ترامپ روی میز کار خود یک کلید، مخصوص سفارش نوشابه دارد

ترامپ روی میز کار خود یک کلید، مخصوص سفارش نوشابه دارد

دونالد ترامپ می تواند با فشردن یک دکمه کوچک قرمز رنگ برای خودش نوشابه با یخ سفارش داده و از طعم خوب و خنکی آن لذت ببرد.

جدیدترین حواشی منتشر شده در مورد رئیس جمهوری ایالت متحده آمریکا از علاقه بسیار زیاد وی به نوشابه گازدار حکایت دارند که به موجب آن، دکمه مخصوصی برای اجابت امر توسط آبدارچی و آوردن یک لیوان نوشابه خنک روی میزش تعبیه شده است.

البته جا دارد اشاره کنیم این دکمه در دوران باراک اوباما نیز وجود داشته اما اکنون، ترامپ کاربری آن را تغییر داده و این کلید قرمز رنگ کوچک، به دکمه احضاریه نوشابه تبدیل شده است.

جالب است بدانید که ترامپ ارادت ویژه ای به نوشابه و نوشابه های رژیمی دارد و پیش از کسب مقام ریاست جمهوری آمریکا، توئیت های گوناگونی نیز در این رابطه پست کرده است. از جمله می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

2

من تا الان ندیده ام که یک انسان لاغر نوشابه رژیمی بنوشد.

3

هر چه بیشتر کوکاکولای رژیمی، پپسی رژیمی یا … بنوشید، بیشتر چاق می شوید؟

1

کلیدی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، همان دکمه قرمز رنگ احضاریه کوکاکولاست. این موضوع زمانی رسانه ای شد که تعدادی از خبرنگاران برای انجام مصاحبه در دفتر وی حضور داشته اند و ترامپ کلید یاد شده فشار می دهد. چند دقیقه بعد، آبدارچیِ رئیس جمهوری با یک لیوان نوشابه وارد اتاق می شود.

4

«جولی پیس»، خبرنگار آسوشیتدپرس در این رابطه نوشته: «دونالد ترامپ در یکصدمین روز از ریاست جمهوری خود، هنگام صحبت در رابطه با موضوع سوریه و جنگنده های هوایی F-35 بود که دکمه قرمز را فشار داده و کاربری جالب آن برای همگان مشخص شده است.»

در آخر هم اشاره کنیم که یکی از خبرنگارهای فایننشال تایمز نیز در یکی از مصاحبه هایش به شوخی از دونالد ترامپ پرسیده بود: «این که دکمه مسائل هسته ای نیست؟» و ترامپ نیز در پاسخ گفته بود: «البته که نیست، اما همه تصور می کنند که هست. وقتی من این کلید را فشار می دهم، تقریبا همه عصبی می شوند.»

منبع: buzzfeed
دیجیاتو
بدون نظر

ورود