یک ساعت مچی ۲.۶ میلیون دلاری چگونه ساخته می شود و چه جزئیاتی در آن رعایت می گردد؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

یک ساعت مچی ۲.۶ میلیون دلاری چگونه ساخته می شود و چه جزئیاتی در آن رعایت می گردد؟ [تماشا کنید-زیرنویس فارسی]

در زندگی تمام افراد، زمان اهمیت بسزایی دارد و می تواند در سرنوشت ما نقش تعیین کننده ای ایفا کند. به همین دلیل، در اختیار داشتن ساعتی دقیق و باکیفیت، امروزه به امری کاملا ضروری بدل گشته است. شرکت ها و کمپانی های بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که ساعت هایی دقیق و زیبا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

سوییس به عنوان مهد ساعت سازی در جهان شناخته می شود و برندهای مطرحی در این زمینه دارد. شاید بتوان مشهورترین آن ها را سواچ دانست که توانسته با قیمیت نسبتا مناسب و تنوع بالا، طیف وسیعی از مشتریان را به سمت خود بکشاند. اما گاهی اوقات، لوکس بودن بیشتر از زمان اهمیت پیدا می کند. ویدیویی که در ادامه خواهید دید، این مسئله را به خوبی نشان می دهد.

برخی برندها علاوه بر ساخت محصولاتی دقیق، ساعت هایی تولید می کنند که کمتر می توان مانند آن ها را یافت. یکی از آن ها، شرکت «پَتِک فیلیپس» است که در زمینه ساخت ساعت های مکانیکی بسیار پیچیده شهرت دارد. کمپانی سوییسی این بار نیز محصولی خارق العاده تولید نموده که در هیچ کجا نمی توان مانندش را یافت.

ساعت «گرند مستر چایم» به خاطر دقت بسیار بالا و طراحی خارق العاده، بیش از ۲.۶ میلیون دلار قیمت گذاری شده است. این مدل، پیچیده ترین نمونه ساخته شده به دست بشر است. پیشنهاد می دهیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بیشتر با جزئیات آن آشنا گردید؛ ویدیو دارای زیرنویس فارسی است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود