بنابراین پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود