خشونت خانوادگی به سبک مدافع کلمبیایی

كتک زد، گيس بريد و دستگير شد!

خشونت خانوادگی به سبک مدافع کلمبیایی

اتفاقات زندگی ستاره ها توسط پاپاراتزی ها به سرعت بازتاب داده می شود. حتی اگر این اتفاق در زندگی شخصی آنها رخ دهد. ستاره ها همیشه زیر ذره بین قرار دارند و همه رفتارهای آنها توسط رسانه ها رصد می شود بنابراین بدیهی است اتفاقات شخصی و خانوادگی آنها نیز در رسانه ها بازتاب داشته باشد.

در حقیقت ستاره ها در یک اتاقک شیشه ای زندگی می کنند که همه اسرار آن برای مردم عیان است و حتی اگر مشکل و یا اختلاف شخصی و خانوادگی داشته باشند نیز از پشت دیوارهای شیشه ای به سرعت رسانه ای می شود. اتفاقی که در زندگی شخصی “پابلو آرمرو” مدافع کلمبیایی رخ داد، در همین دسته طبقه بندی می شود.

مدافع کلمبیایی اودینزه به خاطر کتک زدن همسرش دستگیر شد. این مدافع شاغل در سری A در هتل متروپولیتان شهر میامی به خاطر کتک زدن همسرش بازداشت شد. پلیس پس از آنکه ساکنان هتل از سر و صدا شکایت کردند به محل درگیری رسیدند و همسر مدافع اودینزه را گریان و با موهای بریده پیدا کرد. این مدافع کلمبیایی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای تیم‌ملی کشورش بازی کرد. او سابقه حضور در پالمیراس، فلامینگو، ناپولی و میلان را نیز دارد اما حالا با یک پرونده قضایی در آمریکا روبرو شده و احتمال محکومیت وی نیز زیاد است. آرمرو اگرچه فعلا با قید ضمانت آزاد است اما باید بزودی در دادگاه فدرال آمریکا پاسخگوی خشونت خانوادگی اش باشد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود