مردی با ۹۷ همسر و ۱۵۸ بچه؛ او می خواهد بازهم ازدواج نماید

مردی با ۹۷ همسر و ۱۵۸ بچه؛ او می خواهد بازهم ازدواج نماید

مشهور ترین مرد چند زنه کشور نیجریه، شایعات پیرامون مرگش را تکذیب کرده و از احساس سرزندگی اش در سن ۹۲ سالگی می گوید. «محمد بِلو ابوبکر» که تاکنون ۹۷ بار ازدواج کرده، قصد دارد بار دیگر این کار را انجام دهد. ظاهرا اشتهای او سیری ناپذیر است، زیرا بر اساس اعلام خودش، دو ازدواج دیگر نیز در راه هستند تا تعداد همسران وی به عدد عجیب و غریب ۱۰۰ برسد.

این شخص درآمد چندانی ندارد و در گذشته نیز با مقامات و بزرگان اسلامی محلی درگیر بوده است. ابوبکر خانواده بزرگ خود را نوعی تفکر می نامد. او که بیشتر عمر خود وقف ۱۸۵ فرزندش نموده، شایعه پراکنی درباره مرگش را کار گروهی از مخالفان می داند. اخبار منتشر شده حاکی از آن بود که وی بعد از گذراندن دوره کوتاه بیماری، جانش را از دست داده است.

او در این رابطه می گوید: “من شور و شوق زیادی نسبت به زندگی دارم و کاملا سالم و قوی هستم. شایعات بی اساس هستند. مخالفان من پشت این قضیه قرار دارند، زیرا آن ها به چیزهایی خداوند به من اعطا نموده حسادت می ورزند. کارهای من هدفی الهی را دنبال می کنند. این یک ماموریت است و من تا آخرین لحظه آن را انجام خواهم داد.”

آقای بِلو در مجموع با ۱۰۷ زن ازدواج کرده که ۱۰ مورد از آن ها به طلاق ختم شده است. وی در آگوست سال ۲۰۰۸ میلادی هنگامی که ۸۶ زن داشت، توانست به شهرت بین المللی دست پیدا کند. او در آن زمان به خبرنگاران می گفت: “خداوند از من خواسته این کار را انجام دهم.”

بیشتر اسناد مسلمانان حاکی از آن هستند که مردها حداکثر می توانند ۴ همسر داشته باشند؛ به شرطی که بتوانند عادلانه و به طور مساوی به آن ها رسیدگی کنند.

اما آقای بلو نظر دیگری دارد و می گوید قرآن محدودیتی برای این کار قائل نشده و مسئله مورد نظر به توانایی و موهبت خدادادی بستگی دارد. این اظهار نظر باعث شد که وی در سال ۲۰۰۸ به جرم تشویش اذهان عمومی و به درخواست دادگاه شرعی محلی بازداشت شود.

دادگاه در نوامبر همان سال، به شرط طلاق دادن ۸۲ نفر از ۸۶ زن، حکم آزادی ابوبکر را صادر کرد. با این حال، او چنین کاری را انجام نداد. این نخستین بار نیست که خبر مرگ وی منتشر می شود. در سال ۲۰۱۲ نیز اخبار مشابهی به گوش رسید، اما وی در مصاحبه با یکی از نشریات، اعلام کرد که داستان زن گرفتن وی هنوز به اتمام نرسیده است.

آقای بِلو در ادامه اضافه می کند: “تعداد همسران زیاد نیست و من تنها ۹۷ زن دارم. من باز هم می خواهم ازدواج کنم و تا زمانی که زنده هستم این کار را انجام می دهم. شاید قصد داشته باشم دو همسر دیگر برگزینم، اما کاری که من انجام می دهم، خدایی است. به مخالفان خود توصیه می کنم از کارهایشان دست بردارند، زیرا آن ها با اعمالشان به خداوند اعلان جنگ می دهند.”

منبع: independent
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود