پوگبا باز هم رکورد شکست

پوگبا باز هم رکورد شکست

تابستان امسال بود که منچستر یونایتد با قراردادی سنگین به مبلغ ۱۰۵ میلیون یورو، پل پوگبا ستاره یوونتوس را به خدمت گرفت تا رکوردی جدید را در نقل و انتقالات دنیای فوتبال رقم بزند. این جابه جایی حرف و حدیث های فراوانی مبنی بر اینکه پوگبا ارزش این مقدار پول را ندارد، داشت اما او در ۲ باز از ۳ بازی ابتدای فصل که به میدان رفته، ثابت کرده که حتی بیشاز این ها هم ارزش دارد.

یونایتد حداقل در قرن اخیر و حتی پیش از آن در زمره تیم های بزرگ و قدرتمند مستطیل سبز به شمار رفته و اغلب به عنوان باارزش ترین تیم فوتبال در دنیا نیز انتخاب شده است. این تیم عادت کرده که رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت کند که می توان به همین پوگبا اشاره کرد که گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال نام گرفت. یا آنتونی مارسیال که به عنوان گرانترین بازیکن جوان (زیر ۲۰ سال) راهی یونایتد شد.

حالا در یک رکوردشکنی تازه بازهم شاهد من یونایتد و پل پوگبا هستیم. کمپانی آدیداس به طور رسمی اعلام کرد که میزان فروش پیراهن ستاره شماره ۶ شیاطین سرخ از مرز ۱۹۰ میلیون پوند هم گذشته است که در نوع خود کم نظیر به شمار می رود. البته کریس رونالدو و گرث بیل هم رکوردهای خوبی از فروش پیراهن پس از حضور در مادرید به نام خود زدند اما در این مدت کوتاه نبود و کمی بیشتر و حدود ۳ ماه طول کشید.

حالا پوگبا که پس از حدود ۴ سال به خانه اصلی خود بازگشته خیلی زود موفق شد خود را در قلب هواداران جا کند و این ارقام از فروش پیراهن که واقعا سرسام آور است، گواهی است بر این مدعا.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود