بانجی جامپینگ و عدم عملکرد صحیح طناب مربوطه به حادثه ای ناخوشایند ختم شد [تماشا کنید]

بانجی جامپینگ و عدم عملکرد صحیح طناب مربوطه به حادثه ای ناخوشایند ختم شد [تماشا کنید]

برخی از شما با واژه بانجی جامپینگ یا همان سقوط آزاد آشنایی دارید. در این ورزش و یا تفریح، افراد خود را به وسیله محافظ و طنابی فنردار، از ارتفاع بسیار بلند به پایین پرتاب می کنند. این طناب، حالت کششی دارد و توسط یک محافظ، به بدن و قوزک پا بسته می شود. این ورزش برای افرادی مناسب است که از سلامت قلبی و عصبی برخوردار باشند. هیجان ناشی از آن بسیار زیاد است و افرادی که بیماری هایی در این زمینه داشته باشند، قطعا آسیب خواهند دید. این تفریح خطراتی را نیز به همراه دارد.

به تازگی در کره جنوبی حادثه ای در این زمینه اتفاق افتاده است. زنی ۲۹ ساله قصد داشته بانجی جامپینگ انجام دهد، اما طناب پاره شده و او از ارتفاع ۴۳ متری سقوط می کند. وی از این رویداد جان سالم به در می برد، اما از نواحی سر، گردن و سینه، دچار مصدومیت شدید گشته و ۱ ماه در بیمارستان بستری می گردد. صاحب این مجموعه به غفلت از اقدامات حرفه ای متهم شده است.

حادثه مذکور، توسط یکی از دوستان این زن بدشانس مورد فیلم برداری قرار گرفته است. بعد از پاره شدن طناب، خانم یوو به درون آب می افتد. فردی که مسئول این ورزش بوده، توسط پلیس دستگیر شده است. پیشنهاد می دهیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا به جزئیات ماجرا پی ببرید.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • HO RA آبان ۱۶, ۱۳۹۵

    خخخخخخخخخخ
    عاقبت جهالت و انجام کارهای بی ارزش و احمقانه