اتفاق های جالب دنیای مجازی؛ آویختن تابلوی تفهیم اتهام از گردن موش سارق

اتفاق های جالب دنیای مجازی؛ آویختن تابلوی تفهیم اتهام از گردن موش سارق

یک فروشنده مواد غذایی در کشور چین در اقدامی عجیب به تنبیه سارق برنج های فروشگاه خود پرداخته است؛ او دست و پاهای مجرم را با طناب بسته و یک تابلو اعتراف از گردن او آویخته.

نکته عجیب و جالب و تا حدی خنده دارِ این حرکت این بوده که، مجرم، یک موش بزرگ و خیابانی است. عکاسی که تصاویر گوناگونی از نحوه تفهیم اتهام این حیوان کوچک برداشته، آن ها را در شبکه اجتماعی چینی ها به نام Weibo منتشر کرده که با استقبال بسیار زیادی از طرف کارابران این شبکه اجتماعی مواجه شده است.

یک از نوشته های دور گردن این سارق این است: «من قول می دهم دیگر این کار را انجام ندهم.»

PAY-AsiaWire_RatShame_01

نوشته دیگر که از گردن موش آویخته شده و کمی طولانی تر از قبلی است این بوده: «این بهترین کاری است که می توانید انجام دهید؟ حتی اگر مرا تا سر حد مرگ کتک بزنید، من اعتراف نمی کنم که دزدیده شدن برنج های خانه شما کار من بوده.»

این عکس با کپشن: «یکی از دوستان من در انبار خوراکی های خود این موش سارق را پیدا کرده است.» در شبکه اجتماعی Weibo با دیگران به اشتراک گذاشته شده است.

گفته می شود آن ها این موش را گرفته و از فروشگاه بیرون انداخته اند. اما واکنش کاربران اینترنتی به تصاویر منتشر شده از آن برایشان بسیار جای تعجب داشته؛ برخی از مردم از موش متنفر بودند، برخی آن را بامزه خوانده و برخی دیگر دلشان برای آن سوخته است.

شاید بد نباشد بدانید که در سال گذشته میلادی نیز یک زوج چینی، یک موش را دستگیر کرده و وی را برای دزدیدن موز بازجویی نموده و فیلم این مراحل را در اینترنت با دیگران به اشتراک گذاشته بودند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود