بریدن میوه با پهپاد؛ کار خطرناکی که ما را به یاد بازی فروت نینجا می اندازد [تماشا کنید]

بریدن میوه با پهپاد؛ کار خطرناکی که ما را به یاد بازی فروت نینجا می اندازد [تماشا کنید]

در حال حاضر فضای اینترنت به شدت پر مخاطب گشته و هر کسی سعی دارد با انجام کارهای جالب و عجیب، نامی برای خود دست و پا کند. پهپاد ها یکی از مواردی هستند که در این راه به وفور به کار گرفته می شوند. ما قبلا درباره انجام کارهای خطرناک با پهپاد مانند آشپزی مواردی را به شما نشان داده ایم، اما موضوعی که قصد داریم به آن بپردازیم فراتر از ماجراهای قبلی است.

اگر با بازی ها و سرگرمی های تلفن های هوشمند آشنایی داشته باشید، حتما تجربه بازی «فروت نینجا» را داشته اید. این سرگرمی محبوب در قاچ کردن میوه ها خلاضه می شود؛ البته باید حواستان به بمب ها نیز باشد، زیرا در صورت قاچ کردن آن ها باید بازی را از اول آغاز نمایید.

در همین راستا فردی تصمیم گرفته با استفاده از پهپاد یاد و خاطره فروت نینجا را زنده نگه دارد. وی یک تیغ برنده را به پهپادی با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت متصل کرده و با استفاده از آن میوه ها را به چند قسمت تقسیم می کند. یک دوربین با سرعت بالا نیز کار فیلم برداری از حوادث را به صورت صحنه آهسته بر عهده دارد. تماشای ویدیوی این ماجرا برای هر کسی جالب توجه خواهد بود، بنابراین دعوت می کنیم آن را ببینید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود