“تور بزرگ” بجای “تخت گاز”؛ بازگشت کلارکسون و دوستان [تماشا کنید]

تیم "Top Gear" با "The Grand Tour" روی آنتن می روند

“تور بزرگ” بجای “تخت گاز”؛ بازگشت کلارکسون و دوستان [تماشا کنید]

برنامه تلویزیونی جذاب و مهیج “تخت گاز” بزودی با همان تیم قبلی و با نام جدید “تور بزرگ” ۲۸ آبان از طریق “آمازون پرایم” در دسترس علاقه مندان قرار خواهد رفت.

پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر با اعلام این خبر نوشت: جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، تیم برنامه تخت گاز در این مجموعه جدید نیز حضور خواهند داشت.

پس از درگیری جرمی کلارکسون با یکی از تهیه کنندگان بی بی سی، این سه نفر در فصل جدید این برنامه حضور نداشتند. برنامه ای که توانسته بود یکبار جایزه “امی” را برای سازنندگانش به ارمغان بیاورد.

اگرچه “آمازون پرایم” تریلری را از این شوی جدید منتشر کرده ولی هنوز مشخص نیست این برنامه به شکل تک قسمتی پخش می شود و یا باید منتظر انتشار یک فصل کامل از آن بود.

در پی اخراج کلارکسون از بی بی سی، هموند و می نیز بطور داوطلبانه به همکاری خود با این شبکه پایان دادند. اندی ویلیلم، مدیر تولید تخت گاز هم چند روز بعد به این سه نفر پیوست.

فروردین امسال تیم سابق تخت گاز قراردادی به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار برای ساخت یک شوی جدید با شبکه “آمازون پرایم” امضا کردند.

تا پیش از قطع همکاری با بی بی سی، این تیم سه نفره موفق شد تخت گاز را از بولتنی خبری و کسل کننده به یک شوی تلویزیونی جذاب تبدیل کند که هر هفته نزدیک به ۵۰میلیون ببننده را به تماشای برنامه مجبور می کرد.

the_grand_tour_premiere_day

فصل اول این تور بزرگ در نقاط مختلف دنیا از جمله ژوهانسبورگ افریقای جنوبی، ونیز ایتالیا و کالیفرنیای ایالات متحده فیلمبرداری می‌شود.

بعد از جدایی کلارکسن، هموند و می از «تخت گاز»، کریس ایونز و مت لوبلانک به عنوان مجری‌های جدید این برنامه محبوب جلوی دوربین رفتند. با این حال، آمارهای غیررسمی نشان از ریزش شدید مخاطبان یکی از پربیننده‌ترین تولیدات شبکه بی‌ بی‌ سی دارند و به نظر می‌رسد تیم دونفره فعلی نتوانسته‌اند به اندازه کلارکسون و یارانش موفق عمل کنند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود