آب معدنی گازدار «پرییر» رسما وارد بازار ایران شد

آب معدنی گازدار «پرییر» رسما وارد بازار ایران شد

شرکت نستله، شرکتی پیشرو در تغذیه، سلامتی و تندرستی در جهان است که ۱۵۰ سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد. نستله در سال ۱۳۸۰ فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرد. در سال ۱۳۸۲ با احداث کارخانه در استان قزوین، به تولید مستقیم این محصول در ایران پرداخت.

این کمپانی شناخته شده اخیرا به تولید آب معدنی های گازدار موسوم به «پرییر» اقدام نموده و هدف از تولید این محصول جدید را نیز آبرسانی مناسب به بدن برای ساخت آینده‌ای سالم‌تراعلام کرده است.

پیرو همین امر، نستله ایران نیز به صورت رسمی توزیع آب معدنی گازدار «پرییر» را در دستور کار خود قرار داده است و در ادامه می توانید بیانیه خبری آن که توسط دفتر روابط عمومی نمایندگی نستله در ایران برای روزیاتو ارسال شده را مطالعه کنید.

علیرضا سرابچی، مدیر کل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله در جمهوری اسلامی ایران در مورد این خبر گفت: «با همکاری مراجع مربوطه، مجوز واردات رسمی آب معدنی گازدار «پرییر» دریافت شده و به تازگی این محصول به طور قانونی در فروشگاه‌ها در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.» او همچنین افزود: «نستله، شرکتی پیشگام در تغذیه، سلامتی و تندرستی است که آبرسانی مناسب به بدن نیز از اولویت‌های این شرکت برای ساخت آینده‌ای سالم‌تر است.»

آب معدنی گازدار «پرییر» در حقیقت آب باران با گاز طبیعی چشمه‌ای است که ۲۱۸ سال پیش از میلاد در شهری به نام ورژز (Vergéze) در جنوب فرانسه کشف و در سال ۱۸۶۳ توسط ناپلئون سوم به طور رسمی به عنوان آب معدنی و طبیعی اعلام شد. در سال ۱۸۹۸ لوییس پرییر، متخصص آبدرمانی پس از خرید این شرکت، نام خود را بر روی آن نهاد. پس از تعطیلی کارخانه در دوران جنگ جهانی دوم و با توجه به پتانسیل بالای آن، این کارخانه مجدداً راه‌اندازی شد. سرانجام شرکت نستله در سال ۱۹۹۲ این شرکت (Perrier) را خریداری نمود.

کارخانه پرییر منبع آب معدنی با گاز کربن طبیعی در جهان شناخته می‌شود و طراحی متمایز بطری‌های آن برگرفته از ظاهر نوعی وسیله ورزشی در کشور هند است. امروزه این نوشیدنی طبیعی یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در سطح جهان شناخته می‌شود.

مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف‌کنندگان شرکت نستله ایران با شماره تماس ۸۸۶۲۳۷۹۵ (۰۲۱) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۰۲ آماده ارائه اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول می‌باشد.

بدون نظر

ورود