سرو بستنی سوخاری یک کیلوگرمی نوتلا در کافه ای در سیدنی

صرفا جهت بازی با روح و روان

سرو بستنی سوخاری یک کیلوگرمی نوتلا در کافه ای در سیدنی

به گزارش دیلی میل، کافه «پیکلو می کافِی» در شهر سیدنی استرالیا به تازگی به فروش نوعی بستنی توپی سوخاری اقدام نموده که یک کیلوگرم وزن دارد.

این خوراکی خوشمزه با طعم نوتلا و سس کارامل سرو می گردد و گفته شده که مراحل تهیه هر یک عدد از آن بین سه تا ۵ ساعت به طول می انجامد. این مراحل از ساخت بستنی آغاز شده و به رول نمودن، غلتاندن در پودر سوخاری، سرخ کردن و در آخر، سرد نمودن آن ختم می گردد.

maltella10-w900

بستنی توپی یاد شده از نظر اندازه تقریبا شبیه یک کدو حلوایی است و بدون شک یک نفر توان خوردن همه حجم این دسر را ندارد.

«روی ال هاچم»، موسس کافه یاد شده، محصول جدیدش که با نام Fried Maltella سرو می گردد را با صفت در هم شکننده محدودیت ها توصیف نموده و اظهار داشته که: «ما همیشه در کافه خود بستنی های سوخاری کوچک سرو می کردیم اما این بار شخصا تصمیم گرفتم با از بین بردن محدودیت ها و کمی خلاقیت، محصول جدیدی به منوی خوراکی ها اضافه نمایم.»

1-w900

دوستداران نوتلا که پرفروش ترین شکلات جهان محسوب می گردد باید از «پیترو فریرو» ممنون باشند که در دوران کمبود مواد غذایی طى جنگ جهانى دوم به منظور کاهش قیمت محصولات قنادی خود، میزان کاکائو را کم و فندق که ارزان بود را زیاد نموده و این خوراکی بسیار خوشمزه را ساخته.

nutella-ice-cream-w900

در آخر نیز بد نیست اشاره کنیم که دسر موردبحث ۳۰ دلار قیمت داشته و فقط در کافه «پیکلو می کافِی» در شهر سیدنی تهیه و سرو می گردد.

منبع: dailymail
دیجیاتو
بدون نظر

ورود