جزئیات تازه از ماجرای سرقت جواهرات کیم کارداشیان

جزئیات تازه از ماجرای سرقت جواهرات کیم کارداشیان

پلیس فرانسه به تازگی اعلام کرده است کسانی که چند روز پیش به کیم کارداشیان حمله کرده و جواهرات او را سرقت برده اند، بعد از دیدن زیورآلات وی در شبکه های اجتماعی برای این کار برنامه ریزی کرده اند. همانطور که احتمالا می دانید، مدل مشهور در آپارتمانش گروگان گرفته شده و جواهراتش به سرقت رفته است. وی در طی این حادثه آسیب فیزیکی ندیده، اما به شدت شوکه شده است. بر اساس گزارش ها، زیورآلات ربوده شده ارزشی برابر با چند میلیون یورو داشته اند.

دادستان های فرانسه اعلام کرده اند که چنین اتفاقی بسیار کم سابقه است و سرقت جواهرات را به نمایش دادن آن ها در شبکه های اجتماعی ربط می دهند. کیم کارداشیان یکی از مشهور ترین شخصیت های شبکه های اجتماعی به شمار می رود و مجموع طرفداران وی در دو شبکه توییتر و اینستاگرام، به ۱۳۲ میلیون نفر می رسد. کارداشیان از زمانی که دوران حرفه ای خود را آغاز نمود، همواره به عنوان شخصیتی که می تواند دنیای اینترنت را تکان دهد شناخته شده است. مدل مشهور آمریکایی تنها ۴ روز قبل از این حادثه عکس حلقه الماس خیره کننده خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود.

سخنگوی دادستان فرانسه در این رابطه می گوید: “مواردی از این دست در پاریس بسیار کم رخ می دهد. خانم کارداشیان را تمام مردم دنیا می شناسند. این مسئله چندان هم عجیب نیست و می تواند توسط تیمی سازمان یافته که از قبل برای این کار برنامه ریزی کرده اند انجام گرفته باشد. هنگامی که شما فردی مشهور هستید و تنها در توییتر ۴۸ میلیون طرفدار دارید، چنین حوادثی می توانند در هر نقطه ای از دنیا برای شما رخ دهند. سارقان به احتمال بسیار زیاد، با دیدن تصاویر جواهرات در شبکه های اجتماعی، تصمیم گرفته اند برای انجام این کار برنامه ریزی کنند.”

وب سایت «TMZ» که شایعات پیرامون شخصیت های مشهور را پوشش می دهد، به اخبار و جزئیاتی تازه دست یافته است. به نظر می رسد کارداشیان به شدت از تجاوز سارقان به وی واهمه داشته است. مدل مشهور در تخت خود دراز کشیده بوده که صدای بالا آمدن چند نفر از پله ها را می شنود. او قصد داشته با استفاده از تلفن، ماجرا را به محافظانش خبر دهد، اما یکی از دزدها مانع از انجام این کار می شود.

screenshot-76-w600

screenshot-77-w600

screenshot-78-w600

screenshot-79-w600

screenshot-80-w600

سارقان پای کارداشیان را با نوار بسته اند و آن در حمام انداخته اند. سپس وی شروع به فریاد زدن کرده و از سارقان خواسته تا به خاطر دو فرزندش از کشتن وی منصرف شوند. ظاهرا دزدها انگلیسی زبان نبوده اند و فرانسوی حرف می زدند. به نظر می رسد آن ها در تلاش بودند که یک حلقه را پیدا کنند. محافظ کیم کارداشیان بعد از گذشت چند دقیقه، به محل حادثه رسیده است.

آقای دوویِر (محافظ) روز دوشنبه در حال همراهی «کریس جِنِر» مادر کارداشیان دیده شده است. خانواده وی به شدت توسط تیم گسترده محافظان همراه با نیروهای پلیس و ماشین های مشکی محافظت می شدند.

منبع: independent
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • saw مهر ۱۳, ۱۳۹۵

    یکی از به درد نخور ترین سلبریتی ها
    با پول دادن به جشنواره ها سعی میکنه در مرکز نقطه توجه قرار بگیره
    شرط میبندم از وقوع این حادثه الان لذت میبره چون به هدفش رسیده

  • محسن مهر ۱۴, ۱۳۹۵

    البته یع جای دیگش تو توجه هستش