به دنیا آمدن گوساله ای عجیب با دو صورت و چهار چشم [تماشا کنید]

به دنیا آمدن گوساله ای عجیب با دو صورت و چهار چشم [تماشا کنید]

در یکی از مزارع کشاورزی، گوساله ای با ظاهری حیرت انگیز دنیا آمده و همه را شگفت زده کرده است. این موجود نایاب که دو صورت و چهار چشم دارد، تنها می تواند اندکی راه برود که آن هم با توجه به بینا بودن تنها دو چشم، چندان تعریفی ندارد. صاحب مزرعه می گوید هنگام به دنیا آمدن این گوساله حسابی شوکه شده است. وی گمان می کرده موجود به دنیا آمده دوقلوست و از بخت بد به این شکل پا به دنیا گذاشته است.

rare-double-faced-calf-born-in-kentucky-w600

تمام اجزای صورت مانند بینی، دهان و… دوتایی هستند و او می تواند همزمان از آن ها استفاده کند. «استان مک کابین» (Stan McCubbin) صاحب مزرعه در این رابطه توضیحاتی ارائه داده است: “هنگامی که حیوان را از دور دیدم، گمان کردم صاحب دو گوساله شده ام، زیرا از آن فاصله دو بینی مشخص بود. هنگامی که نزدیک تر شدم به شدت وحشت کرده و فریاد زدم. به هر حال این حیوان نعمتی الهی است و ما تصمیم گرفتیم از آن مراقبت کنیم. او تنها موجودی نادر و کمیاب است که نیاز به نگهداری دارد.”

گوساله عجیب که نام «خوش شانس» برایش در نظر گرفته شده، اکنون مورد توجه مردم دهکده قرار گرفته و افراد بسیاری برای دیدن آن به مزرعه آقای مک کابین مراجعه می کنند. در ادامه می توانید ویدیویی که در همین رابطه منتشر شده را تماشا کنید.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود