تصاویری دلهره آور؛ پدری که با کمک فرزندانش عکسهایی ترسناک خلق می کند

تصاویری دلهره آور؛ پدری که با کمک فرزندانش عکسهایی ترسناک خلق می کند

پدران همه جای دنیا شدیدا فرزندان خود را دوست دارند و حاضرند هر کاری برای مراقبت از آن ها انجام دهند. صحبت از فداکاری و احساس آن ها همواره مطرح است و هیچ چیزی نمی تواند جایشان را بگیرد. با این حال کسانی هم هستند که علاقه خود را به نوعی دیگر ابراز می کنند.

بسیاری از بچه ها همواره احساس می کنند موجودی در زیر تختشان وجود دارد و می خواهد به آن ها آسیب بزند. همه ما مواردی از این دست را زیاد شنیده ایم و می دانیم که بیشتر آن ها واقعیت ندارند. اما عکاسی به نام «جاش هافین» که به فیلم های ترسناک علاقه دارد، تصمیم گرفته به این داستان ها رنگ واقعیت ببخشد. وی برای فرزندانش داستان های ترسناک می خواند و با کمک آن ها تصاویری دلهره آور خلق نموده است.

وی اعتقاد دارد که فیلم ها و داستان های ترسناک به ما یادآوری می کنند امنیتی که ما احساس می کنیم، چندان واقعی نیست و هیولاها همه جا وجود دارند. نکته جالب اینجاست که فرزندان وی با این گونه داستان ها مشکلی ندارند و از کار کردن با پدرشان برای خلق تصاویر ترسناک لذت می برند. آقای هافین اکنون در حال تدوین کتاب عکاسی خود است. شما می توانید کارهای دیگر این عکاس را در وب سایتش مشاهده کنید. در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای بخشی از تصاویر ترسناک وی بنشینید.

001nightmarehoffine-w600

002nightmarehoffine-w600

003nightmarehoffine-w600

006nightmarehoffine-w600

007nightmarehoffine-w600

010nightmarehoffine-w600

011nightmarehoffine-w600

012nightmarehoffine-w600

013nightmarehoffine-w600

منبع: dangerousminds
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود