دست و پا چلفتی ترین مشتری دنیا و نابود شدن ۶۰۰۰ دلار تلویزیون توسط او [تماشا کنید]

دست و پا چلفتی ترین مشتری دنیا و نابود شدن ۶۰۰۰ دلار تلویزیون توسط او [تماشا کنید]

همواره در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، لوازم مختلفی در معرض نمایش عموم قرار می گیرند. به همین دلیل، اگر فردی دقت کافی در دست زدن به آن ها و رد شدن از کنارشان را نداشته باشد، می تواند حادثه ایجاد کند. شاید تا به حال برای شما همین چنین مسئله ای رخ داده باشد. گاهی اوقات برخوردها می توانند حتی منجر به افتادن قفسه ها شوند. اما حادثه ای که قصد داریم به آن بپردازیم، مقداری متفاوت است و خسارات زیادی برای فروشگاه به همراه داشته.

بر اساس گزارش ها، فردی بی ملاحظه و دست و پا چلفتی، هفتم مهر ماه در یکی از فروشگاه های انگلیس ۴ دستگاه تلویزیون را به نابودی کشانده و خسارتی ۶۰۰۰ دلاری به بار آورده است. وی هنگام دست زدن به یکی از آن ها، تلویزیون را می اندازد و سپس به دستگاه بعدی نیز برخورد می کند. او قصد داشته به عقب باز گردد که به دو تلویزیون دیگر نیز برخورد نموده و آن ها را نابود می کند.

«مایک کالینز» دستیار مدیر فروشگاه در این رابطه می گوید: ” مدیر من هیچ گاه انتظار رخ دادن چنین حادثه ای را نداشت.” هنوز مشخص نیست که مشتری بی دقت خسارت ناشی از این حادثه را پرداخت نموده یا خیر. بر اساس شنیده ها، تلویزیون های آسیب دیده برای تعمیر به نمایندگی ها ارسال شده اند. پیشنهاد می دهیم ویدیوی این حادثه را تماشا کنید و خود جزئیات ماجرا را ببینید.

منبع: huffingtonpost
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • آرماندو مهر ۲۵, ۱۳۹۵

    چیدمان نامناسب و پیشبینی نکردن بروز اتفاق احتمالی باعث اتفاق شد، زیاد تقصیر مشتری نبود