اینستاگردی روزیاتو با سلبریتی های ایرانی

در پر فالوور ترین صفحات ایرانیان چه خبر است؟

اینستاگردی روزیاتو با سلبریتی های ایرانی

اینستاگردی ، عنوان سلسله گزارشات هفتگی است که در روزیاتو و در چند ماه اخیر ارائه می شود و نگاهی دارد به دنیای سبک زندگی مجازی سلبریتی های ایرانی هنر و سیاست و فرهنگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام. برای اگاهی از جدید ترین پست ها و مطالب شماری از سلبریتی های ایرانی پر مخاطب این شبکه، اینستاگردی های روزیاتو را مشاهده کنید. با ما در دومین گزارش شهریور همراه باشید.

q1

خبر اول را هم چون هفته قبل، به بهترین مدافع جهان اختصاص می دهیم که اخیرا به همراه هم تیمی هایش، مشغول استخر گردی در آسیاست.

از بهترین مدافع جهان چه خبر؟

q2

سید محمد موسوی، برترین مدافع جهان، این روز ها از المپیک ۲۰۱۶ بازگشته و فرصت کرده تا کمی به اینستاگرامش سر و شکلی بدهد. تصویر بالا، یکی از شیرین کاری های جدید آقا سید است که به مناسبت تولد فرهاد قائمی، ظرف کیکی را بر سر این بنده خدا خالی کرده و گفته:

«این آقا فرهاد دوست داشتنی، همیشه این بلا رو سر بچه ها در میاره، این دفعه من این شکلیش کردم. حقشه!»

محمد موسوی اکنون ۹۷۳ هزار فالوور دارد.

بهنوش بختیاری و سلفی چند هزار  نفری

q3

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، این روزها دوران شلوغی را هم در دنیای مجازی و هم کار صحنه ای پیش می برد. او این هفته شمار فالوئر هایش از مرز ۴.۸ میلیون مخاطب فراتر رفت تا هم چنان پر بیننده ترین صفحه فارسی در اینستاگرام را در اختیار خود داشته باشد. وی در جدید ترین پستی که این هفته از اهواز گذاشت نوشت:

«اینجا اهواز. . . هر کسی بهشتی داره . . بهشت منم همین دیدن مردم است که عمیق و صادقانه خاطر خواهشونم. . . خوزستانیارو عشق است. بختیاریارو عشق است  . . . .»

او با این سلفی چند هزار نفری در اهواز، بیش از ۸۹ هزار لایک گرفت.

اینستا نوشته پرویز خان برای پزشکان

q4

پرویز پرستویی، سبک زندگی دیجیتالی خاص خود را دارد و اینستا نوشته هایش، با استقبال میلیونی کاربران ایرانی در فضای مجازی همراه شده است. او این هفته درباره خاطره ای از یک کودک و به نقل از یک داستان نوشت:

«کارولین: امروز زیاد سرحال نیستم شب بدی رو گذروندم دیشب تو پارک هنگام پیاده روی متوجه یه پسر سیاه سوخته ١۵ ساله که رو زمین خوابیده بود و دو تا از دوستاش هی صداش میکردن متین بلند شو متین بلند شو توجهم رو جلب کرد رفتم سمتشون گفتم چی شده؟

«گفتند هیچی شما بفرمایید ترس تو چهره هاشون هویدا بود نشستم پیش متین دیدم بچه بدنش یخ زده و اصلا جوابی نمیده به دوستاش گفتم به من بگین چشه تا یه خاکی بر سرم بریزم گفتن مشروب خورده ابلیمو و نوشابه به پسرک دادم ولی نمی تونست فکش رو تکون بده و رو من بالا می اورد و منم با گریه شونه هاشو می مالیدم خدایا این داره میمیره گفتم بندازینش تو ماشین من ببرمش بیمارستان، دوستاش گفتن نه خانوم حرف بیمارستان رو نزنین درمانده رفتم پیش چندین خانواده ای که بساط کباب وجوجه به راه انداخته بودند.

