دنیل کِرِگ گزینه اول سونی برای نسخه جدید ۰۰۷

آیا دنیل کرگ برای پنجمین بار در نقش جیمز باند به ایفای نقش خواهد پرداخت؟

دنیل کِرِگ گزینه اول سونی برای نسخه جدید ۰۰۷

در حالیکه ماه گذشته خبری دایر بر پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری شرکت سونی به دنیل کرگ -فوق ستاره بریتانیایی- برای بازی در نسخه جدید فیلم های جیمز باند منتشر شد، امروز یکی از تهیه کنندگان چهار نسخه پیشین این برند سینمایی به بی بی سی گفت: گزینه اول سونی برای نقش جیمز باند همچنان دنیل کرگ است.

کرگ از سوی دیگر هوز پاسخ واضحی به این پیشنهادات نداده است. او که پس از آخرین نسخه از سری فیلم های جیمز باند (Spectre) اعلام کرده بود دیگر بعنوان مامور مخفی ۰۰۷ مقابل دوربین نخواهد رفت، چندی بعد اعلام کرد: “شرایط جدید همیشه می تواند باعث تغییر تصمیمات شود.” و به این ترتیت احتمال بازگشت خود را از بین نبرده بود.

بی بی سی در ادامه به نقل از کالوم مک دوگال، یکی از تهیه کنندگان جیمز باند نوشت: “امیدوار بودم که می دانستم” آیا در نسخه جدید کرگ راخواهیم داشت یا خیر؟ البته باید بگویم ما همچنان منتظر پاسخ او هستیم و بی تردید دنیل “گزینه اول” ما محسوب می شود.

وی افزود: ما به ادامه همکاری با دنیل بسیار مشتاقیم، همه در سونی منتظر خبر بازگشت او هستند.

فیلم شبح یا (Spectre) در فروش جهانی ۸۸۰ میلیون دلار فروخت؛ بسیاری از کارشناسان حضور دنیل کرگ را یکی از عوامل مهم در موفقیت این فیلم می دانند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا سرانجام کرگ را بار دیگر در قامت مامور ۰۰۷ خواهیم دید یا باید در انتظار جیمز باند جدیدی بود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود