تیخلت در تیررس حوادث؛ آوار بلا بعد از کسب مدال!

تیخلت در تیررس حوادث؛ آوار بلا بعد از کسب مدال!

درک فن تیخلت جودوکار بلژیکی که توانست مدال برنز دسته ۷۳ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کند، ساعتی پس از این افتخار دچار بلاهای عجیب و غریبی شد که که کام او را تلخ کرد و سبب شد تا موفقیت در المپیک کاملا از ذهن او پاک شود. جودوکار بلژیکی ساعتی پس از کسب مدال برنز المپیک ریو در ساحل کوپاکابانا مورد حمله سارقان قرار گرفت و به‌خاطر شدت جراحت وارده راهی بیمارستان شد.

درک توانسته بود از دست سارقان فرار کند، اما تلفن همراه هم‌تیمی او به سرقت رفت. جودوکار بلژیکی هنگام فرار از دست سارقان مورد حمله قرار گرفت و به‌شدت از ناحیه صورت مصدوم شد. این جودوکار بلژیکی پس از این اتفاق راهی بیمارستان شد تا مورد مداوا قرار بگیرد. درک سپس با حضور در اداره پلیس ریو شکایت خود را ارائه کرد. این تنها بلایی که برای درک فن تیچلت افتاد، نبود. او در بازگشت به هتل از مسئول رزروشن هتل کتک خورد و زیر چشم او سیاه شد!

جودو

علت این امر به خوشحالی‌اش در هتل محل اقامت مربوط می‌شود. وقتی این ورزشکار در قسمت لابی هتل به شادی پرداخت، به هنگام مراجعه به اتاق‌اش، متوجه شد یکی از وسایل او موجود نیست که به همین دلیل با مراجعه به مسئول رزروشن پذیرش،‌بات مشت، وی را مجروح کرد.

به همین خاطر فن تیخلت که زیر چشم او به دلیل درگیری سیاه شد، مجبور شد برای معالجه به بیمارستان مراجعه کند.

بدون نظر

ورود