جریان رو گفتم و ازشون کمک خواستم. گفتم بیاین کمک من نمی دونم دیگه چه کار کنم مردای خانواده یه نگاهی به من انداختن و گفتن خانم بی خیال مسئولیت داره جونش در بیاد می خواست نخوره شما هم بکش کنار گفتم بدنش یخ زده داره میمیره گفتن برو خانوم برو.

خانوم تمام لباسم کثیف شده بود ضربان قلبم به شدت میزد یه لحظه یادم افتاد زنگ بزنم اورژانس و این کارو کردم اورژانس اومد و گفت سرم قندی می خواد فشارش پایینه و امکان اوردوز زیاده گفتم اکی خب ببریمش گفتن باید خانواده بیان صورت جلسه بشه گفتم من مادرش هستم فهمید دروغ میگم به روم نیاورد بچه رو بردیم لقمان مراحل پزشکی شروع شد و بچه سلامتش رو به دست اورد و بردمش منزلش.

مادر و پدرش بندرعباس زندگی میکردن و تنها خاله اش منزل بود و سپردمش به خدا و خاله اش ولی دلم از اون ادمای پارک شکست هم دین خودشون بود متین کلیمی که نبود که بگن نجسه متین یه پسرکه ١۵ ساله جنوبی بود متین پاک بود و مهربون یه اشتباه کودکی کرده بود…» همین اینستا نوشته های پرویز خان را قبلا در مقاله ای تحلیل کردیم.

پرویز خان را در این آدرس دنبال کنید. او بیش از ۴۰۰ پست منتشر کرد.

سایبر دیپلماسی علی لاریجانی در اینستاگرام

q5

علی لاریجانی، رییس سه دوره مجلس شورای اسلامی از جمله مسئولان رسمی کشور است که فعالیت زیادی در اینستا دارد و حداقل هفته ای ۳ پست را به اشتراک می گذارد. در جدید ترین پست هایی که ایشان منتشر کرده، پیام تسلیتی بود مبنی بر درگذشت استاد داود رشیدی، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون.

امیدواریم رییس مجلس، حضور اینستاگرامی خود را در راستای توسعه سایبر دیپلماسی کشور، ارتقا دهند. ادمین صفحه وی، بیش از ۷۰۰ پست از ایشان منتشر کرده و ۵۳ هزار نفر فالوئر این صفحه هستتند.

بهرام رادان و  تولد یک دوست

q6

بهرام رادان که این روزها فیلم بارکد ۱۰ میلیارد تومانی را روی پرده ها دارد، شمار فالور هایش از مرز ۲.۴ میلیون مخاطب فرا تر رفت.  او این هفته نیز هم چون هفته های پیش، تنها به انتشار ۱  پست بسنده کرد. پستی که نشان می دهد تولد یک دوست را با عکسی خاص تبریک گفته است. بهرام رادان را در این نشانی دنبال کنید. او بیش از ۸۷۰ پست به اشتراک گذاشته است.

پژمان بازغی و هفته ای با سلفی روستایی

q7

پژمان بازغی این هفته تنها ۱ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و آن هم مربوط به نقاش معاصر، ایران درودی بود. وی زیر عکس بالا نوشت:

«سلام امروز زادروز ٨٠ سالگی بانو ایران دررودی، وهمزمان تاسیس موزه اثار ایشان است. به همت مهندس رجبی معمارو همکارانشان درشهرداری تهران، خوشحالم که درزمان حیات ایشان این مهم به سرانجام رسید. پ نوشت: برای اولین بار در حوزه هنرهای تجسمی این اتفاق افتاد.»

پژمان بازغی شمار فالوور هایش از ۸۱۲ هزار نفر هم فرار تر رفت. او فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما است را فالو کرده و البته در این نشانی در دسترس خواهد بود.

