ویدیویی که تست تصادف خودروی نیسان Tsuru را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

ویدیویی که تست تصادف خودروی نیسان Tsuru را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

بعد از چند دهه فعالیت در ناوگان تاکسی رانی مکزیک، نیسان خودروی «Tsuru» را معرفی کرد. تولید این ماشین که بر اساس مدل ۱۹۹۲ سانترا ساخته شده بود، پس از کسب امتیاز صفر در آزمایش های تصادف، متوقف خواهد شد. ما در این پست قصد داریم میزان بد بودن این خودرو را بسنجیم و آن را با محصولات مدرن امروزی مقایسه کنیم.

«موسسه بیمه ایمنی بزرگراه»، آزمایش تصادف را بر روی خودروی نیسان ورسا مدل ۲۰۱۶ و «Tsuru» مدل ۲۰۱۵ انجام داده و آن ها را با یکدیگر مقایسه نموده است. یکی از آن ها توانسته سربلند بیرون بیاید، در حالی که دیگری به طور کامل از بین رفته است.

این آزمایش توسط موسسات «NCAP» لاتین و «NCAP» اروپا نیز صورت گرفته و طی آن، دو خودرو با یکدیگر مقایسه شده اند. آن ها قصد داشتند تفاوت های الزامات ایمنی در دو وسیله را مورد بررسی قرار دهند. هر دو ماشین قبل از آن که با یکدیگر تصادف کنند، ۶۵ کیلومتر بر ساعت سرعت داشتند. راننده ورسا توسط کیسه های هوای جلو و کنار، محافظت شد و پایداری کلی وسیله نیز بسیار خوب بود.

از سوی دیگر، خودروی «Tsuru» کیسه هوایی برای راننده نداشت و سر او به شدت به ستون برخورد کرد. این ضربه می تواند کشنده باشد. بر اساس گزارش های موسسه «NCAP»، بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲، ۴ هزار نفر  بر اثر ضعف ایمنی این ماشین، جان خود را از دست داده اند. ویدیوی زیر، علت این مسئله را به شما نشان خواهد داد.

منبع: jalopnik
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • رضا آبان ۱۲, ۱۳۹۵

    وای خدایا!!!ترسیدم من بیچاره پراید دارم ببین اون دیگه چیه!! ????