خشونت و فساد اخلاقی؛ جزئیات تازه از ماجرای طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

داشتن رابطه با فردی دیگر و مصرف بی رویه الکل و مواد مخدر، شرایط را برای خانم جولی غیر قابل تحمل کرده است

خشونت و فساد اخلاقی؛ جزئیات تازه از ماجرای طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

هر لحظه خبرهای جدیدی از جدایی زوج ثروتمند و مشهور هالیوود منتشر می شود. تازه ترین خبر حاکی از آن است که برد پیت با بازیگر زن مشهور دیگری به نام «ماریون کوتیارد» رابطه داشته و به فساد اخلاقی گسترده دچار بوده است. مصرف بیش از حد الکل، مواد مخدر، خشونت و بدرفتاری با فرزندان توسط آقای پیت نیز دیگر موارد مطرح شده در این زمینه هستند.

یک منبع نزدیک به برد پیت در این رابطه می گوید: “آنجلینا در مقطعی زمانی با شرایط بدی مواجه بود و همان موقع نیز ابهاماتی درباره آینده آن ها وجود داشت. او سعی داشت برای محافظت از بچه ها به زندگی مشترک ادامه دهد، اما شرایط برای این زوج بسیار سخت پیش رفت. زندگی آن ها کاملا با یکدیگر متفاوت است. آنجلینا بیشتر سعی دارد ژست انسان دوستانه به خود بگیرد، در حالی که برد پیت می خواهد مانند یک ستاره هالیوود به زندگی اش ادامه دهد. به همین دلیل ظاهرا نمی توان راه بازگشتی برای این زوج متصور شد.”

در ادامه موضع رسمی آقای پیت در این رابطه را با یکدیگر می خوانیم:

من از اتفاقی که رخ داده بسیار ناراحتم، اما موضوعی که باید به آن توجه نمود، فراهم کردن بهترین شرایط برای بچه هاست. از مطبوعات می خواهم که با ایجاد فضایی مناسب، به آن ها در شرایط سخت به وجود آمده کمک کنند.

وکیل خانم جولی می گوید وی قصد ندارد درباره مسئله پیش آمده اظهار نظر کند. او اکنون بر روی کارهای بشر دوستانه تمرکز دارد و قصد دارد پناهگاهی در کشور کرواسی تاسیس کند. ظاهرا آنجلینا جولی کاراگاهی خصوصی استخدام کرده تا درباره «ماریون کوتیارد» تحقیق کند. با این حال منابع اعلام کرده اند که رابطه با این بازیگر دلیل اصلی رخ دادن چنین اتفاقی نیست.

brad-pitt-angelina-jolie-w600

برد پیت و آنجلینا جولی ۶ فرزند دارند که تنها ۳ نفر از آن ها بچه های واقعی این زوج هستند و بقیه را به فرزند خواندگی قبول کرده اند. خانم کوتیارد نیز حسابی از این وضعیت به هم ریخته و می گوید از زندگی با همسر فعلی اش «گیوم کانه» کاملا راضی و خوشحال است. به هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم ماجرای زوج ۳۰۰ میلیون دلاری هالیوود به کجا خواهد رسید.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • رهگذر مهر ۱۰, ۱۳۹۶

    اوه اوه اوه ….. قضیه بیخ پیدا کرد…. پای کوتیار هم اومد وسط….. چهار روز دیگه هم میان میگن یکی از بازیگر های زن ایرانی هم با برد پیت تماس تلفنی محرمانه داشته، اونوقت قضیه دیگه جنبه سیاسی پیدا میکنه !!!!!!!!!!