رامبد جوان و کولاک اینستاگرامی بهداد

q8

رامبد جوان که دو سالی است که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، مخاطبان زیادی را دست و پا کرده، در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و بیش از ۱ هزار پست را به اشتراک گذاشته که ۳.۸ میلیون فالوور برای ایشان به همراه آورده. او اخیرا فاطمه حمامی را به برنامه خود دعوت نموده که نقاشی زبردست و پر توان است و معلولیت جسمی خود را به هیچ گرفته و نقش هایی بر هم می زند استادانه. تصویر بالا، عکسی است که اخیرا رامبد منتشر  کرده و فاطمه خانم را درحال نقش زدن تصویر جناب رامبد خان نشان می دهد.

تصویر زیر نیز خالی از لطف نیست. گویا جناب رامبد برای قوی ترین مرد جهان، پر کاه است.

q9

رامبد را در این نشانی دنبال کنید.

محمد رضا گلزار و  اهمیت زمان

q10

محمد رضا گلزار، بازیگر سینما، تصاویر بالا را اخیرا در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت که اولین هنرپیشه ایرانی است که در صفحه رسمی جدید اینستاگرام از او نام برده شده است.

به هر حال، محمد رضا گلزار را در این نشانی دنبال کنید. گلزار بیش از ۳.۴ میلیون فالوور دارد.

کمی از دنیای هنرپیشه های سینما موقتا دور می شویم و به عالم بزرگان مستطیل سبز می رویم؛ خبر بعدی را از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

علی کریمی و اضافه وزن

q11

علی آقای کریمی، جادوگر سابق فوتبال آسیا و ارتش سرخ پوشان پایتخت، این روزها در اینستاگرام با مخاطبانش در ارتباط است و ۱.۴ میلیون فالوور دارد. او خیلی فعالیتی در اینستاگرام ندارد اما پست هایش با استقبال طرفداران دو آتیشه پرسپولیس همراه می شود. وی اخیرا به یاد سال های نه چندان دور، پا به توپ شده و عکس بالا را منتشر کرده. علی کریمی در زیر این پست نوشته است: «اضافه وزن چی میگه؟»

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید.

سلطان در تمرین تیم ملی

q12

بعد از جادوگر سرخ پوش ها، باید از سلطان قرمز ها گفت. این هفته علی آقا در اینستاگرام فعال بود و تصویری از دیدار با کادر فنی و بازیگران تیم ملی پیش از رقابت با قطر به اشتراک گذاشت. رقابتی که در دقایق پایانی، با نتیجه ۲-صفر به سود ایران به اتمام رسید و گویا علی آقا خوش قدم بود.

علی پروین را در این نشانی دنبال کنید.

از صفحه رسمی استقلالی ها چه خبر؟

q13

صفحه رسمی استقلالی ها در اینستاگرام، این هفته تصویری از تمرین آبی پوشان پایتخت را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد تعطیلات لیگ برای علی آقای منصور و تیمش، فرصت خوبی را برای ریکاوری قرار داده است.

صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام، بیش ترین تعداد پست را درمیان صفحات ورزشی ایران منتشر کرده است.

بهاره رهنما  و شاگردانش

q14

بهاره رهنما، یکی از بازیگران فعال سینما تئاتر و تلویزیون، از جمله سلبریتی ها با بیش از ۲.۳ میلیون فالوور در اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت زیادی در این شبکه از خود نشان داده است. او اخیرا به دنبال آموزش های آشپزی در صفحه شخصی اینستاگرامش است که به نظر می رسد مخاطبان زیادی را با این خلاقیت جدید هنری و غذایی، با خود همراه کرده. وی در این هفته عکس بالا را به اشتراک گذاشت و نوشت:

«امروز سالگرد اولین جلسه اشنایی من با این گروه دوست داشتنی و شاگردهای عزیزمه که سومین اثرشون رو همراه با فریدون محرابی عزیز امروز روی صحنه میبریم، از استاد دژاکام عزیز که فرصت تدریس به این جوون های متفاوت و با استعداد رو به من دادند ممنونم ?? و از خداوند بخاطر نمایش، بخاطر دوستی و بخاطر همه چیز ?»

سحر قریشی ۴.۲ میلیونی فالووری

q15

سحر قریشی این هفته نیز در اینستای خود که به مرز ۴.۲ میلیون فالوور رسیده است فعال بود. وی تصویر سلفی بالا را در کنار یک دوست منتشر کرد و زیرش نوشت: «NEW STYLE»

سحر قریشی را در این نشانی دنبال کنید.

سلفی رضا عطاران با مدال آوران المپیک ریو

q16

رضا عطاران هنرپیشه طنز سینمای ایران، این روز ها خیلی فرصت نمی کند به اینستاگرام سر بزند، او در جدیدترین پست خود، در همایشی جهت تقدیر از مدال آوران ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو، سلفی با برخی از مدال آوران را منتشر کرد که در تصویر، کیمیا علیزاده، بهداد سلیمی و رستم و سهراب وزنه برداری ایران دیده می شوند.

رضا عطاران، بیش از ۱.۸ میلیون فالوور دارد.

شیلا خداداد و تسلیت به خانواده استاد

q17

شیلا خداداد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با انتشار تصویر بالا، درگذشت استاد رشیدی را تسلیت گفت.

شیلا خداداد را در این نشانی دنبال کنید.

الناز شاکردوست و طبیعت گردی تابستانه

q18

الناز شاکر دوست، بازیگر سینمای ایران، تصویری با تهمینه میلانی در اینستاگرامش که ۴.۱ میلیون فالوور دارد منتشر کرد و زیر آن نوشت:

«در آخرین روز مردادمـاه #١٣٩۵ با کارگردانِ همیشه موفق و آگـــاه بانـو تهمینه میلانـــى عزیزم ___گاه مى اندیشم چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم، همین مرا بس که کوچه اى داشته باشم و باران، و انســـانهایى در زندگیم باشند که زلال تَر از باران هستند! عکس از پیام ایرایى یار همیشگى»

تصویر بالا مدتیست که به روز رسانی نشده است.

رضا یزدانی واینستاگرام و گیتارهایش

q19

رضا یزدانی، خواننده نوستالژی پاپ که اخیرا در برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم به همراه استاد علی نصیریان حضور یافته بود، را که به خاطر دارید؟ وی تصویر بالا را اخیرا در اینستاگرام ۳۲۸ هزار نفریش منتشر کرده است.

«این گیتارها ١۶ گیتار آیبانزى هست که تا الان از کمپانى براى کنسرتها گرفتم… قصد دارم تا دو سال آینده که تعداد آنها تقریباً به ۴٠ عدد رسید، نمایشگاهى برگزار کنم از گیتارها و عکسهاى کنسرت هاى مربوط و در آن نمایشگاه ٢٠ گیتار هدیه خواهم داد به نوازندگان مستعدى که دوست دارند با برندآیبانز ساز بزنن.»

رضا اکنون در سایت برند معروف آیبانز، به عنوان سفیر این برند در کشورمان معرفی شده است.

رضا یزدانی را در این نشانی دنبال کنید.

مهناز افشار و ۴ هفته غیبت

q20

غیبت مهناز افشار، هنر پیشه فعال ایرانی در اینستاگرام، به بیش از ۲۸ روز رسید و به نظر می رسد، دستگیری همسرش در چند وقت اخیر، بی ارتباط با عدم فعالیت اینستاگرامی این هنرپیشه تئاتر و سینما نباشد.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، آخرین پست های مهناز افشار در اینستاگرام ۴.۴ میلیون مخاطبی اش را تشکیل می دهد. او البته اخیراً عدم فعالیتش در اینستاگرام را شکست و با تصویری از استاد رشیدی، بار دیگر به این شبکه ی اجتماعی آمد.

لیلای ورزش ایران

q21

لیلا رجبی، یانوی ایرانی پرتاب وزنه در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶، پست بالا را اخیرا منتشر کرده که که گویا به خلیج همیشه فارس رفته است.

وی در ۲ هفته، شمار فالوورهایش از ۸۷ هزار نفر به ۱۳۸ هزار نفر رسید.

دنیای سلبریتی های ایران و جهان را هر روز در سرویس چهره های روزیاتو دنبال کنید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود