مردی با قابلیتی عجیب که به سرش کنسرو می چسبد [تماشا کنید]

راه جالبی برای مشهور شدن و کسب درآمد

مردی با قابلیتی عجیب که به سرش کنسرو می چسبد [تماشا کنید]

راه های زیادی برای زندگی کردن در این دنیا وجود دارد، اما «جِیمی کیتون» (Jamie Keeton) روش کاملا جدیدی برای خودش انتخاب نموده. وی هر نوع قوطی کنسرو و بطری را به سر خود می چسباند.

او می گوید: “آنها به تمام بدن من می چسبند و خودشان (کنسروها) هم متوجه نمی شوند(با خنده).” یکی از پزشکان به جِیمی گفته که این پدیده به علت دمای بالای بدن رخ می دهد. دمای او همیشه ۳۷.۷ درجه سلسیوس است و به همین دلیل جسم او به یک دستگاه مکنده تبدیل شده.

آقای کیتون در این رابطه می گوید: “۲۰ سال پیش، من برای اولین بار سر خود را به خاطر یک بازی تراشیدم و با این کار می خواستم خودم را خنک کنم، زیرا آن روز هوا بسیار گرم بود. من سعی کردم توپ را بگیرم اما موفق نشدم. سپس پرسیدم که نوشیدنی من کجاست؟ دیگران هم در حالی که به من می خندیدند، گفتند که نوشیدنی به پشت سرم چسبیده.”

این فرد حالا با این قابلیت به یک شهرت جهانی دست یافته. هفته گذشته در چین، وی رکوردی به نام خود ثبت کرد و توانست «بزرگترین مرد کله کنسروی دنیا» لقب بگیرد.  همچنین به زودی نیز رکوردش در کتاب گینس ثبت خواهد شد. اکنون او با کله مکنده اش شهرت زیادی پیدا نموده و توانسته پول خوبی از این راه به جیب بزند.

او می گوید: “بسیاری از شرکت ها به دنبال من هستند تا نامشان را روی کنسروها یا لباسم چاپ کنم. من می توانم هر چیزی را به بدن خود بچسبانم.” درآمد این کار، روزی ۱۰۰۰ دلار بوده و به هفته ای ۸۰۰۰ دلار نیز می رسد.

منبع: abc7chicago
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود