فن پرسی، عاشق چانه زدن

تصور ديدن ستاره هلندي پشت دخل در آینده عجیب نیست

فن پرسی، عاشق چانه زدن

شغل دوم ستاره ها همیشه یک سوژه جذاب برای هواداران بوده است. با این وجود برخی از ستاره ها به شغل های عجیبی علاقه دارند. رابین فن پرسی مهاجم هلندی اسبق منچستریونایتد و آرسنال از آن دسته است. فن پرسی در یک گفتگوی جالب درباره شغل دلخواهش به جای فوتبال پاسخ عجیبی داده است.

سوال جالب از او این بوده که اگر فوتبالیست نمی شد، چه حرفه ای را انتخاب می کرد. او در پاسخ این سوال گفت: دورانی بود که من مدرسه می رفتم و باید انتخاب می کردم و من فروشندگی را انتخاب کردم. این راحت ترین برنامه بود. اما من می خواستم در ورزش کاری کنم. تنیس، شنا، تنیس روی میز، بولینگ و … یا هر ورزشی که توپ داشته باشد و در نهایت فوتبال را انتخاب کردم و فکر می کنم که فوتبالیست بدی هم نشدم!

فن پرسی البته به رغم معروفیت و محبوبیت و البته موفقیت در فوتبال این علاقه تجاری خود را کماکان حفظ کرده چرا که قصد دارد بعد از دوران بازنشستگی یک فروشگاه بزرگ زده و شخصا مدیریت آن را بر عهده بگیرد. تصور دیدن ستاره هلندی پشت دخل در حال چانه زدن به مشتریان اصلا عجیب نیست!

وی در حال حاضر در فنرباحچه یکی از پرطرفدارترین باشگاه های ترک توپ می زند و البته پیشنهاداتی را هم از طرف برخی تیم ها برای بازگشت به جزیره دارد.

بدون نظر

ورود