ویتنام، سرزمینی برای هر سلیقه ای [تماشا کنید]

از بنادر تا سواحل زیبا

ویتنام، سرزمینی برای هر سلیقه ای [تماشا کنید]

ویتنام کشوری در جنوب شرقی آسیا است که در جنوب دریای چین واقع شده است. به خاطر دارا بودن سواحل، رودخانه ها، معابدی معروف به پاگوداها (Buddhist pagodas)، و شهرهای شلوغی چون، هانوی، که پایتخت آن است شهرت دارد. موزه های تاریخ جنگ ویتنام (Vietnamese War history museums) و تونل های سوچی (Củ Chi tunnels) که توسط سربازان (Viet Cong) مورد استفاده قرار گرفته تنها بخشی از دیدنی های این کشور هستند.

یکی از بنادر زیبای ویتنام، بندر (Halong Bay) است که در آن نوعی قایق سواری که از آن به Kayaking یاد می شود بسیار رواج دارد. برای دیدن تصاویر قایق سواری و تورهای مرتبط با آن به اینجا مراجعه کنید.

یکی دیگر جاذبه های بسیار پرطرفدار کشور ویتنام شن های سفید آن است که در مناطق کویری این سرزمین وجود دارند. یکی از این کویرها منطقه ای با نام Mui Ne است. تصاویر شن های سفید را در این وب سایت ملاحظه کنید.

اگر علاقمند به دیدن دره ها و دشتهای زیبای این سرزمین هستید به این وب سایت مراجعه کنید.

در این سرزمین که از نظر حیات وحش غنی است، مناطق کوهستانی دیدنی هم وجود دارد. در این وب سایت قادر به مشاهده بخشی از این نقاط کوهستانی خواهید بود.

به علت جذابیت های گردشگری این کشور اقامتگاه های جنگلی برای مسافران علاقمند به حضور در طبیعت وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر می توان به این آدرس رجوع کرد.

یکی از عوامل دیگری که بسیاری از گردشگران را روانه ویتنام می کند، معابد و مجسمه های بودای موجود در این سرزمین است. مراکز معتبری برای دریافت آموزش های ذن در ویتنام وجود دارد که انبوهی از مربیان مرد و زن در آن به آموزش تعالیم ذن مشغول هستند. برای اطلاعات بیشتر و ملاحظه تصاویر به اینجا مراجعه کنید.

مجسمه هایی از حضرت مسیح برفراز کلیساهای این کشور هم از دیگر جاذبه هایی است که بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشاند. در این لینک می توانید تصاویر مرتبط را ملاحظه کنید.

باید گفت ویتنام برای هر گردشگری مکان های متنوعی دارد که می تواند هر نوع سلیقه ای را راضی نگه دارد.

برای دیدن خانه های سنتی به آدرس این لینک، تنوع فراوان پرندگان به این وبسایت، طراحی سقف های خانه های ویتنام به این تارنما، زمین های کشت نمک به این لینک، و در نهایت اگر علاقمند به دست آوردن اطلاعاتی در مورد سواحل زیبای این کشور هستید به اینجا رجوع نماید.

در پایان نیز از شما دعوت به عمل می آوریم ویدیویی که از آسمان این سرزمین زیبا تهیه شده است را به تماشا بنشینید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود