زنی که ۲۰ سال با جسد پسرش زندگی می کرده است

زنی که ۲۰ سال با جسد پسرش زندگی می کرده است

زنی سال خورده متوجه شده که ۲۰ سال با استخوان های پسرش زندگی می کرده است. منابع می گویند که وی احتمالا اصلا از چنین مسئله ای خبر نداشته است. ظاهرا یکی از بستگان وی قصد داشته باقی مانده وسایل این زن را از خانه اش جمع آوری کند و به بیمارستان ببرد که با چنین مسئله ای مواجه شده است.

بر اساس گزارش پلیس، «ژوسِت بوچمَن» خواهر ناتنی وی در اتاق خواب طبق دوم اسکلتی کاملا سالم را پیدا می کند که لباس به تن داشته است. یک وکیل در این رابطه می گوید: “این صحنه بیشتر مانند صحنه های روان شناسی به نظر می رسد.” اشاره وی به فیلم دهه ۶۰ آلفرد هیچکاک است که در طی آن، پسری جسد مادرش را در زیر زمین نگه داشته بود.

تحقیقات نشان می دهند که خانم «وُلفِنسون» به احتمال زیاد از این ماجرا بی خبر بوده است. اتاقی که استخوان ها در آن پیدا شده، پر از خرت و پرت و زباله بوده و جسد دز زیر آن ها یافت شده است. در این مکان خوراکی های فاسد هم پیدا شده اما اثری از گوشت قدیمی در آن ها دیده نشده است.

پلیس در این رابطه از خانم «وُلفِنسون» سوالاتی پرسیده است. «جوزف بوچمَن» برادر وی و همسرش اطلاعاتی درباره محل اقامت این شخص ارائه نداده اند. او می گوید که چندین سال با خانم «وُلفِنسون» ارتباط نداشته است. فردی دیگر می گوید که وی قصد ندارد تا بعد از مراسم تشییع جنازه در این رابطه اظهار نظر کند.

خانه این زن، یک خانه دو طبقه و آجری است که ۷۰۰ هزار دلار ارزش گذاری شده است. این مکان تا هفته پیش خالی از سکنه بوده و به علت قدیمی بودن از ارزشش کاسته شده.

محققان هنوز جسد را به طور کامل شناسایی نکرده اند، اما اعتقاد دارند که استخوان ها متعلق به پسر خانم «وُلفِنسون» بوده و وی به دلایل طبیعی جان خود را از دست داده است. مطالعات محلی نشان می دهد که این زن دارای دو پسر با نام های میشل و لوییز بوده است. گزارش ها حاکی از آن هستند که لوییس ۲۰ سال است که دیده نشده و اکنون باید ۴۹ سال داشته باشد؛ بنابراین به احتمال زیاد جسد پیدا شده به وی تعلق دارد. میشل نیز در سن ۳۸ سالگی جان خود را از دست داده است.

منبع: nypost
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود